Hop til indhold

Recommended Posts

- selv om jeg er rimelig ny udi at besøge glædespiger så er jeg blevet lidt træt af latinske og Thailandske brunetter. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at besøge enÆGTE blondine med blå , blå øjne og lys hud, gerne en lille smule buttet , muuums. De er jo nærmest eksotiske og sjældent sete på Annoncelight. Der er mange med afbleget hår og den slags det Syns jeg er dårlig stil. Er der nogen herinde der har erfaring med blondiner og evt. Anbefalinger? 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er så mystisk når folk opretter en bruger for bare at anbefale en speciel pige lol.

At det så er mig du anbefaler gør nok dette indlæg lidt spøjst, men det virker bare så fake at jeg bliver helt i tvivl om jeg selv har kreeret dig ..........

i så fald har jeg åbenbart glemt det sammen med det faktum at mit hår ikke har været naturligt lyst siden jeg var 16 år og kom galt afsted med at farve det lilla.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...