Hop til indhold
Guest Pophair

ESBJERG C privat diskret - ægte Dansk ung kvinde tilbyder fræk sex

Recommended Posts

Guest Pophair

Skrev en sms til hende i går og ringede hende op. Super sød og åben at snakke med. Aftalte besøg en halv time i dag ved middagstid. Fik anvisning til stedet og skrev til hende da jeg ankom. Stedet er centrum og er rimeligt diskret. Hun åbnede dørlåsen fra lejligheden og jeg gik ind. 

Hun åbnede døren i stueplan og lukkede mig ind. Hun kom lige fra badet og jeg blev mødt med et stort smil. Vi snakkede lidt frem og tilbage om forskelligt. Jeg betragtede hende i mens hun stod der i ingenting. 

Flotte øjne, skønt smil, kroppen er buttet som jeg kan lide. Brysterne er tilpas, nok en C-skål. Alder og hendes beskrivelse af hende selv, passer fint. Hun inviterede mig i soveværelset og jeg fik smidt tøjet. 

Vi lå og kælede lidt, mens hun suttede min pik (uden), dejligt afslappende og hyggeligt. Hun spurgte hvad jeg ellers havde lyst til. Jeg valgte en god slikketur til hende. Hun smager godt og var ikke uimodtagelig for mit arbejde og roste mig. Kunne mærke hun blev våd og liderlig. 

Efter et stykke tid, spurgte hun om jeg ikke ville kneppe hende. På med kondom og jeg gik i gang, kunne mærke hun var stram. Jeg er nok lidt over middel i størrelse, våd og stram var hun. Jeg er ikke til alle mulige stillinger pga rygproblemer, så på siden for mig er bedst. Det synes hun godt om og jeg kunne mærke hun kunne lide det. Hun spurgte om det var ok at bruge hendes vibrator, selvfølgelig :). Kunne mærke hun kom et par gange, hvilket hun også sagde bagefter. 

Hun ville mærke jeg kom i hende og hendes ønske blev opfyldt. 

Hyggesnak bagefter, ikke noget hastværk. 

Alt i alt, synes jeg det var en god oplevelse, hvilket hun også selv gav udtryk for. Jeg vil gerne mødes igen. 

Kemi er for mig vigtig, det synes jeg lykkedes her. 

Jeg stod på gaden ca 40 minutter efter

https://annoncelight.dk/showad/291657

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
latinerkvarteret skrev, for 36 minutter siden:

Du har lige lavet anmeldelsen og nu ligger linket på hendes annonce ;) 

Jeps, ca 30 min efter anmeldelsen lagde jeg mærke til.  Han har virkelig givet hende en oplevelse :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Hun er selv bruger herinde. 

Hvis i forsøger at antyde noget, så sig det hellere som det er, i stedet for at afspore. 

Jeg holder mig til som jeg oplevede besøget og ligger det op her, brug, eller lad være :)

Hvad andre mener, kan jeg ikke bruge til noget. Jeg er bruger med accinitet og har lavet anmeldelser før. Dermed mener jeg at være troværdig. Jeg kender ikke pigen og der er så også kæmpe aldersforskel på os, jeg er født 30 år før. Så jeg er hverken kæreste, bolleven, penneven, eller duksedreng

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 23 minutter siden:

Hun er selv bruger herinde. 

Hvis i forsøger at antyde noget, så sig det hellere som det er, i stedet for at afspore. 

Jeg holder mig til som jeg oplevede besøget og ligger det op her, brug, eller lad være :)

Hvad andre mener, kan jeg ikke bruge til noget. Jeg er bruger med accinitet og har lavet anmeldelser før. Dermed mener jeg at være troværdig. Jeg kender ikke pigen og der er så også kæmpe aldersforskel på os, jeg er født 30 år før. Så jeg er hverken kæreste, bolleven, penneven, eller duksedreng

Tak for din anmeldelse ❤️ Dejligt at læse du havde en god oplevelse ved mig, det gør lysten bedre . 

knus 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mikkel34

Når pengene er faldet så er der ingen service du må.ikle røre du knepper for hårdt/ længe osv 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mikkel34 skrev, for 9 timer siden:

Når pengene er faldet så er der ingen service du må.ikle røre du knepper for hårdt/ længe osv 

Sikke noget sludder. Du var virkelig heller ikke behagelig at være sammen med. Sagde flere gange at du godt måtte røre men at hive/rive i mig var ikke det jeg tilbød. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mikkel34 skrev, for 2 minutter siden:

Gjorde jeg bestemt heller ikke dårligeste luder til dato.

