Hop til indhold
TheHoster

Nong - Jailak Aarhus

Recommended Posts

Efter en lang dag på arbejdet følte jeg at det man skulle forkæles lidt og valget blev hos Jailak. En sms blev sendt afsted og nong svarede ganske kort efter, jeg spurgte ind til hvem der var på arbejde og det var hun og hendes yngre hjælper men valgte hende da det var lang tid siden og man altid har fået en god massage og mulighed for det meste hos hende ;) 

Ankom på adressen lucernevej 8, som ligger forholdsvis diskret inde i en gård, men lige rundt om et hjørne hvor man går ned i en kældernedgang, hvor ingen kan glo på en. Blev taget imod af den glade Nong, som viste mig ind på briksen, vi havde på forhånd aftalt 1 times massage, men intet mere da jeg altid foretrækker at massagen skal ligge op til noget mere. massagen var ganske god lidt blid i nogle punkter, men også hård i andre tidspunkter. Der var rigeligt med pirring efter min mening, røven fik da rigeligt med opmærksomhed, samt de nedre dele fik også en god tur. efter 40min med god massage på den ene side blev der vendt, og her spurgte hun så om jeg kunne tænke mig mere, hvilket jeg svarede ja tak til. Tænker hun er til det meste, da jeg mere eller mindre havde frit valg, men sagde ja tak til fuldpakke 1000kr. Nong har en dejlig krop selvom hun er oppe i 40'erne, hendes øko blow var fantastik og sexen var også udemærket. Da sexen var slut fik jeg en dejlig afsluttende massage og et glas vand til vejen ud. 

Kommer helt sikkert igen på Jailak, hvor både nong og hendes yngre ansatte arbejder, men tænker jeg skal teste om hendes medhjælper er lige så god som hende næste gang. ;) 

Der er ingen annoncer på stedet lige pt. men både adresse og tlf nr. kan findes på google hvis man søger på Jailak massage Aarhus. Kan også sendes i pm hvis ønskes. :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...