Hop til indhold
prøvemanden

amanda randersvej 5

Recommended Posts

Hej,

jeg var ude i det dejlige vejr i går, kom forbi randersvej , var bleven lidt liderlige, så jeg tænke jeg vil da lige have tømt pikken...

hende var på

http://www.stjernebabes.dk/amanda.htm

kigge ned på randersvej 5, og en høj "blondine" kan se mørke rødder ;) åbne døren og lukket mig...

hun har tatoveringer på hele højre ben, og nogle små på armene og en stor på ryggen, lange kunstige negle ...

hun har noget hvidt på læber(hvad tænker I :D ) og fortæller hun pga af været bleven tatoveret på læberne, ikke kan give fransk...

jeg tænker det da lige en sag for SIO, noget med de kan kæmpe for supplerende dagpenge når man har nedsat arbejdskraft, hun kan jo kun levere 50 % :D... spøge til side

men tænker skal jo bare have tømt pikken, så ok bare med en gang dansk...

hun vil have 500 kr for en tømning...

jeg bliver vist ind i rummet, hun siger jeg kommer lige om lidt, og kommer lige til at huske hvorfor jeg ikke kommer på Randersvej mere, udover niveauet i luderne var faldet, så pga af det skide blå lys der er i bollerummet, det ødelægger bare stemningen for mig, overvejer at gå men heldigvis er det lyst uden for så det ikke så slemt...

tager tøjet af og ligger mig på sengen..

ind kommer damen, hun kommer og og tager sin meget lille kjole ned så jeg kan lege lidt med hendes patter, de store og silikone ingen tvivl om det, ikke det er et problem for mig..

hun siger røre ved mig, tage på mig, jeg kamme patter det lidt sjovt der mærker men poser med silikone udvide sig når man har klemte dem, men ødelægger ikke oplevelsen, flotte ben og mega frækt for mig med tusse på...

hun leger med pikken jeg røre og klemmer på patterne, hun får gummi på og hun sætter sig op og jeg glider lige ind, hun godt med glidecream i fissen.. hun begynder at ridder, det ok med hende hun aktive og lyder luder lyde åh ja osv... jeg leger med patter og røre ved hendes flotte ben...

hun beder om jeg skal tager hende hårdt klem på røven patter, får vente hende om på ryggen og begynder at køre pikken ind og ud af hende...

hun kigger mig i øjne og siger hård bank din pik helt op i mig, og hun stønner videre med luder lyde osv...

så vil hun have pikken bag fra og have mig til at tage hende hårdt og hurtigt.. hun så mega liderlige siger hun, jeg skal hodle i hårdt og bare køre løs...

jeg pumper i hende og kan se hende flotte tusse på ryggen og nyde synet af en luder på alle 4 med mig pumpe bagfra i spejlet....

jeg får vente hende op på ryggen igen og får køre mig færdig hende, mens hun har ben oppe på ryggen af mig...

får tøjet på hun snakker om løst og fast..jeg føres ud med et pænt farvel...

jeg får følelsen af jeg prøvet hende før på trapkasgade, hvis det er hende, er hun bleven luder op.... fået bryster lavet, neglene osv..

oplevelsen: 8 det frækt lige at gå forbi og tømme pikke og gå vider...

hun høj, mange tusser, er du ikke til det, eller silikone bryster, skal du ikke besøger hende...

hun nok i 40'er, vil sige hun lidt som milf luder tøs, hun fræk styrende og vil gerne have hårdt sex, hun fokus på den frække oplevelse med dig i centrum, ikke GFE, fræk lige på, brug hende...

sexen: 7 det frækt og hun gør det ok, men mangler lige det sidst, men god luder oplevelse for en som ønsker det...

pigen:8 hun sød venlige og service orienteret for den kunde, smilende...GFE giver hun ikke,

kroppen er slank, hun høj, silikone bryster, mange tusse, pænt ansigt, snart lidt slidt men giver milf luder indtrykket...

stedet: 5 hader sgu det blå lys i bollerummet, og ikke diskret alle kan se du går på bordel, og kommer derfra...

prisen: 8 500kr for den oplevelse, er ok pris...

gentagelse: 7 jo måske hvis jeg forbi, hun giver for mig en god luder oplevelser... frækt at prøve og hun faktiske sød... vil ikke søge efter hende, men en dag jeg forbi sagtens tage oplevelsen igen...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Luder, luder, luder, luder, luder, luder, luder, luder, luder

prøvemanden

Imponerende at du kan bruge ordet luder hele 9 gange i din anmeldelse... Hvad med at vise bare en smule respekt for pigen?

