cassanova 574 Skrevet 26. August, 2020 Jeg er bosiddende i Esbjerg og har nu aflagt besøg ved 9 forskellige glædespiger i løbet af 2 måneder. De 6 har virkelig været hver en krone værd, 2 har været rimelige og en var ganske forfærdelig. Jeg er desværre ikke god til at huske deres navne. Besøget ved en Cubaner var absolut outstanding selv om hun ikke var hende på billederne. Hun var medlevende og oprigtig liderlig. Jeg havde ingen specielle ønsker, men vi var hele vejen rundt , Facesitting, 69`er, doggystyle . Hun startede med Blow UDEN KONDOM mens jeg sad nøgen på sengen. Hun sluttede af med et super godt Blow. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 26. August, 2020 Jamen velkommen til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 26. August, 2020 cassanova skrev, for 41 minutter siden: Jeg er bosiddende i Esbjerg og har nu aflagt besøg ved 9 forskellige glædespiger i løbet af 2 måneder. De 6 har virkelig været hver en krone værd, 2 har været rimelige og en var ganske forfærdelig. Jeg er desværre ikke god til at huske deres navne. Besøget ved en Cubaner var absolut outstanding selv om hun ikke var hende på billederne. Hun var medlevende og oprigtig liderlig. Jeg havde ingen specielle ønsker, men vi var hele vejen rundt , Facesitting, 69`er, doggystyle . Hun startede med Blow UDEN KONDOM mens jeg sad nøgen på sengen. Hun sluttede af med et super godt Blow. velkommen til. Pas nu godt på dig selv derude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 26. August, 2020 Velkommen til. Nyd det, og pas godt på dig selv og dem du besøger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 26. August, 2020 Velkommen. vil gerne ha link til Cubaneren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg