Hop til indhold
Guest Martin1234

Duo - Andreea / Michelle Aalborg

Recommended Posts

Guest Martin1234

Godaften d'herrer.

Fik lige øje på disse to smukke piger og i sær de to billeder som de har taget sammen - Woaw:wub:

Michelle - https://annoncelight.dk/showad/301643

Andreea - https://annoncelight.dk/showad/302734

Har faktisk kigget på begge piger individuelt tidligere i håb om at de ville komme et smut forbi Aarhus, men overvejer lidt at tage turen til Aalborg nu hvor man kan opleve dem sammen  :rolleyes:

Men jeg har lidt svær ved at gennemskue hvad sådan en omgang kan komme til at koste. Kunne selvfølgelig bare skrive til dem, men vil ikke spilde deres tid, hvis en af mine Eroguide brødre kan svare og dele lidt erfaringer;)

De tilbyder en time duo for 2600 Kr, og på Andreea er der en lang liste med ekstra.
Er der en som har besøgt eller været i kontakt med dem som kan klarificere den liste lidt og evt. ved hvad der er inklusiv i den oplyste duo pris? 

Har en fantasi med en trekant med lidt strap-on  action, så synes især disse piger kunne være interessant :D   

Og selvfølge hvis i har erfaringer med pigerne og stedet, så er jeg også meget interesseret. 

På forhånd tak 

- Martin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Stedet er nok den bedste adresse i Aalborg. Der er nærmest 100 % sikkerhed for ægte billeder, og pigerne der får lov at arbejde der, er som meget ofte af meget høj kvalitet. 
 

Jeg har ikke besøgt pigerne, men Andreeas tidligere roommate, Deea. Hun brugte også ægte billeder og var rigtig sød og lækker. 
 

Tror du er nødt til at ringe til Andreea og spørge hende om de tillægspriser. De er svære at gennemskue. Hun snakker fint engelsk. 
 

Stedet ligger tæt på Sallings Algade Indgang. 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Michelle i Århus i dag og det var en af de bedste oplevelser jeg længe har haft. Billederne lyver ikke ;)

Hun er sød, sjov og et dejlig selskab, som jeg gerne besøger igen, når det igen bliver muligt.

PS, vandflasken er gratis :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...