Hop til indhold
Guest Rust in Peace

(U)beskyttet sex

Recommended Posts

Guest SødSur
migmanden skrev, 1 time siden:

Jeg har flere gange blevet "lokket til" sex uden kondom hos GP'ere.

Jeg har set en rapport der viser at prævalensen af sygdomme er den samme hos GP’er som hos andre i Danmark. Jeg ved ikke om jeg tror på dette, da jeg tror undersøgelsen kiggede fortrinsvis på danske kvinder, som jeg tror måske passer bedre på (rent gæt - så kan have fejl). 
Lokket til ....LOL .... ved hvad du mener ...... men må nok erkende overfor mig selv, at de få gange det er sket er pga min rygrad er forsvundet ......... nogen vil måske sige samme sted hen som min hjerne. 
I øvrigt også altid testet negativt, trods mine intellektuelle solformørkelser. 

Redigeret af SødSur

Del dette indlæg

Link til indlæg
migmanden skrev, 1 time siden:

Jeg har set undersøgelser som viser, at kønssygdomme er mindre udbredt hos prostituerede end hos gennemsnittet af befolkningen

Det kan du ikke bruge til noget. Det er en undersøgelse blandt danske bordel-gp'er, som ikke er repræsentative for alle GP'er og slet ikke for alle dem, der rutinemæssigt tilbyder forskellige former for ubeskyttede ydelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, den 29.8.2020 at 01:51:

@Pogo - du ser det som at svine en hel branche til, men der er vel intet ulovligt i at dyrke ubeskyttet sex. Og hvis du som forbruger sørge for at beskytte dig, så kan du vel reelt være liga glad. Det er vel i sidste ende pigen og fyrens valg, uanset om det sker mod betaling eller efter en aften i byen. Oplægget handler i øvrigt slet ikke om dette, men om, hvorvidt kvinden kan beskytte sig ved hjælp af stikpiller.

Man skal vist være usædvanlig alternativt udfordret, hvis det at leverandører udøver deres virke uden at beskytte sig, velvidende at de kan bære sygdommen, kan opfattes som lovligt. Og nej, dit indlæg handlede i sin helhed om, at du beskylder landets prostituerede for at udsætte deres kunder for kønssygdomme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, den 1.9.2020 at 14:53:

Det kan du ikke bruge til noget. Det er en undersøgelse blandt danske bordel-gp'er, som ikke er repræsentative for alle GP'er og slet ikke for alle dem, der rutinemæssigt tilbyder forskellige former for ubeskyttede ydelser.

Uanset hvad du kan bruge er kønssygdomme størst hus de helt unge, der har sex med hinanden på kryds og tværs. Det væsentlige er hvad du selv har lyst af risiko. Da jeg var ung havde jeg også ubeskyttet sex med mange forskellige uden at få sygdomme. Man skal forholde sig realistisk til risiko. Der er også risiko ved ubeskyttet oralsex og kys. De mindste risiko er ved total afholdenhed. 

Så man sagde i gamle dage: "Drik vand og lad øllet stå, spil pik og lad pigerne gå. Det var de råd jeg aldrig fik, så nu er jeg dranker og har dårlig pik".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Pogo skrev, 1 time siden:

Man skal vist være usædvanlig alternativt udfordret, hvis det at leverandører udøver deres virke uden at beskytte sig, velvidende at de kan bære sygdommen, kan opfattes som lovligt. Og nej, dit indlæg handlede i sin helhed om, at du beskylder landets prostituerede for at udsætte deres kunder for kønssygdomme.

Hvis det er det du lægger i mit indlæg, så velkommen til den virkelige verden. Ja, der er danske glædespiger der dyrker ubeskyttet sex. Helt sikkert mindretallet - men de findes. Kan du ikke leve med det, så undgå piger og brug højre hånd i stedet.

Der findes i øvrigt også hvide danske mænd i min branche som kører spirituskørsel og udover sexchikane til julefrokosten. Det føler jeg mig ikke ramt af - og ligeledes ser jeg heller ikke mit indlæg som en beskyldning med samtlige piger i en hel branche.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...