Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Rockhard

Jeg skal en tur forbi Holstebro i dag.

Hvad er godt i byen for tiden, jeg tænker god massage og FP. Har læst der er en ny ejer på Skivevej,  er der nogen der kan anbefale det sted..

Del dette indlæg


Link til indlæg
vikram skrev, 1 time siden:

hvor er du læst det henne ? 

Der kom ny ejer i efteråret. Hun har tidligere haft butik i et par andre byer

Del dette indlæg


Link til indlæg
knold skrev, den 28.8.2020 at 14:30:

Der kom ny ejer i efteråret. Hun har tidligere haft butik i et par andre byer

 

vikram skrev, den 7.10.2020 at 11:34:

okay

 

Ved du hvilken byer hun har været i 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhard

Jeg tog chancen på Skivevej... det var en lidt ældre der stod for massagen som var rigtig god / hård og blev så tilbud HJ af en anden Thai lady også lidt oppe i årene - for all in 700 / hvor hun så smed tøjet -  som jeg så fik - HJ var dog ikke nogen god oplevelse - helt uden indlevelse det skulle bare afsluttes hurtigt..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rockhard skrev, for 15 timer siden:

Jeg tog chancen på Skivevej... det var en lidt ældre der stod for massagen som var rigtig god / hård og blev så tilbud HJ af en anden Thai lady også lidt oppe i årene - for all in 700 / hvor hun så smed tøjet -  som jeg så fik - HJ var dog ikke nogen god oplevelse - helt uden indlevelse det skulle bare afsluttes hurtigt..

 

Hvornår var det? Og hvordan så den Thai pige ud som du fik et HJ af, kunne hun snakke dansk? 

Lyder ikke til det var en alt for god oplevelse. 

Der er nemlig en pæn Thai pige på Skivevej, som snakker godt Dansk, hun har farvet hendes hår. Men mig bekendt gir hun ikke ekstra, selvom jeg gerne ville. 

Redigeret af Dalton

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhard

Sidste uge - Hun snakkede lidt Dansk var sorthåret semi langt - pæn påklædning - der dog blev taget af... efter lidt snak om det..

efter min mening ikke pengene værd men der er vel ikke andre Thai’er i Holstebro...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rockhard skrev, for 2 timer siden:

Sidste uge - Hun snakkede lidt Dansk var sorthåret semi langt - pæn påklædning - der dog blev taget af... efter lidt snak om det..

efter min mening ikke pengene værd men der er vel ikke andre Thai’er i Holstebro...?

Der er intet at komme efter i Holstebro. Meget mere er der ikke at sige om det, vis det er ekstra man tænker på. 

Men der er flere steder med god massage, der er skivevej en af dem. Hende den lidt ældre Thai hun massage som en drøm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende ejeren på Skivevej har klaret mange af mine skavanker, har besøgt hende på et af de andre steder hun har haft, men nu er det desværre kun når jeg er på de kanter hun besøges. snakker fint dansk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...