Hop til indhold
cock4woman_only

Nicky9400. - 21 årig - erfaring folks?

Recommended Posts

Halløj

jeg var hos hende fredag i sidste uge, jeg var lidt spændt på hvad det var, tænkte det var fake, men prøvede 

fuck det var go sex, sjældent har jeg mødt så villig en pige, hun gav virkelig følelsen af at hun elskede min pik, der ud over bestilte jeg rimming til mig, hun gjorde det helt perfekt, længe . Så thums up herfra.

billederne er af hende, på værelset hvor det foregår

stedet er noget lurvet/skummelt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super.... - jeg troede også aftalen var lavet med hende... men blev modtaget i døren af Julia - annonce#2: Julia og det var en ovenud god oplevelse med en moden, men ikke mindst lækker spirewip der må siges også at kunne sit A-B-C 

Enig i betragtning med stedet kan virke lidt lurvet... bag indgangsdøren er en skydedør ned i kælderen - hvor jeg blev betjent af hende "stand-in" og det blev helhedsoplevelse ikke ringere af....

Redigeret af cock4woman_only

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej dog ikke.... hun (40) tilbød sig som erstatning

- fordi den unge havde taget imod kunde som hun måske havde troet var undertegnet!

det skal siden vise sig nu hellere ikke var det ringeste bytte vs. At skulle gå og kom retur senere....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knight4fun skrev, for 21 timer siden:

Halløj

jeg var hos hende fredag i sidste uge, jeg var lidt spændt på hvad det var, tænkte det var fake, men prøvede 

fuck det var go sex, sjældent har jeg mødt så villig en pige, hun gav virkelig følelsen af at hun elskede min pik, der ud over bestilte jeg rimming til mig, hun gjorde det helt perfekt, længe . Så thums up herfra.

billederne er af hende, på værelset hvor det foregår

stedet er noget lurvet/skummelt 

Og passer det at hun er dansk?

/Tutankhamon 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tutankhamon skrev, for 17 timer siden:

Og passer det at hun er dansk?

/Tutankhamon 

Altså hende på de 3 billeder fra kælderen er dansk, det var hende jeg mødte

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der nogle tillægspriser for f.eks. superfransk?

Hvordan fik du aftalen i stand, bare over sms?

Billederne tiltaler mig, men var bange for at annoncen var fake.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knight4fun skrev, for 23 timer siden:

undskyld den lange svartid, måske er det lige gyldigt nu, hun tilbyder praktisk talt alt, og har priser på det hele, du skal bare spørge over sms

Bedre sent, end aldrig. :)

Var der en “vagt” eller lignende til stede da du besøgte hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende. Kanon flot og sexet pige. I den dyre ende, men skide fræk. Jeg så ingen vagt ved mit besøg. Hun åbnede selv døren og sendte mig afsted igen. Hendes øjenkontakt er kanon

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...