PeterB 22 Skrevet 4. Maj, 2013 http://www.voksenlisten.dk/flottelotte Overvejer at aflægge et besøg, nogen der har været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zorro_29 0 Skrevet 4. Maj, 2013 http://www.voksenlisten.dk/flottelotte Overvejer at aflægge et besøg, nogen der har været der? Hejsa. Jeg er næsten sikker på det er hende der er på med jævne mellemrum dog med forskellige navne. Konceptet er ihvert fald det samme. Jeg besøgt hende for år tilbage men jeg synes det var temmelig tamt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Maj, 2013 Hejsa. Jeg er næsten sikker på det er hende der er på med jævne mellemrum dog med forskellige navne. Konceptet er ihvert fald det samme. Jeg besøgt hende for år tilbage men jeg synes det var temmelig tamt. Hejsa Zorro, Kan du sætte et par ord på, hvad konceptet er? (Altså udover det, hun skriver i sin annonce.) Pft. /Hedonisten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterB 22 Skrevet 6. Maj, 2013 Jeg tog mod til mig og besøgte hende i lørdags og det rammer meget godt hendes annonce, konceptet er at hun modtager en sms fra dig når du holder ved hendes adr. og spændingen er så at man selv gå ind og lige inde for døren ligger hun klar til fri afbenyttelse. Jeg havde en god fræk oplevelse, og udfra annoncen synes jeg hun lever fuldt ud op til det skrevne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 6. Maj, 2013 Jeg tog mod til mig og besøgte hende i lørdags og det rammer meget godt hendes annonce, konceptet er at hun modtager en sms fra dig når du holder ved hendes adr. og spændingen er så at man selv gå ind og lige inde for døren ligger hun klar til fri afbenyttelse. Jeg havde en god fræk oplevelse, og udfra annoncen synes jeg hun lever fuldt ud op til det skrevne Hvad ligger prisen på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterB 22 Skrevet 8. Maj, 2013 En halv time koster 1000 kr der får du fransk uden gummi og hun leger med din pik på klitten hun tænder meget på at få spermen udover det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 13. Maj, 2013 Nogen der ved, om hun tager imod helt uden tøj eller hun er pakket ind i strømper, korset o.l. usexet? Og hendes bryster er de helt ægte eller af silicone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeterB 22 Skrevet 13. Maj, 2013 Da jeg besøget hende lå hun med sorte strømper, hofteholder og stilletter, sort brysteholder hvor brysterne fyldte udover, de er 100% ægte, meget stive hårde mørke vorter, hun kan godt se lidt udenlands ud, men taler flydende dansk så hun er nok helt igennem dansk. Hun lå med en rødlig dildo og var i fuld sving. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg