Hop til indhold
Guest går ned på knæ

Rejsevejledninger

Recommended Posts

Guest går ned på knæ

Jeg vil ikke misbruge jeres hjælp brødre og søstre, men er der nogen der har mere forstand på dette end mig, der kan sige om, der er noget jeg skal være opmærksom på, hvis jeg vil rejse til Reading i England for et par dage?

Kan finde ud af den generealle rejsevejledning til Storbritannien, hvor de vist skriver med forsigtighed, men samtidig at der ikke længere anbefales 2 ugers karantæne efter hjemkomst.

Ved nogen noget mere? Og om der måske er lokale ting at tage hensyn til der, som jeg skal tage hensyn til? Og i så fald hvad? Det var Reading i England jeg planlægger et besøg til i et par dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
går ned på knæ skrev, for 44 minutter siden:

Jeg vil ikke misbruge jeres hjælp brødre og søstre, men er der nogen der har mere forstand på dette end mig, der kan sige om, der er noget jeg skal være opmærksom på, hvis jeg vil rejse til Reading i England for et par dage?

Kan finde ud af den generealle rejsevejledning til Storbritannien, hvor de vist skriver med forsigtighed, men samtidig at der ikke længere anbefales 2 ugers karantæne efter hjemkomst.

Ved nogen noget mere? Og om der måske er lokale ting at tage hensyn til der, som jeg skal tage hensyn til? Og i så fald hvad? Det var Reading i England jeg planlægger et besøg til i et par dage.

Har du tjekket den lokale rejsevejledning fra ambassaden i London?

 

Situationen i UK er meget flydende for tiden med mange lokale, pludselige restriktioner... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
OldDane skrev, for 6 minutter siden:

Har du tjekket den lokale rejsevejledning fra ambassaden i London?

 

Situationen i UK er meget flydende for tiden med mange lokale, pludselige restriktioner... 

Hej. Nej der har jeg ikke. Kan den tjekkes online her fra Danmark?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...