Hop til indhold
PeterB

Har nogen prøvet hende her?

Recommended Posts

http://www.voksenlisten.dk/flottelotte

Overvejer at aflægge et besøg, nogen der har været der?

Hejsa.

Jeg er næsten sikker på det er hende der er på med jævne mellemrum dog med forskellige navne. Konceptet er ihvert fald det samme.

Jeg besøgt hende for år tilbage men jeg synes det var temmelig tamt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hejsa.

Jeg er næsten sikker på det er hende der er på med jævne mellemrum dog med forskellige navne. Konceptet er ihvert fald det samme.

Jeg besøgt hende for år tilbage men jeg synes det var temmelig tamt.

Hejsa Zorro,

Kan du sætte et par ord på, hvad konceptet er? (Altså udover det, hun skriver i sin annonce.)

Pft.

/Hedonisten

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tog mod til mig og besøgte hende i lørdags og det rammer meget godt hendes annonce, konceptet er at hun modtager en sms fra dig når du holder ved hendes adr. og spændingen er så at man selv gå ind og lige inde for døren ligger hun klar til fri afbenyttelse.

Jeg havde en god fræk oplevelse, og udfra annoncen synes jeg hun lever fuldt ud op til det skrevne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tog mod til mig og besøgte hende i lørdags og det rammer meget godt hendes annonce, konceptet er at hun modtager en sms fra dig når du holder ved hendes adr. og spændingen er så at man selv gå ind og lige inde for døren ligger hun klar til fri afbenyttelse.

Jeg havde en god fræk oplevelse, og udfra annoncen synes jeg hun lever fuldt ud op til det skrevne

Hvad ligger prisen på?

Del dette indlæg

Link til indlæg

En halv time koster 1000 kr der får du fransk uden gummi og hun leger med din pik på klitten hun tænder meget på at få spermen udover det hele

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der ved, om hun tager imod helt uden tøj eller hun er pakket ind i strømper, korset o.l. usexet?

Og hendes bryster er de helt ægte eller af silicone?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg besøget hende lå hun med sorte strømper, hofteholder og stilletter, sort brysteholder hvor brysterne fyldte udover, de er 100% ægte, meget stive hårde mørke vorter, hun kan godt se lidt udenlands ud, men taler flydende dansk så hun er nok helt igennem dansk. Hun lå med en rødlig dildo og var i fuld sving.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...