Og hvad kan man egentlig forlange, når man er nærig og kun vil spendere 500,- kroner?

/liderbukken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide om amanda lukker ham ind igen, når han bruger de ord om hende.

Jeg ville aldrig bruge så nedsættende ord om en kvinde der bruger sin tid på mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Guys,

anmeldelsesfora er til, ja anmeldelser, ikke til at debattere, hvorvidt Prøvemanden eller andre lægger noget nedsættende i det ord.

Der har igen lige kørt en tråd under debatten, den kunne I f. eks. ytre jer i, men lad venligst anmeldelser handle om de piger, der bliver anmeldt.

TAK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også lige på et spontant besøg hos Amanda i aften. Det var egentlig en anden pige jeg ville have besøgt, men der var optaget, og der var kø udenfor, så det opgav jeg.

Hvor dælen skal jeg så tage hen en sen fredag aften, tænkte jeg, og det eneste jeg lige kunne komme i tanke om, hvor der er rimelig sikkerhed for god kvalitet var Randersvej, så jeg ringede og lyttede til tlf.svareren. Hun beskrev sig bl.a. til at være 1,82 høj, og til kærestesex. Perfekt tænkte jeg, afsted med mig ...

Jeg blev lukket ind, og bemærkede også det hvide creme på læberne, og fik samme forklaring som Prøvemanden, men hun nævnte intet om, at hun ikke kunne give fransk, så jeg valgte en halv time.

Da vi lå på sengen, kom hendes hænder hurtigt ned mellem mine ben, og den kildrende fornemmelse fra hendes lange negle på mine glatte boller gav hurtigt den forventede reaktion - eller erektion ...

Jeg legede med hendes store flotte bryster, som jeg synes var dejlig bløde, og virkede naturlige selvom de har fået lidt unaturlig fyld. Vi snakkede lidt imens, og hun var rimelig fræk i munden. Hun gled ned og satte gummi på, da hun ikke turde sutte uden pga. de nytatoverede læber, og var bange for infektioner. Det franske var udmærket, men jeg har fået bedre. Til gengæld var hun god til at bruge de lange negle blidt på min krop, og hun lå og gned sin fisse mod mit ben. Så alt i alt ret frækt og lækkert. Lad os tage en 69'er, sagde jeg, og det skulle jeg ikke sige mere end en gang. Vupti så vendte hun om, så jeg kunne slikke hendes lækre glatte fisse. Eneste minus her var jordbærsmagen af glidecremen, men den forsvandt, og jeg kunne smage og dufte lidt naturlig kvindelig elskovssaft. Vi lå et godt stykke tid i 69'eren, og hun sparede ikke på det franske. Jeg vil kneppe dig, sagde jeg så, og med lynets hast lå hun på ryggen med de lange ben næsten helt op til loftet. Lækker fisse, dejlig følelse. Hun svingede benene op på mine skuldre, så jeg kunne komme helt i bund, mens hun samtidig legede med klitten. Da jeg kom blev hun ved med at støde underlivet op og ned med et par sekunders mellemrum, indtil jeg ikke kunne mere. Hun tog gummiet af og kunne ikke lade være med lige at sætte tungen ned og tage den sidste dråbe.

Havde jeg læst Prøvemandens anmeldelse tidligere på aftenen, havde jeg nok fravalgt hende, pga. de nytatoverede læber, og den begrænsning det gav, men jeg fik en god oplevelse, og hun er sød, venlig, fræk og har en lækker krop. Med den behandling jeg fik, kan jeg sagtens finde på at besøge hende igen, men ikke før læberne er klar til det hele ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...