Hop til indhold

New Emily ?

Featured Replies

Skrevet
Getlouder skrev, for 3 timer siden:

Hej gutter

Er der nogen af jer der har kendskab til denne sprøde dame ? 

New Emily

Spurgte til billede med avis, fik svar tilbage i retning af “I look nice” - så det var vel måske svar på mit spørgsmål. 1500/t og så plus en masse ekstra - tænkte billeder måske var ok

Redigeret af SødSur

Skrevet
  • Author
SødSur skrev, for 15 timer siden:

Spurgte til billede med avis, fik svar tilbage i retning af “I look nice” - så det var vel måske svar på mit spørgsmål. 1500/t og så plus en masse ekstra - tænkte billeder måske var ok

Tak for dit svar. Hvis hun blot skriver "I look nice", hvordan kan det så være at du tænkte at billederne er af hende? Du fik måske prøvet hende?

Skrevet
Getlouder skrev, for 8 minutter siden:

Tak for dit svar. Hvis hun blot skriver "I look nice", hvordan kan det så være at du tænkte at billederne er af hende? Du fik måske prøvet hende?

Tænkte det ikke var hende med det svar jeg fik tilbage - troede pga prisen det måske kunne være hende, har ikke besøgt hende da jeg med svaret jeg fik tilbage tænkte det ikke var hende .... men derfor kan jo godt være sød 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.