Hop til indhold

Recommended Posts

Havde igår skrevet en efterlysning på denne pige. http://massage.side6.dk/veronia

Men ingen havde åbenbart besøgt hende. Så måtte jo selv smutte en tur forbi hende.

Ja som billederne og teksten jo viser er der tale om en smuk pige og ja det er hende på billederne selv om de måske er et par år gamle. Men det betyder ingenting. Hun ligner stadig sig selv. Det er måske også bare frisuren der er lidt anderledes på disse billeder end hvad hun havde idag. 22 år er hun ikke. Men måske 25 er tættere på at være rigtig.

Nå men jeg ringede først for at høre lidt til hvad hun tilbød og lige lure stemningen. Fik adressen Arkonagade oplyst og at jeg skulle ringe når jeg var der. Vel fremme ringede jeg igen og skulle lige smutte over på den anden side af vejen så ville hun åbne for mig.

Som sagt så gjort.

Blev mødt at en ældre telefonpige som talte lidt dansk og viste mig ind i rummet. Og det var alt jeg så til hende. Fik afvide at der lige ville gå et par min. Så ville hun være ved mig.

Og ganske rigtig. Ventede ikke engang 1 min før hun stod der.

Super flot pige med rigtig gode former. Store bryster og et par brede hofter. Aftale en halv time og de 800 kr skiftede hænder. Dem smuttede hun ud med og kom med det samme ind igen. Jeg nåede ikke engang at klæde mig helt af inden hun var inde igen.

Nå men over på sengen og så ellers igang med det sjove. Startede med lidt kys og kælen for hendes bryster og et par tantekys. Så vendte hun sig rundt og begyndte at sutte. Hun sutter som en drøm og næsten helt til roden. Wow. Hendes fisse er lille og glat med en lille dusk på toppen. Og den blev naturlig våd under en min behandlig af den i en 69. Tror faktisk at hun kom imens jeg slikkede hende. Men er dog ikke helt sikker. Hun stoppede ihvertfalde med at sutte på et tidspunkt og hende åndedræt ændrede sig meget for en kort stund.

Men hendes fisse er så lille og stram at hun for en sikkerhedes skyld lige brugte lidt glidecreme. Det var ikke så meget så man havde det ud over det hele. Kun lige en dråbe eller 2 for lige at hjælpe lidt på vej så det var egentlig ok.

Vi startede lidt med at hun red mig men det var ikke så behageligt for hende så vi skiftede hurtig stilling. Det var meget bedre for hende og der gik da heller ikke lang tid inden hun kom i en forsigtig orgasme. Og begyndte at tungekysse mig for vildt. Tror hun er lidt genert for kunne se at hun gjorde et godt forsøg på ikke at komme med for mange lyde. Men der var masser af øjenkontakt under hele agten. Dog ikke lige under 69 til at starte med. :lol:

Efter det hele var afsluttet lå vi og snakkede lidt og hun fortalte mig at hun skulle være her i 4 uger. Hun er en super sød pige der har let til smil og grin.

Så hun får helt klart 11 uf af 10 stjerner fra mig. Selve aktien ryger op på 8 ud af 10. Lejligheden som hun er i får også 8 uf ad 10 da der er pænt og rent men lige en tand for mørkt efter min smag.

Samlet vil jeg sige at vi lander på en 9 ud af 10 og hun er helt klart en pige jeg skal nå at besøge igen inden hun smutter hjem.

Så mine bedste anbefaling til hende fra mig hvis du er til store ægte bryster og brede hofter. Men husk nu at behandel hende pænt for hun er en sød pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Tal for en medlevende anmeldelse, Peterpedal :)

Og hun ser jo hamrende godt ud, dét må man give hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved du tilfældigvis om hun kører ud?

Det tror jeg ikke at hun gør. Det står der ihvertfalde ikke noget om i annoncen

Del dette indlæg

Link til indlæg

God anmeldelse medabe. Hun lyder som en rigtig sød pige

Det er hun helt sikkert også. Og jeg skal også snart på besøg igen tror jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende i dag.

Billeder passer rigtig godt.

Hun var min plan C i dag. Da både A og B ikke var til at få fat i. :)

Kunne hurtig fornemme at hun var fjern og det var pengene der styrede hendes lyst.

Tog 20 min da jeg har det med at komme meget hurtigt når hun udstråler det bare skal overdrages.

Hun suttede uden kondom men det var dårligt. Tog hende i et par stillinger og så var det overstået på under 10 min fra pengene skiftede hænder.

Brugte den resterende tid på at finde lidt ud af hvad hendes 'problem' var.

Snakkede fornuftigt engelsk og det gjorde hun forresten også :lol:

Hun brokkede sig over at der er hård konkurrence fra andre piger, at det var anderledes bare et år tidligere.

At folk hellere vil prøve nye piger end at tage den samme.

Ja det kan jeg sku da godt forstå med den service hun leverer. Så burde hun jo netop skille sig ud ved at tilbyde super service. Nå det var ikke tidspunktet eller stedet at diskutere økonomiske markedskræfter så ønskede hende held og lykke med fremtiden.

Nå må blive bedre til at finde plan C i fremtiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende tidligere på året. Og billederne minder mig på, hvor utroligt lækker, hun er.

MEN - hun havde i hvert fald ikke lyst til mig, så det hele kørte bare på kvart blus hele vejen igennem, og jeg endte med at stå på gaden med 15 ubrugte minutter. Det er aldrig sket for mig før.

Udover det, respekterede de ikke min tidsreservation, så jeg måtte gå rundt på gade i en time før jeg kunne komme til.

Så det var desværre en absolut skuffende oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det sidste par gange jeg været sammen med en gudinde, har jeg indledningsvist spurgt om hun vil have mig som hendes gæst.

Har dog aldrig fået "nej" som svar, men det giver da pigen en lille chance for at sige til, hvis jeg ikke lige er typen. Og det er en god isbryder, som viser lidt gentleman manér.

Vi vil jo også selv hellere være fri for dårlig kemi, end forcere sexakten igennem.

I kan prøve det... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det sidste par gange jeg været sammen med en gudinde, har jeg indledningsvist spurgt om hun vil have mig som hendes gæst.

Har dog aldrig fået "nej" som svar, men det giver da pigen en lille chance for at sige til, hvis jeg ikke lige er typen. Og det er en god isbryder, som viser lidt gentleman manér.

Vi vil jo også selv hellere være fri for dårlig kemi, end forcere sexakten igennem.

I kan prøve det... :)

God idé med at give pigen en ekstra chance!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...