Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej - besøgte Sweet Karina for en uges tid siden i Esbjerg, http://massage.side6.dk/sweetkarina.

Sød pige, billederne ligner lidt men er helt klart fake, selv om hun skriver 100% ægte. 1300,- for en meget kort halv time er meget, synes jeg, specielt når pigen slet ikke er i samme "klasse" som billederne.

Så alt i alt følte jeg mig lidt snydt - og vil i hvert fald ikke besøge hende igen.

Mvh. - Mister72

Skrevet

Hej - besøgte Sweet Karina for en uges tid siden i Esbjerg, http://massage.side6.dk/sweetkarina.

Sød pige, billederne ligner lidt men er helt klart fake, selv om hun skriver 100% ægte. 1300,- for en meget kort halv time er meget, synes jeg, specielt når pigen slet ikke er i samme "klasse" som billederne.

Så alt i alt følte jeg mig lidt snydt - og vil i hvert fald ikke besøge hende igen.

Mvh. - Mister72

Hvorfor gik man så ikke sin vej igen, hvis det var fake billeder ?

Skrevet
  • Author

Det gjorde man ikke, fordi det var først efter hun fik toppen af og pengene var afleveret, at jeg kunne se de afgnavede brystvorter hun havde, ikke stemte overens med dem der var på billedet.

Skrevet

Var gået allerede ved de 1300 .................

Skrevet

Det gjorde man ikke, fordi det var først efter hun fik toppen af og pengene var afleveret, at jeg kunne se de afgnavede brystvorter hun havde, ikke stemte overens med dem der var på billedet.

Altså..hun tog toppen af og så afleverede du de 1300 kr ?

Jeg havde gået igen og taget mine 1300 med mig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.