Hop til indhold
Guest denflinke

Badgirl Natalien

Recommended Posts

Guest denflinke
Snadremanden skrev, for 1 minut siden:

Prøver hun at lave numre?!

Ja må man sige, den gamle smøre med at man mangler penge og vil du overføre osv osv :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, dem skal man ikke lade sig lokke af. Fik forleden en snap fra en ung enlig mor, som angiveligt lå på sygehuset og manglede lige 700,- til internatplads ril sine katte imens. Hun ville være åh så taknemmelig efterfølgende. 
Fik endda et par billeder, som skulle sandsynliggøre hendes hospitalsophold. Jeg nænnede ikke at fortælle hende, at hun havde drop i hver sin hånd, på de to billeder, men afviste hende bare pænt og høfligt ... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest denflinke
Snadremanden skrev, for 3 minutter siden:

Ja, dem skal man ikke lade sig lokke af. Fik forleden en snap fra en ung enlig mor, som angiveligt lå på sygehuset og manglede lige 700,- til internatplads ril sine katte imens. Hun ville være åh så taknemmelig efterfølgende. 
Fik endda et par billeder, som skulle sandsynliggøre hendes hospitalsophold. Jeg nænnede ikke at fortælle hende, at hun havde drop i hver sin hånd, på de to billeder, men afviste hende bare pænt og høfligt ... :D

Ja de er sgu nogle røvere:ph34r: Totalt latterligt i min optik..

Del dette indlæg


Link til indlæg
denflinke skrev, 1 time siden:

Ja de er sgu nogle røvere:ph34r: Totalt latterligt i min optik..

Ikke hvis de får nogen til at hoppe på limpinden, så er det nemt tjente penge.

Det er ren og skær bedrageri, såre simpelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest denflinke
Snadremanden skrev, for 1 minut siden:

Ikke hvis de får nogen til at hoppe på limpinden, så er det nemt tjente penge.

Det er ren og skær bedrageri, såre simpelt.

Ja der har du evigt ret, og det er der sikker nogle der gør;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
denflinke skrev, for 16 minutter siden:

Ja der har du evigt ret, og det er der sikker nogle der gør;)

Der er i hvert fald en del der prøver! Efter jeg har haft en annonce på annoncelight, hvor jeg søger en SB, har jeg fået en pæn håndfuld af disse henvendelser. De er alle blevet afvist; høfligt men bestemt.
Nogle gange er det så dét og man hører ikke mere fra personen. Andre gange får man en svada retur, hvor man bliver kaldt alverdens ubehageligheder, når de har indset at de intet får ud af deres anstrengelser. Dem skal man bare ignorere, så plejer de at forsvinde af sig selv. Men nogle kan være særdeles vedholdende i deres trang til at svine en til efterfølgende. Dem skal man også bare ignorere, så plejer de at forsvinde ned af samme vej som de førstnævnte.

He he, en enkelt gang kunne jeg bare ikke lade være og blev ved med at fodre trollen i den anden ende, man kunne ligefrem mærke frustrationerne sitre i de skrevne sviner-mails, når de blev besvaret med ligegyldighed og enkelt-ord. Men til syvende og sidst, stoppede vedkommende selv med at skrive, til trods for at jeg blev ved med at svare nogle gange endnu ... ;):D

Redigeret af Snadremanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest
denflinke skrev, for 4 timer siden:

Hejsa Drenge

pas lidt på her :ph34r: Ikke helt reel https://sugardaters.com/da/profile/q_zOVrpBW8

hvorfor , ved godt alle har fabuleret om hvad de har oplevet med andre, men du siger intet om hvad man skal passe på i f t hende

er i ålborg engang i mellem så ?

Redigeret af kbhvest

Del dette indlæg


Link til indlæg
denflinke skrev, for 5 timer siden:

Ja må man sige, den gamle smøre med at man mangler penge og vil du overføre osv osv :ph34r:

 

kbhvest skrev, 1 time siden:

hvorfor , ved godt alle har fabuleret om hvad de har oplevet med andre, men du siger intet om hvad man skal passe på i f t hende

er i ålborg engang i mellem så ?

Se evt. hvad denflinke skriver om den sag længere oppe i tråden ... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...