Hop til indhold

Dansk modent par, Vejle.

Featured Replies

Skrevet

Hvorfor læser du ikke hele annoncen, der står svaret

"Vi tilbyder kun sammen, dog behøver M ikke deltage aktivt, og kan hvis du ønsker det, blot kigge på.
Du kan også se på os have sex, mens du enten, selv onanere, eller kan få blow/samleje til sidst." 

Skrevet

Følger også lige med her, hun er sku da bare for lækker :lol: 

Skrevet

Besøgt! Og total dårlig oplevelse. Snusket kælderlokale og to personer der slet ikke kunne tænde mig. 

Skrevet

Hvis man skal tænde på det par, så skal man vist være til den meget buttede type. Men mon ikke også der er nogen der er det. :rolleyes:

Skrevet
Trol skrev, for 39 minutter siden:

Hvis man skal tænde på det par, så skal man vist være til den meget buttede type. Men mon ikke også der er nogen der er det. :rolleyes:

Det ved jeg snedker er. 
At være stor og fyldig kommer i mange udgaver.

Hvis omgivelserne er snusket så siger det jo nok noget om parret eller for den sags skyld om alle.

Jeg er stor så ja der er mange der tænder på det. Ved flere større kvinder herinde er meget eftertragtet og levere en super service.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.