Hop til indhold

Sabrina

Featured Replies

Skrevet

Hehe den får lidt en til at sende en tanke mod tråden omhandlende falske anmeldelser ;-) 

Skrevet
Trinetease skrev, for 7 minutter siden:

Hehe den får lidt en til at sende en tanke mod tråden omhandlende falske anmeldelser ;-) 

lige netop. men hvis billederne er hendes må jeg da indrømme, de minder en gammel mand om, at der stadig er liv dernede haha. Ellers må jeg lige tænke på dig Trine.

Gammel mand= midaldrende, men efter en hård dag i dag føles jeg gammel

Skrevet

*

Redigeret af Tatra

Skrevet

Hun bruger falske billeder

Skrevet
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Det er nu ikke nødvendigt.

Har fulgt med på sidelinien et stykke tid og set hvordan nye medlemmer med deres (positive) anmeldelser sables ned - troede jeg kunne undgå mistanke ved blot at henlede opmærksomheden på  en gp og hendes ydelser.

Det kunne jeg så ikke - glem mit indspark, det vil ikke gentage sig.

Skrevet
Mis4 skrev, for 8 minutter siden:

Det er nu ikke nødvendigt.

Har fulgt med på sidelinien et stykke tid og set hvordan nye medlemmer med deres (positive) anmeldelser sables ned - troede jeg kunne undgå mistanke ved blot at henlede opmærksomheden på  en gp og hendes ydelser.

Det kunne jeg så ikke - glem mit indspark, det vil ikke gentage sig.

Men hvis du har fulgt med herinde i et stykke tid, så burde du også have fået en fornemmelse af,  hvad en anmeldelse er. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.