Hop til indhold
Guest jonnyssenap

Få adgang til danske "onlyfans" instagram fra sverige

Recommended Posts

Guest jonnyssenap

Er der nogen, der ved, hvordan man får mobilepay (dvs. modtager sms med +45) fra udlandet? Bor i Sverige og ville have ønsket at få adgang til denne piges instagram ... https://www.instagram.com/onlyoliviathomsen/?hl=sv

Hun vil ikke have mine cdon-gavekort eller PayPal, intet

Redigeret af jonnyssenap

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna

Spørger du til hvordan du får mobilepay? Du skal bare ha et dansk tlf nr og et dankort eller en dansk bankkonto i en af de foreløbig få banker der accepterer en konto opkobling på mobilepay.

du kan sagtens betale uanset hvor i verden du befinder dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
jonnyssenap skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen, der ved, hvordan man får mobilepay (dvs. modtager sms med +45) fra udlandet? Bor i Sverige og ville have ønsket at få adgang til denne piges instagram ... https://www.instagram.com/onlyoliviathomsen/?hl=sv

Hun vil ikke have mine cdon-gavekort eller PayPal, intet

Hvis jeg forstår dig ret, samt konceptet onlyfans. Så vil du gerne sende nogle penge til den der pige. Du bor i Sverige? Hvor bor hun? Inde i onlyfans, kan du ud for de enkelte piger "tribute" dem med at sende penge. Alt du behøver er at tilknyttet dit kreditkort der. Ville ikke gøre det hvis jeg var dig. de der sider er fyldt med sikkerhedshuller

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jonnyssenap
A. Senna skrev, for 18 timer siden:

Spørger du til hvordan du får mobilepay? Du skal bare ha et dansk tlf nr og et dankort eller en dansk bankkonto i en af de foreløbig få banker der accepterer en konto opkobling på mobilepay.

du kan sagtens betale uanset hvor i verden du befinder dig.

 

går ned på knæ skrev, for 17 timer siden:

Hvis jeg forstår dig ret, samt konceptet onlyfans. Så vil du gerne sende nogle penge til den der pige. Du bor i Sverige? Hvor bor hun? Inde i onlyfans, kan du ud for de enkelte piger "tribute" dem med at sende penge. Alt du behøver er at tilknyttet dit kreditkort der. Ville ikke gøre det hvis jeg var dig. de der sider er fyldt med sikkerhedshuller

 

 

Ja, jeg er glad for at sende 200, - via PayPal eller bitcoin eller hvad som helst, til den der kan hjælpe mig ved at sende 44, - til hende på mobilepay og give mig et screenshot af
https://www.instagram.com/onlyoliviathomsen/?hl=sv

Hun har accepteret 100 mere siden tråden startede og hævede prisen med 10 kroner. De tjener latterlige penge på dette

 
Redigeret af jonnyssenap

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...