youngatheart 832 Skrevet 30. September, 2020 Lasselarseb skrev, den 29.9.2020 at 09:06: Det kræver jo at man kommunikerer med folk. Man kan ikke betale sig fra det da det er lysten der driver værket. Ligenu - kl. 09:00 er der ca 100 på chatten - så der er rigtig mange Nu har jeg normalt ikke problemer med kommunikation, men sandheden er jo hvis du nu kigger efter, at på trods af at der er 100 på chatten, så er de 80 af dem mænd, og så er der måske 7 piger (som er de faste der har chatklub derinde), og måske 13 par som mere eller mindre også bare er en del af en fast chat klub. Hvis du ser profilerne derinde, så står absolut langt de fleste af kvinde profilerne som værende nogle der absolut intet søger (som de skriver), og det samme gælder for rigtigt mange par også. Men jo hvis man er til chat eller man er et par eller en kvinde, så giver jeg dig ret i det er fedt at være der, men er du mand på jagt efter sex, så synes jeg man skal væbne sig med mere end tålmodighed. Men jeg vil da super gerne høre om alle dine frække eventyr derinde fra hvis det er, for det giver da lidt håb så for stedet. Lige nu er der 5 par og 7kvinder derinde ud af 79 personer. Hvis du ser de 8 kvinder der er på chatten nu, så er der kun en der søger noget som helst, og de 6 andre skriver direkte at de INTET SØGER. Så er sikker på den ene der søger alligevel ikke har tid til at snakke med dig, da hun jo nok s¨dan ca har 50 andre mænd der skriver til hende lige på samme tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 30. September, 2020 youngatheart skrev, for 59 minutter siden: Nu har jeg normalt ikke problemer med kommunikation, men sandheden er jo hvis du nu kigger efter, at på trods af at der er 100 på chatten, så er de 80 af dem mænd, og så er der måske 7 piger (som er de faste der har chatklub derinde), og måske 13 par som mere eller mindre også bare er en del af en fast chat klub. Hvis du ser profilerne derinde, så står absolut langt de fleste af kvinde profilerne som værende nogle der absolut intet søger (som de skriver), og det samme gælder for rigtigt mange par også. Men jo hvis man er til chat eller man er et par eller en kvinde, så giver jeg dig ret i det er fedt at være der, men er du mand på jagt efter sex, så synes jeg man skal væbne sig med mere end tålmodighed. Men jeg vil da super gerne høre om alle dine frække eventyr derinde fra hvis det er, for det giver da lidt håb så for stedet. Lige nu er der 5 par og 7kvinder derinde ud af 79 personer. Hvis du ser de 8 kvinder der er på chatten nu, så er der kun en der søger noget som helst, og de 6 andre skriver direkte at de INTET SØGER. Så er sikker på den ene der søger alligevel ikke har tid til at snakke med dig, da hun jo nok s¨dan ca har 50 andre mænd der skriver til hende lige på samme tid Ind i kampen du Jeg har fundet rigtig mange damer derinde og det har været rigtig godt som i virkelig godt. De skriver godt nok de intet søger, men hvad laver de så på et site der går ud på at formidle seksuel kontakt? Hvorfor vælger de ikke andre steder? Chatten brugte jeg til at få lid direkte feedback med den udvalgte så man lige følte om det var noget. Selvfølgelig er der nogen der hænger derind i lang tid men du kan være ligeglad. Om det er 80/20 fordeling kan du være ligeglad da de fleste mænd alligevel skriver noget a la "Vil du have pik?" eller lignende. Så reelt, hvis man er normal begavet, så er fordelingen mere ligelig. Jeg har stadig nogle aktive bekendtskaber fundet derinde og bruger det derfor ikke så meget pt. Men bruger prostituerede eller thaimassage når de ikke kan og trykket for høj. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg