Hop til indhold

Recommended Posts

Hej - besøgte Sweet Karina for en uges tid siden i Esbjerg, http://massage.side6.dk/sweetkarina.

Sød pige, billederne ligner lidt men er helt klart fake, selv om hun skriver 100% ægte. 1300,- for en meget kort halv time er meget, synes jeg, specielt når pigen slet ikke er i samme "klasse" som billederne.

Så alt i alt følte jeg mig lidt snydt - og vil i hvert fald ikke besøge hende igen.

Mvh. - Mister72

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej - besøgte Sweet Karina for en uges tid siden i Esbjerg, http://massage.side6.dk/sweetkarina.

Sød pige, billederne ligner lidt men er helt klart fake, selv om hun skriver 100% ægte. 1300,- for en meget kort halv time er meget, synes jeg, specielt når pigen slet ikke er i samme "klasse" som billederne.

Så alt i alt følte jeg mig lidt snydt - og vil i hvert fald ikke besøge hende igen.

Mvh. - Mister72

Hvorfor gik man så ikke sin vej igen, hvis det var fake billeder ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gjorde man ikke, fordi det var først efter hun fik toppen af og pengene var afleveret, at jeg kunne se de afgnavede brystvorter hun havde, ikke stemte overens med dem der var på billedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gjorde man ikke, fordi det var først efter hun fik toppen af og pengene var afleveret, at jeg kunne se de afgnavede brystvorter hun havde, ikke stemte overens med dem der var på billedet.

Altså..hun tog toppen af og så afleverede du de 1300 kr ?

Jeg havde gået igen og taget mine 1300 med mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...