Det var ikke sødt skrevet. Håber du har lidt mere høflighed overfor andre kvinder..

Del dette indlæg

Link til indlæg
MissC skrev, for 14 timer siden:

Sikke noget sludder. Du var virkelig heller ikke behagelig at være sammen med. Sagde flere gange at du godt måtte røre men at hive/rive i mig var ikke det jeg tilbød. 

Der nogen mænd de tror de er Guds gave til kvinderne 

kender flere som siger det samme som dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bull1958 skrev, for 1 time siden:

Der nogen mænd de tror de er Guds gave til kvinderne 

kender flere som siger det samme som dig

Enig. Men derfor er det ikke ok at behandle kvinder på sådan en måde, eller blive talt sådan til. Det gør mig oprigtigt ked af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MissC skrev, 1 time siden:

Enig. Men derfor er det ikke ok at behandle kvinder på sådan en måde, eller blive talt sådan til. Det gør mig oprigtigt ked af det.

MissC

Livet er for kort at du/vi skal bruge 1 minutter på folk som behandler andre på den måde,  jeg er helt sikker på at mange andre vil behandle dig som en kvinde skal behandles

Dont worry be happy ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mont6700
Mikkel34 skrev, den 27.8.2020 at 20:44:

Hun er bestemt ikke pengene værd. 

100% enig. Uanset hvad hun kalder sig og uanset hvad hun lover når man spørg ind til hendes ydelser ved bestilling. Så er hun fuld af løgn.............

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mont6700
Mikkel34 skrev, for 1 time siden:

Så giv os en ordentlig behandling når vi betaler for en ydelse miss c

Det kan og vil hun ikke. Men pengene vil hin gerne havde ha ha ha ha 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mont6700
Mikkel34 skrev, den 28.8.2020 at 13:55:

Spot on. Når der er betalt må man ikke røre hende. Latterligt ...........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mont6700 skrev, for 25 minutter siden:

Spot on. Når der er betalt må man ikke røre hende. Latterligt ...........  sludder ... husk nu på hvordan du også var overfor mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er lidt at sjovt at tænke på der bliver ikke nævnt hvordan i også var overfor mig , jeg kunne også skrive om det. Men jeg vælger at lukke den her , jeg har tilfredse mænd og endda flere som besøger mig jævnligt. Dejlig søndag til jer .

Del dette indlæg

Link til indlæg
MissC skrev, for 3 timer siden:

Det er lidt at sjovt at tænke på der bliver ikke nævnt hvordan i også var overfor mig , jeg kunne også skrive om det. Men jeg vælger at lukke den her , jeg har tilfredse mænd og endda flere som besøger mig jævnligt. Dejlig søndag til jer .

Vil du ikke fortælle hvordan du genkender brugerne herinde fra?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mont6700
Frodige Ida skrev, for 34 minutter siden:

Vil du ikke fortælle hvordan du genkender brugerne herinde fra?

Helt ærlig hun ved ikke hvem der er hvem. Og jeg nægter at tro at 99% af alle hende kunder har behandlet hende dårligt. Men det er jo det eneste kort hun har på hånden. Der er helt sikkert ingen der har hverken revet eller skubbet med hende med den vægt hun har Ha ha ha ha Og ud fra alle disse kommentar er det nok ikke alle andre det er galt med men HENDE !!!!!  
En som hende kan ikke være glædespige. Hun vil komme ind i kategorien klam luder. Og det er ene og alene din opførsel. Og det er heldigvis kun få piger i den skuffe. 

Redigeret af Mont6700

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mont6700
MissC skrev, for 3 timer siden:

Det behøver du ikke fortæl endelig hvor forfærdelige vi har været overfor lille dig Ha ha ha ha 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...