Hop til indhold
trucker76

Sarah i Tønder penge ud af vinduet

Recommended Posts

Hej gutter

Kender I det at man har stortset kun haft dårlige erfaringer med mulat kvinder, også tænker nu skal det lykkedes :unsure: Og skuffelsen er mindst lige så stor som alle de andre gange :cry: 

Billederne ligner hende godt nok når man ser bort fra alt det udslæt hun har i hovedet:wacko: Og kronen over i'et var at da hun havde fået pengene så gik hun ude på badeværelset og sad på tronen og trak tre gange og gik IKKE i bad :oops: Det er for klamt. Ikke nok med det så var der en KÆMPE hæk fra 4 cm under navlen og til røven :ph34r: 

Jeg væmmes så meget at jeg tog tøjet på igen og sagde til hende at hun tjent disse penge let denne gang og gik. Da hun spurgte hvad der var galt sagde jeg bare at jeg var blevet taget ved røven og har betalt for noget jeg ikke fik. Så håbede hun ville nyde resten af dagen. Da jeg gik ud af hotelværelset lod jeg i arrigskab døren stå åben. 

https://annoncelight.dk/showad/299965

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Det kender jeg udmærket godt og derfor havde jeg selv smidt en efterlysning op vedr. Sarah, da jeg også tænkte at måske hun var hende, der kunne give mig en god oplevelse med en mulat/mørk pige.

Men tak for advarslen! 

Har dog i tidernes morgen fået en fantastisk oplevelse med en mørk pige, men det var også på et ret anderkendt bodel i Rødovre, tror det hedder Mon Cherie, men det er nok 8-10 år siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har jeg også været der.......kæmpehækken er desværre væk :-) havde aftalt forskellige ting, men åbenbart ikke med pigen, for det kendte hun ikke noget til, og det gjorde hun ikke osv. det ligner pigen på billedet, er ret sikker på, at det er hende.....megaflot figur, flotte bryster, slank osv. men der sidder altså nok bare en alfons bagved og styrer det hele, svarer på sms’er osv. han må godt nok have en dårlig forretningsmoral, kan forestille mig, at han er totalt ligeglad og bare skovler pengene ind......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...