Hop til indhold

Kate, Aalborg. Sød og imødekommende.

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Kate i dag: https://annoncelight.dk/showad/288405

Ros:
Da hun åbnede døren, der blev jeg mødt med smil og en entusiastisk hilsen. Kate er super lækker på alle måder. Billederne er ægte, men hun er ser meget bedre ud i virkeligheden. De læber og bryster hun har er i første klasse - bløde og dejlige! De bliver flittigt brugt, og hun holder sig ikke tilbage. Jeg sparer jer for selve akten. 

Nogen siger de har mødt Kate, hvor hun har været træls, og det kan jeg overhovedet ikke ligge genkendende til. Jeg svarede med samme imødekommenhed, som jeg blev mødt med, og der var lynhurtig kemi, og tror vi begge følte os trygge. Hun taler pænt engelsk.

Ris:
Stedet er lidt "øde", det er ikke særlig hyggeligt. Det ligner hvad det er: et "bollerum". Der er dog gode badefaciliteter.
Jeg kan ikke kun rose pigen, og hvis jeg absolut SKAL have et kritikpunkt: Hvis man synes udseende er vigtigt. Kate har en del tatoveringer, det er ikke lige min smag.
Kate har mere end en annonce på samme site, det er lidt irriterende synes jeg.

Konklusion:
Du får super lækker sex for en meget god pris! Stedet er middelmådigt.

Stedet: 3/5
Pigen: 5/5

Skrevet

Hun har da fået mange gode anmeldelser her, frk Kate.

Hvilken ende af byen taler vi om? Hvor langt fra centrum?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.