Hop til indhold

Recommended Posts

Guest SødSur
Getlouder skrev, for 3 timer siden:

Hej gutter

Er der nogen af jer der har kendskab til denne sprøde dame ? 

New Emily

 

Spurgte til billede med avis, fik svar tilbage i retning af “I look nice” - så det var vel måske svar på mit spørgsmål. 1500/t og så plus en masse ekstra - tænkte billeder måske var ok

Redigeret af SødSur

Del dette indlæg


Link til indlæg
SødSur skrev, for 15 timer siden:

Spurgte til billede med avis, fik svar tilbage i retning af “I look nice” - så det var vel måske svar på mit spørgsmål. 1500/t og så plus en masse ekstra - tænkte billeder måske var ok

Tak for dit svar. Hvis hun blot skriver "I look nice", hvordan kan det så være at du tænkte at billederne er af hende? Du fik måske prøvet hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SødSur
Getlouder skrev, for 8 minutter siden:

Tak for dit svar. Hvis hun blot skriver "I look nice", hvordan kan det så være at du tænkte at billederne er af hende? Du fik måske prøvet hende?

Tænkte det ikke var hende med det svar jeg fik tilbage - troede pga prisen det måske kunne være hende, har ikke besøgt hende da jeg med svaret jeg fik tilbage tænkte det ikke var hende .... men derfor kan jo godt være sød 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...