Hop til indhold
Guest Gaffer

Hvordan spotter man en falsk anmeldelse

Recommended Posts

Guest Gaffer

Hvad har i af tegn på at her er chancen for at en anmeldelsen er lavet af en der har økonomisk interesse i at mange kunder kommer på besøg

Har selv følgende:

1.       Ikke det mindste kritikpunkt alt er vild godt

2.       Intet om det seksuelle (Det holder jeg for mig selv)

3.       Ganske nyoprettet profil

4.       Beskrivelsen af gp’en i samme kvindesprog som bliver brugt I annoncerne

5.       Den anmeldte pige svarer overstrømmende med virtuelle kys og tak inden for 24 timer

Redigeret af Gaffer
@

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag det roligt.

Vi ved alle at anmeldelser i sig selv er ubrugelig. Det er bare en farvet skildring af den ene eller anden art. Det brugbare er faktuel information som f.eks. Er billederne af den person man møder? Er personen servicemindt? Lugter hun? osv osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Gaffer skrev, for 40 minutter siden:

Hvad har i af tegn på at her er chancen for at en anmeldelsen er lavet af en der har økonomisk interesse i at mange kunder kommer på besøg

Har selv følgende:

1.       Ikke det mindste kritikpunkt alt er vild godt

2.       Intet om det seksuelle (Det holder jeg for mig selv)

3.       Ganske nyoprettet profil

4.       Beskrivelsen af gp’en i samme kvindesprog som bliver brugt I annoncerne

5.       Den anmeldte pige svarer overstrømmende med virtuelle kys og tak inden for 24 timer

Vil give Lasse ret som lige svarede. Et par eksempler. et par år siden tror jeg, besøgte jeg Vicktorya en overmåde sexet perfekt blondine fra en eller anden tidligere sovjetstat måske selve Rusland. Besøgte hende i Hjallerup. Kunne lide pigen men ej stedet så tog hende med hjem. Nøste dag skulle hun alligevel på rejse hjem for juleferie. Jeg havde fri dagen derpå og kørte hende til Odense, hvor hun så tog toget det sidste stykke til lufthavnen. Anyway. hun spurgte mig om jeg ville anmelde hende, og det gjorde jeg, for hun var fantastisk, eneste minus var kun engelsk men da hendes engelsk var perfekt var det helt ok.

Andet eksempel en sexet ebony ved Sindal. pigen så vanvittigt sexet ud, men stedet var elendigt inklusiv sengen. Tror slet ikke jeg nævnte sexen da jeg gik mere op i at fortælle stedet var elendigt.

Så pointen er en anmeldelse man bliver ansporet til at skrive er ikke en falsk anmeldelse, da man selvfølgelig ikke gider bruge tid på en positiv anmeldelse hvis pigen ikke var pengene værd

second point man kan godt skrive en god ærlig anmeldelse uden at sexen i sig selv bliver nævnt.

Når det er sagt har jeg da ofte tænkt, det der er da udlejer/pimp der har skrevet den. Så du har ret i at problemet er reeelt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselarseb skrev, 1 time siden:

Tag det roligt.

Vi ved alle at anmeldelser i sig selv er ubrugelig. Det er bare en farvet skildring af den ene eller anden art. Det brugbare er faktuel information som f.eks. Er billederne af den person man møder? Er personen servicemindt? Lugter hun? osv osv.

Du hr kun delvist ret. En anmeldelse kan være meget ærlig, selv om den beskriver det hele positivt. Men anmeldelsen er altid subjektiv, da den er udtryk for den oplevelse den anmeldende person har. Men går man ud fra at alt er ærligt beskrevet, kan man danne sig et indtryk. De faktuelle indtryk som service lugt og billeder som du beskriver, er heller ikke ens for alle. Du kan godt få en god oplevelse, hos en pige med falske billeder. En pige der bruger parfume kan lugte forfærdelig for den ene og godt for den anden. Den service man får, kan være fordi pigen har en dårlig dag, manglende kemi osv. 

Derfor kan man godt bruge anmeldelsers, når man bare ser anmeldelserne som anmelderens indtryk. Specielt de negative anmeldelser kan været meget brugbare. 

