Æ´Synderjyde 810 Skrevet 24. August, 2020 (edited) Faktisk er det yderst sjældent, at jeg begiver mig af med, at være skadefro, men netop i aften blev jeg ramt af denne for de fleste, incl normalt mig selv, meget lidet lidelse - At være glad over, at det går en anden rigtig skidt. Det drejer sig om en herre fra Østjylland, der åbenbart kommer i luxusfælden i nær fremtid. En herre jeg har skiftet bekendtskab med flere gange. Har været tæt på ham professionelt, været i dialog med ham på Facebook om Ambullance kaoset i det sønderjyske for nogle år siden. Hver gang jeg har mødt manden, har han været løgnagtig, forsøgt at berige sig på andre, været inhabil og partisk i sager, hvor han burde have holdt sin mund og i hvert fald ikke, taget parti for senere at forsøge at få personlig vinding ud af det. Ja alt i alt en rigtig ucharmerende og en skidt fyr. Nu ser jeg så i en trailer, st den samme mand skal i luxusfælden. At luxusfælden opgiver manden, netop fordi han fylder dem med løgn - Sådan udlægges det i hvert fald i traileren. Karmer rammer altså nogen gange rigtigt. Normalt kan jeg ikke se programmet hvor luxusfælden sendes, det bliver jeg simpelthen bare nødt til, og jeg vil nyde hele programmet og tillade mig, at være skadefro. Redigeret 24. August, 2020 af Æ´Synderjyde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 24. August, 2020 Æ´Synderjyde skrev, for 8 minutter siden: Faktisk er det yderst sjældent, at jeg begiver mig af med, at være skadefro, men netop i aften blev jeg ramt af denne for de fleste, incl normalt mig selv, meget lidet lidelse - At være glad over, at det går en anden rigtig skidt. Det drejer sig om en herre fra Østjylland, der åbenbart kommer i luxusfælden i nær fremtid. En herre jeg har skiftet bekendtskab med flere gange. Har været tæt på ham professionelt, været i dialog med ham på Facebook om Ambullance kaoset i det sønderjyske for nogle år siden. Hver gang jeg har mødt manden, har han været løgnagtig, forsøgt at berige sig på andre, været inhabil og partisk i sager, hvor han burde have holdt sin mund og i hvert fald ikke, taget parti for senere at forsøge at få personlig vinding ud af det. Ja alt i alt en rigtig ucharmerende og en skidt fyr. Nu ser jeg så i en trailer, st den samme mand skal i luxusfælden. At luxusfælden opgiver manden, netop fordi han fylder dem med løgn - Sådan udlægges det i hvert fald i traileren. Karmer rammer altså nogen gange rigtigt. Normalt kan jeg ikke se programmet hvor luxusfælden sendes, det bliver jeg simpelthen bare nødt til, og jeg vil nyde hele programmet og tillade mig, at være skadefro. For at sige det rent ud, så er de fleste i luksusfælden løgnagtige. De lyver for hinanden for familie forældre og venner og overfor banken eksperterne ja alle for endnu en sjat penge eller et lån. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 24. August, 2020 går ned på knæ skrev, for 15 minutter siden: For at sige det rent ud, så er de fleste i luksusfælden løgnagtige. De lyver for hinanden for familie forældre og venner og overfor banken eksperterne ja alle for endnu en sjat penge eller et lån. Må tilstå jeg aldrig har set et eneste af programmerne før. Men da et par gange set trailere til dem. Men når det nu kommer så tæt på, så bliver jeg nødt til at se det. Normalt ligger det mig virkelig fjernt at glæde sig over andres ulykke, men lige netop her, vil jeg gøre en undtagelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 25. August, 2020 Æ´Synderjyde skrev, for 8 timer siden: Normalt ligger det mig virkelig fjernt at glæde sig over andres ulykke, men lige netop her, vil jeg gøre en undtagelse. Og ved du hvad, det må man også godt en gang i mellem. Det gør ikke dig til et dårligere mennesker. Der er bare nogle mennesker, som er så dybt usympatiske og har taget røven på så mange, at det faktisk er Ok at glæde sig over deres ulykke. Det tyder på, at ham i luksusfælden er en af dem! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 25. August, 2020 Æ´Synderjyde skrev, for 8 timer siden: Normalt ligger det mig virkelig fjernt at glæde sig over andres ulykke, men lige netop her, vil jeg gøre en undtagelse. Hvis det er ALLE andres ulykke, du glæder dig over, er det usympatisk. Men hvis det er specifikke menneskers, de som selv trækker ulykker ned over andre, er det vel egentlig både naturligt og sympatisk. Så jeg synes det er OK at du gør undtagelsen (ikke at det betyder noget hvad jeg mener, selvfølgelig). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 25. August, 2020 @Æ´Synderjyde er det ham her du hentyder til: Skylder 858.000 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 25. August, 2020 AalborgLook skrev, for 6 minutter siden: @Æ´Synderjyde er det ham her du hentyder til: Skylder 858.000 kr. Nej tror ikke det er ham du her hentyder til. Er jo også lidt ligegyldigt hvem det helt nøjagtig er. Det er det, at jeg pludselig så en side af mig selv, som jeg normalt ikke forbinder med mig selv, eller for den sags skyld, aldrig har fået at vide, at jeg står for eller indeholder, tværtimod. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. August, 2020 Æ´Synderjyde skrev, den 25.8.2020 at 13:19: Nej tror ikke det er ham du her hentyder til. Er jo også lidt ligegyldigt hvem det helt nøjagtig er. Det er det, at jeg pludselig så en side af mig selv, som jeg normalt ikke forbinder med mig selv, eller for den sags skyld, aldrig har fået at vide, at jeg står for eller indeholder, tværtimod. Det er det, som er så fascinerende ved os mennesker. De fleste af os udvikler os igennem hele livet, opdager nye sider af os selv. Både sider som vi er stolte af og de mindre pæne sider. Bare vi er bevidste om vores styrker og svagheder er vi kommet er godt stykke vej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg