Phobos 11 Skrevet 27. August, 2020 Hej. Jeg har ikke været aktiv på denne scene i mange år (var i midt 00'erne) grundet faste kærester. Men sådan er det ikke længere, så nu er jeg tilbage. Jeg har fulgt med og jeg har fået besøgt både Ava Pia og Kay. Denne anmeldelse er dog kun om Kay og der kommer måske en anmeldelse om Ava på et senere tidspunkt. Jeg var egentlig meget i tvivl om hvem jeg skulle besøge. Lillemanden var meget insisterende på at det skulle nu, men Ava var ikke i landet og Kay havde ikke tid på det ønskede tidspunkt. Jeg kiggede rundt efter nogle søde piger i samme klasse, men jeg fastholdte min beslutning om at det skulle være en af dem. Grunden til at det stod mellem de to i det hele taget, var jeres anmeldelser herinde fra Ava kom tilbage samme dag som Kay også havde tid, hvilket gjorde det svært for mig at vælge. Men eftersom jeg er på SU og Ava Pia havde hævet hendes priser (dog "sat" ned igen til hendes normale nivaeu) blev det til et besøg hos Kay. Hun er nem at kommunikere med over SMS og der blev hurtigt bestilt tid. Jeg får adressen og ved ankomst detaljer omkring adgang og etage. Jeg kommer frem til hendes hoveddør og banker på. Jeg har dårligt fjernet hånden fra døren før døren 'springer' op og jeg går ind. Bag døren står den dejligeste lille pige, med store brune øjne og et skønt smil. Påklædning er en løs og gennemsigt kjoleagtig sag. Døren lukker i, der bliver givet kram og kys og samtalen starter, som om vi har kendt hinanden i lang tid. Pris og metode (mobilepay) var aftalt over SMS inden ankomst. Jeg tager mobilen frem, men når dårligt at få dem op af lommen, inden hendes hånd skubber den ned i lommen igen og hun siger:" Det tager vi bagefter". Så sagt som gjort. Vi sætter os på sengen, snakker, kysser, krammer og rør ved hinanden. Derfra går det stille og roligt frem og tøjet forsvinder lidt efter lidt. Kay er rigtig god til at fortælle hvad der tænder hende, hvor man skal kysse og røre og hvor hurtigt tungen skal bevæge sig. På den måde bliver det en fornøjelse for alle parter. Kay når at komme og bliver derefter overfølsom over det hele. Vi hygger og tiden går. Jeg er ikke kommet endnu, da tiden løber ud. Så Kay kigger hurtigt på telefonen og derefter dydt i mine øjne. "Det kan vi godt lige nå" siger hun og som sagt så gjort Tiden er gået, alle er tilfredsstillet og verden er smuk (som jeg kunne se på det tidspunkt). Jeg bliver tilbudt bad, men takker nej. Jeg får tøjet stille og roligt på, mens Kay stadig går rundt helt nøgen og perfekt, og samtalen fortsætter. Derbliver overført det aftale beløb, kysset og krammet noget mere. Når man er sammen med Kay, føler man at man er sammen med en kæreste eller en "veninde med goder." Kay er utrolig naturlig og 'normal' i hendes væremåde. Hvis jeg igen skal vælge mellem Kay eller Ava Pia, så er jeg ikke mere i tvivl og mit valg falder på Kay. Kay er på min top to "all time" liste over glædespiger og det er kun fordi at nummer et besøgte jeg i periode på omkring to år i 00'erne. Men med tiden kan Kay sagens overtage første pladsen. Og Ava har en solid tredje plads. Så pas godt på Kay, behandle hende med respekt og hun vil sende jer i den syvende himmel De bedste fornøjelse, Phobos 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman52 695 Skrevet 27. August, 2020 Jeg er enig . Ava Pia og Kay er fremragende gp til rimelige og overkommelige priser. Jeg besøgt begge to og er meget tilfreds med deres ydelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Phobos 11 Skrevet 30. August, 2020 Min nr. 1 var Kira/Vanessa fra Cassiopia. Jeg besøgte hende en del gange over cirka 2 år. Hun er stoppet . Mår man er sammen flere gange, lærer man hinanden at kende. Lyster som grænser og så bliver sexen være bedre Kay kan helt klart udfordre førstepladsen. Et kommer helt an på min økonomi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 30. August, 2020 Virker som et dejligt besøg, hvor både det fysiske og selve stemingen mellem jer var rigtig god. Så kan det ikke blive andet end en god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg