Hop til indhold
hundredetusinde

Kate, Aalborg. Sød og imødekommende.

Recommended Posts

Jeg besøgte Kate i dag: https://annoncelight.dk/showad/288405

Ros:
Da hun åbnede døren, der blev jeg mødt med smil og en entusiastisk hilsen. Kate er super lækker på alle måder. Billederne er ægte, men hun er ser meget bedre ud i virkeligheden. De læber og bryster hun har er i første klasse - bløde og dejlige! De bliver flittigt brugt, og hun holder sig ikke tilbage. Jeg sparer jer for selve akten. 

Nogen siger de har mødt Kate, hvor hun har været træls, og det kan jeg overhovedet ikke ligge genkendende til. Jeg svarede med samme imødekommenhed, som jeg blev mødt med, og der var lynhurtig kemi, og tror vi begge følte os trygge. Hun taler pænt engelsk.

Ris:
Stedet er lidt "øde", det er ikke særlig hyggeligt. Det ligner hvad det er: et "bollerum". Der er dog gode badefaciliteter.
Jeg kan ikke kun rose pigen, og hvis jeg absolut SKAL have et kritikpunkt: Hvis man synes udseende er vigtigt. Kate har en del tatoveringer, det er ikke lige min smag.
Kate har mere end en annonce på samme site, det er lidt irriterende synes jeg.

Konklusion:
Du får super lækker sex for en meget god pris! Stedet er middelmådigt.

Stedet: 3/5
Pigen: 5/5

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...