Hop til indhold
Guest Martin1234

Sandy Aarhus

Recommended Posts

Guest Martin1234

https://annoncelight.dk/showad/296862

Besøgte Sandy i går eftermiddags. Hun var min første thai oplevelse, så det skal nok faktors med i min oplevelse.

Sandy er en attraktiv og petit kvinde med en fantastisk krop! Den opgivet alder passer meget godt. Hun har bøjler på tænderne, hvilket jeg var bange for ville genere mig, men tænkte ikke så meget på det, da vi først var i gang. 

Hun er super sød, lidt generet og hendes engelsk er desværre ret begrænset. Følte at jeg havde svært ved at kommunikere med hende og at det var svært at aflæse hende. Kemien mellem os virkede dog til at være ok på trods.
Sandy giver kun forsigtige tante kys og ville helst ikke have berøring i ansigtet, hvilket jeg savnede lidt :rolleyes:

Lokationen er rimelig diskret, masser af parking og det var super nemt at få sat aftalen op.

Massagen var behagelig, sensuel og pirrerende. Eneste dårlige til den del var at sengen var lidt for blød :D

Jeg blev vendt om til en 69'er, hvor jeg fik et fantastisk blow og jeg kunne nyde hendes virkelig lækre fisse. 

Derefter over i sex, som desværre var ret uinspireret og maskinagtigt. Falske støn, minimal øjenkontakt og hun virkede generelt fratrukket. Det virkede faktisk som om at det var lettere ubehageligt for hende og hun ikke rigtigt havde lyst, hvilket var et stort turnoff for mig. Ved et positions skift, spurgte jeg om hun var ok, hvortil hun svarede at hun bare var lidt træt.
Jeg var ret blid og lod ret hurtigt hende om at styre slagets gang, men det var som om hun bare ville have det overstået og hun spurgte tilmed to gange om jeg snart kom, hvilket ikke hjalp :( 

Efter det var overstået, lå vi og omfavnede hinanden og jeg tænkte på at sige farvel og tak, da jeg ikke helt fornemmede at hun ikke havde lyst til mere. Men så begyndte Sandy igen at rører ved lillemand og spurgte om jeg var klar på en tur mere. Jeg spurgte gengældt om hun var, hvilket hun ikke helt forstod. Men det var hun. Hun virkede nærmest insisterende. Så jeg spurgte om jeg ikke bare kunne få endnu et blowjob/handjob. Det fik jeg og det endte i en super intens orgasme og jeg fik tilmed taget min prostata mødom - woaw :wub:

Som opsummering, har jeg lidt fornemmelsen at jeg fik besøgte Sandy på et lidt ærgerligt tidspunkt, da hun ikke virkede helt tilstede og oplagt. På trods af dette, fik jeg indtrykket af at Sandy er meget professionel og service minded. Den service jeg fik var helt upåklagelig, men gik derfra med en ambivalent følelse, da jeg ikke før har være sammen med en GP hvor jeg fik fornemmelsen af at lysten ikke helt var der. Faktisk hvis vi bare havde sprunget samleget over, så havde det været en komplet oplevelse for mig...

Jeg vil ikke udelukke at jeg kunne finde på at besøge Sandy igen, men jeg fik bekræftet at at jeg mere er til lidenskabelig sex med dybe kys og en kvinde som kan føre en nogenlunde samtale på dansk/engelsk :rolleyes:

Tror at hvis man besøger Sandy på et "bedre tidspunkt" og måske er lidt bedre til at kommunikere med Thai kvinder end mig, eller bare lærer hende bedre at kende, så er der potentiale for nogle helt fantastiske oplevelser :)

Redigeret af Martin1234
tilføjelser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Høvdingen skrev, for 22 minutter siden:

Supergo´ anmeldelse; Martin1234; tak for det - har duet ydmygt bud på Sandy´s højde og vægt; tak …..

Tak, glad for at jeg kan bidrage til fællesskabet;) Er ikke god til at vurdere det, men vil gætte på omkring 155-160 cm og ikke over 50 kg. Som skrevet har hun en fantastisk krop, hvis man er til petit kvinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Martin1234 skrev, for 2 minutter siden:

Tak, glad for at jeg kan bidrage til fællesskabet;) Er ikke god til at vurdere det, men vil gætte på omkring 155-160 cm og ikke over 50 kg. Som skrevet har hun en fantastisk krop, hvis man er til petit kvinder. 

