Hop til indhold
Sherlock

Mister vi alle de ungarnske kvinder i løbet af weekenden?

Recommended Posts

"Ungarn vil lukke landets grænser for udlændinge fra 1. september.

Det oplyser talsmand for den ungarske regering Gergely Gulays ifølge nyhedsbureauet Reuters.

Der vil kun blive gjort undtagelser for udlændinge, hvis der er tale om en militære konvoj, en humanitær transit, forretningsrejser eller diplomatiske rejser.

Alle ungarske statsborgere, der rejser ind i landet efter 1. september, vil desuden skulle gå i karantæne.

Karantænen kan først ophæves, når man kan fremvise to negative test for coronavirus.

De nye regler indføres i et forsøg på at begrænse en stigning i antallet af smittede med coronavirus i Ungarn."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bliver et tragedie for Lars og Hans. 

Og en velkommen Corona hjælpepakke fra den ungarske regering til danske GP'er(langt de fleste med gamle billeder, stærkt photoshoppede, min 10 år ældre og cirka 5-10 killo tungere end i deres annonce og "danske priser", altså overpris til ringe kvalitet) 

Shame on you, Viktor Orban. 

 

Efter den bashing, Ungarn har fået i danske medier, som om Ungarn gives a shit about Danmark, forventer jeg, at danskerne allerede er i gang med at skrive debatoplæg i Berlingske om at VO begrænser den frie bevægelighed af andre EU borgere. 

Nu er EU knap så dårligt for Danmark, når man endelig har mulighed for at kneppe smukke kvinder til lave priser i stedet for overvægtige luksus danske GP'er. 

Med et billede af Danmarks darling på skrivebordet, aka Pia, Hans, stolt medlem af DF begræder de stakler ungarske kvinders skæbne... 

 

 

Redigeret af dukethenuke

Del dette indlæg


Link til indlæg

er i ikke bange for at de piger der blandt andet kommer fra Ungarn er i hænderne på bagmænd som scorer pengene ? 

 

jeg har personligt ikke lyst til at støtte noget der kan være kriminelt

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxpeter skrev, for 10 minutter siden:

er i ikke bange for at de piger der blandt andet kommer fra Ungarn er i hænderne på bagmænd som scorer pengene ? 

jeg har personligt ikke lyst til at støtte noget der kan være kriminelt

Jo, det er jeg ihvertfald. MEN man kan jo være meget selektiv og forsøge at gøre sit forarbejde, så man dermed kan minimere risikoen. Der er vist ingen der har lyst til frivilligt at støtte noget, der kan være kriminelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aw damn....

I guess the lock-downs are starting again.
Saw the new country list that was published yesterday, so Denmark is doing pretty much the same, less people are allowed to travel again.
Now, I have no idear just which girls are Hungarian, but one would indeed assume they will leave quickly to get home by Tuesday, since nobody will want to be quarantined.
Or, well, they may of course just stay instead, and make money.

And as for the Danish girls vs girls from Eastern Europe... Well, personally as long as they are nice and know English well enough to have a conversation, I personally couldn't care less where they are from.
And I'm certain the risks are just as high getting conned by someone from Denmark.

But ye... This damn year is getting old now. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
dukethenuke skrev, for 36 minutter siden:

stedet for overvægtige luksus danske GP'er. 

Uha uha - du kan da fravælge de overvægtige danske kvinder, der findes lækre slanke yngre danske GP (Alder er relativt) hvis du er 18 finder du nok ikke yngre end dig selv, men pas på med at kritisere de tykke/fede de reagere voldsomt. 
 

Jeg kommer ikke til at savne en udenlands GP, da jeg elsker at besøge de danske GPere (de slanke) 

tak for dit gode indlæg. 
 

dbh 

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden:

Uha uha - du kan da fravælge de overvægtige danske kvinder, der findes lækre slanke yngre danske GP (Alder er relativt) hvis du er 18 finder du nok ikke yngre end dig selv, men pas på med at kritisere de tykke/fede de reagere voldsomt. 
 

Jeg kommer ikke til at savne en udenlands GP, da jeg elsker at besøge de danske GPere (de slanke) 

tak for dit gode indlæg. 
 

dbh 

Alko

Selvfølgelig savner du ikke en udenlandsk GP. 

Du er totalt forelsket i Rasmus Paludan, altså en fed dansk luder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
dukethenuke skrev, for 6 minutter siden:

Selvfølgelig savner du ikke en udenlandsk GP. 

Du er totalt forelsket i Rasmus Paludan, altså en fed dansk luder. 

Næ dels er jeg ikke bøsse, dels vil en fed mand ikke rigtigt appellere, hvis jeg deltog i en trekant med en kvinde i centrum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dukethenuke skrev, for 7 minutter siden:

Selvfølgelig savner du ikke en udenlandsk GP. 

Du er totalt forelsket i Rasmus Paludan, altså en fed dansk luder. 

Nu ved jeg ikke om Paludan er blevet prostituerede siden sidst, men det kunne godt tænkes. Jeg tror bare ikke der ville være den store interesse eller økonomi for mand af den klamhed at få sådan job. Måske Bente på 56 år med 17 katte ville finde ham rimelig "hot" ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske nogle af moderatoerne skulle se på @dukethenuke’s profil.

Han virker som en gammel bitter profil fra det daværende politik-forum, der på sin korte tid har bidraget negativt og ikke overholder forummets retningslinjer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ibund

Jeg håber ikke der bliver lukket for ungarske GP, de er alle sammen dejlige :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
ibund skrev, 1 time siden:

Jeg håber ikke der bliver lukket for ungarske GP, de er alle sammen dejlige :wub:

Nu var det heller ikke at lukke grænerne for nogen som helst her. Det var indførelsen af karantæne i deres hjemland fra i næste uge, der kunne få nogle/alle til at søge hjem inden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 59 minutter siden:

Nu var det heller ikke at lukke grænerne for nogen som helst her. Det var indførelsen af karantæne i deres hjemland fra i næste uge, der kunne få nogle/alle til at søge hjem inden. 

Hvorfor skulle de dog det. At rejse hjem og ikke tjene vil da være dumt. Nej jeg tror da de bliver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 15 minutter siden:

Hvorfor skulle de dog det. At rejse hjem og ikke tjene vil da være dumt. Nej jeg tror da de bliver.

Det tror jeg sådan set også. Men det var heller ikke mig der stillede spørgsmålet eller rejste diskussionen.......  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...