Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa,

Jeg kunne godt tænke mig at prøve thai massage med efterfølgende happy end.

Men hvor tager en nybegynder hen? Det må gerne være en ung pige, ok massage og omkring 500 kr.

Århus eller Silkeborg omegn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest A. Senna

Du skal nok starte med at få flyttet tråden til efterlysninger thaimassage jylland.

men ca. 90% af massørerne kan hjælpe dig, hvis der skulle være en på stedet der ikke kan har hun helt sikkert en veninde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nitram81 skrev, for 6 timer siden:

Hejsa,

Jeg kunne godt tænke mig at prøve thai massage med efterfølgende happy end.

Men hvor tager en nybegynder hen? Det må gerne være en ung pige, ok massage og omkring 500 kr.

Århus eller Silkeborg omegn.

I Århus kender jeg kun til Saibua på Silkeborgvej. Bare bestil massage og hun spørger sikkert til sidst om hun kan hjælpe med trykket. Helt stille og roligt  som jeg husker det, hun ser godt ud  og yder fremragende kvalitet.Prisen var også den du skriver for 30 minutter. Du går ikke galt i byen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 5 timer siden:

I Århus kender jeg kun til Saibua på Silkeborgvej. Bare bestil massage og hun spørger sikkert til sidst om hun kan hjælpe med trykket. Helt stille og roligt  som jeg husker det, hun ser godt ud  og yder fremragende kvalitet. Prisen var også den du skriver for 30 minutter. Du går ikke galt i byen.

 

Det er faktisk et godt forslag.

Mange steder er efterhånden sådan, at man skal betale forud, og dermed beslutte sig for den totale ydelse, hvilket i min optik er helt forkert, når man går ind til thaimassage. Hele spillet med pirring falder helt til jorden, og er nærmest ikke eksisterende mere. Det er blevet for kedeligt.

Saibua vil helt sikkert være et godt valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, den 28.8.2020 at 10:52:

Det er faktisk et godt forslag.

Mange steder er efterhånden sådan, at man skal betale forud, og dermed beslutte sig for den totale ydelse, hvilket i min optik er helt forkert, når man går ind til thaimassage. Hele spillet med pirring falder helt til jorden, og er nærmest ikke eksisterende mere. Det er blevet for kedeligt.

Saibua vil helt sikkert være et godt valg.

Ikke enig da det er en noget naiv tilgang du har. Du har vist gået til thaimassage i præhistorisk tid :P

Charmen ved thaimassage er helt væk. Efterhånden er det ikke massører der yder "ekstra" service for deres kunder, det er rene prostituerede på arbejde og ikke anderledes end andre prostituerede. De har ingen anelse om andet end at massere en pik, hvis de enda har det

Jeg synes at, hvis man får tilbuddet om ekstra med det samme, så vælger man bare at starte med ekstra og bliver godt tømt og så få massage resten af tiden. Det er faktisk ganske godt for det meste, hvis man vel at mærke vælger en klinik og ikke bare en thailandsk prostitueret der annoncerer på annoncelight.

De kan ikke engang finde ud af at vælge en eksotisk thailandsk navn og øge charmen, men vælger et eller andet engelsk klingende truntenavn. Øv

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, for 16 minutter siden:

Charmen ved thaimassage er helt væk. Efterhånden er det ikke massører der yder "ekstra" service for deres kunder, det er rene prostituerede på arbejde og ikke anderledes end andre prostituerede. De har ingen anelse om andet end at massere en pik, hvis de endda har det

Det er jeg helt enig i, det er også det, jeg mener med mit indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, den 28.8.2020 at 07:39:

I Århus kender jeg kun til Saibua på Silkeborgvej. Bare bestil massage og hun spørger sikkert til sidst om hun kan hjælpe med trykket. Helt stille og roligt  som jeg husker det, hun ser godt ud  og yder fremragende kvalitet.Prisen var også den du skriver for 30 minutter. Du går ikke galt i byen.

 

Jeps, Saibua er et godt sted til at blive introduceret til den verden. 

To thai-piger, ikke helt unge, men i trediverne, og giver begge et godt HJ. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...