Du skriver du besøgte hende om eftermiddagen, prøv om formiddagen.

Du kan nok forstå, har pigen haft mange kunder om formiddagen, er hun træt om eftermiddagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Den flittige skrev, for 15 minutter siden:

Du skriver du besøgte hende om eftermiddagen, prøv om formiddagen.

Du kan nok forstå, har pigen haft mange kunder om formiddagen, er hun træt om eftermiddagen.

Det er jo forståeligt og har også læst fra de mere erfarne herrer herinde, at morgen/formiddagen er der hvor man skal slå til, men det passer bare ikke særlig godt ind i mit program :( Så jeg arbejdede med det jeg havde. Men det faktorer vel også ind i vurderingen af Sandys service, hvis hun tager for mange kunder. 

I min sms til hende skrev jeg også om hun havde en time kl 17.00 eller senere, så hun kunne jo bare sætte mig senere eller bare have sagt nej :)

Redigeret af Martin1234

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har efterhånden 20+ besøg hos Sandy og altid gået derfra med et smil, besøger hende som regel formiddag eller weekend. 

Hun levere altid dypt professionelt og på de gode dage er hun ganske enkelt fantastisk at sexe med, må simpelthen smide håndklædet i ringen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Sødmand skrev, for 1 minut siden:

I hvilket område bor hun? 

Tæt ved hvor Skanderborgvej og Søndre ringgaden krydser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
LarsB skrev, for 2 minutter siden:

Har efterhånden 20+ besøg hos Sandy og altid gået derfra med et smil, besøger hende som regel formiddag eller weekend. 

Hun levere altid dypt professionelt og på de gode dage er hun ganske enkelt fantastisk at sexe med, må simpelthen smide håndklædet i ringen... 

Jeg vil gerne understrege at mit indtryk også er at hun er dybt professionel! Hun gjorde virkelig sit for at jeg fik god service og hun var sød, velkommende og smilende. Det er bare lidt ærgerligt hvis man får mindre god service senere på dagen, for det må jeg være et tegn på at der er for travlt? MEN måske har jeg lige ramt en dårlig dag eller tidspunkt. Sandy er jo et menneske og et sødt et af slagsen :D Min anmeldelse har bestemt ikke til formål at trække ned på en kvinde der har så meget god omtale! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin1234 skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil gerne understrege at mit indtryk også er at hun er dybt professionel! Hun gjorde virkelig sit for at jeg fik god service og hun var sød, velkommende og smilende. Det er bare lidt ærgerligt hvis man får mindre god service senere på dagen, for det må jeg være et tegn på at der er for travlt? MEN måske har jeg lige ramt en dårlig dag eller tidspunkt. Sandy er jo et menneske og et sødt et af slagsen :D Min anmeldelse har bestemt ikke til formål at trække ned på en kvinde der har så meget god omtale! 

Hun var nok træt efter at have underholdt mig hele morgenen :rolleyes: hun var frisk da jeg kom 8.30

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg vil gerne give dig ret i at hendes engelsk er desværre dårligt og tante kys tænder heller ikke mig. Men sikke en fantastisk flot krop. 44 kg siger hun. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234
Trol skrev, for 14 minutter siden:

Hun var nok træt efter at have underholdt mig hele morgenen :rolleyes: hun var frisk da jeg kom 8.30

 

Haha, jamen, så er årsagen jo fundet :lol: Early bird gets the worm ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234

Så fik jeg besøgt Sandy igen og denne gang var hun meget mere oplagt! 

Så de mindre positive punkter i mit første indlæg har været fordi jeg ramte hende på et skidt tidspunkt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Høvdingen skrev, den 25.8.2020 at 14:22:

Supergo´ anmeldelse; Martin1234; tak for det - har duet ydmygt bud på Sandy´s højde og vægt; tak …..

Hun er under 160, og mellem 48 - 55 kg..

har været der flere gange

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også forbi Sandy tidligere på ugen, efter anbefaling af @Aarhuselsker og tak for det :-)

havde et super besøg ved en petit pige med små spændstige bryster, nød til fulde hendes behandling. Savnede dog kys, men lagde heller ikke selv op til det, først efter sex fik jeg en del kys på vej ud af lejligheden. Super sød smilende pige

boede jeg nær Århus, tog jeg gerne på flere besøg ved hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...