Hop til indhold
Guest Grydeskeen

Ami

Recommended Posts

Guest Grydeskeen

Undskyld at jeg prøver igen, men er ikke klar over hvordan denne site er sat op, og er bange for at mit indlæg ikke bliver set.

har taget kopi af det indlæg jeg har sat i en “gammel” tråd om Ami.

 

Hej.

ny på denne site.

har efterhånden bestemt mig til at prøve Ami, men har lige et par spg.

Spjald, er det inde i byen eller lidt mere diskret ?

hvordan er stedet en kælder sort som kul eller ?

og så et lidt mere generelt spg.

er der nogen siden nogen af jer som har besøgt en “ny pige” og så opdaget at det er en som man kender fra en anden situation end købe sex ?

og hvad gjorde I ?

skal nok ligge en anmeldelse op når jeg får taget mig sammen til at besøge hende, men vil gerne lige vide lidt mere inden.

 

har lige fået en advarsel om at der ikke er noget link. Det ved jeg ikke hvordan jeg gør, men det er om Ami i Spjald. Thai pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne plejer være meget professionelle og diskrete da mange af dem er her på turistvisum. Jeg selv støder fra tid til anden på pigerne i min by og i de tilfælde hvor vi genkender hinanden bliver det til et diskret smil når man passere hindanden og ikke andet.  Hvad der sker på klinikkerne bliver på klinikkerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Mayday skrev, for 55 minutter siden:

Pigerne plejer være meget professionelle og diskrete da mange af dem er her på turistvisum. Jeg selv støder fra tid til anden på pigerne i min by og i de tilfælde hvor vi genkender hinanden bliver det til et diskret smil når man passere hindanden og ikke andet.  Hvad der sker på klinikkerne bliver på klinikkerne

Hvad der sker på klinikkerne, ender også sommetider her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

https://annoncelight.dk/showad/275564

Jeg har også mødt flere af de GP'ere i byen, uden det har givet andlending til bekymring. Senest var sammen med min kone, hvor jeg rendte på et par Thai piger i Føtex, der var intet fra deres side af der indikerede at de kendte mig. Dog mødtes mine øjne med gengældelses glæden at se, men det blev ved det, og ikke mere end et blik man kan modtage/sende fra andre.

Skriv endelig om Ami hvis du besøger hende, har haft hende i kikkerten til en længere seance men der er lidt lang afstand mellem os, så det er ikke blivet til andet end en tanke endnu.

Redigeret af lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...