Man kan godt skrive en meget positiv anmeldelse, selv om man ikke har nogen personlig økonomisk fordel af denne. Men udgangspunkterne i Gaffers indlæg er nu meget rammende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbhK
Gaffer skrev, for 7 timer siden:

Hvad har i af tegn på at her er chancen for at en anmeldelsen er lavet af en der har økonomisk interesse i at mange kunder kommer på besøg

Har selv følgende:

1.       Ikke det mindste kritikpunkt alt er vild godt

2.       Intet om det seksuelle (Det holder jeg for mig selv)

3.       Ganske nyoprettet profil

4.       Beskrivelsen af gp’en i samme kvindesprog som bliver brugt I annoncerne

5.       Den anmeldte pige svarer overstrømmende med virtuelle kys og tak inden for 24 timer

lytter til sunde fornuft og følger sin mavefornemmelse ligesom man gør alle andre steder i livet, slår næsten aldrig fejl.

Når noget lyder for godt til at være sandt, er det nok også det .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 8 timer siden:

Du hr kun delvist ret. En anmeldelse kan være meget ærlig, selv om den beskriver det hele positivt. Men anmeldelsen er altid subjektiv, da den er udtryk for den oplevelse den anmeldende person har. Men går man ud fra at alt er ærligt beskrevet, kan man danne sig et indtryk. De faktuelle indtryk som service lugt og billeder som du beskriver, er heller ikke ens for alle. Du kan godt få en god oplevelse, hos en pige med falske billeder. En pige der bruger parfume kan lugte forfærdelig for den ene og godt for den anden. Den service man får, kan være fordi pigen har en dårlig dag, manglende kemi osv. 

Alt for meget fandango. Jeg udtrækker udelukkende de faktuelle for det kan jeg bruge til noget. Det subjektive har jeg lært at filtrere fra af den simple grund at ikke en eneste af mine besøg har svaret til beskrivelserne og mine forventninger. Derfor prøver jeg at holde mig til fakta.

Den med parfume skyder du helt ved siden af. Besøger ikke nogen dame for at dufte af hendes parfume når jeg kommer hjem. Det er uprofessionelt og står der noget om parfume i anmeldelsen så er det et absolut NEJ til besøg fra min side. Jeg ved at en del andre har det på samme måde og professionelle piger skriver ofte i deres annoncer at de ikke bruger parfume. 

Hvis pigen har en dårlig dag får man så pengene tilbage da servicen er dårligere end vanligt? Nej vel. Så ingen undskyldninger for dårlig service.

Citat

Derfor kan man godt bruge anmeldelsers, når man bare ser anmeldelserne som anmelderens indtryk. Specielt de negative anmeldelser kan været meget brugbare. 

Man kan godt skrive en meget positiv anmeldelse, selv om man ikke har nogen personlig økonomisk fordel af denne. Men udgangspunkterne i Gaffers indlæg er nu meget rammende.

Både negative og positive anmeldelser kan være falske og manipulerende. Det har andre anmeldelsessteder gevaldige problemer - tænk amazon, yelp, trustpilot og andre hvor man kan købe sig til anmeldelser.

Derfor trækker jeg det faktuelle ud så vidt muligt og vurderer om det er et besøg værd. Det fanger også dem med få indlæg (mindre end 10) der laver "fantastiske anmeldelser"

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest går ned på knæ
Gaffer skrev, den 24.8.2020 at 22:09:

Hvad har i af tegn på at her er chancen for at en anmeldelsen er lavet af en der har økonomisk interesse i at mange kunder kommer på besøg

Har selv følgende:

1.       Ikke det mindste kritikpunkt alt er vild godt

2.       Intet om det seksuelle (Det holder jeg for mig selv)

3.       Ganske nyoprettet profil

4.       Beskrivelsen af gp’en i samme kvindesprog som bliver brugt I annoncerne

5.       Den anmeldte pige svarer overstrømmende med virtuelle kys og tak inden for 24 timer

selvom den ikke indeholder alle 5 punkter, så løftes øjenbrynene ved den her for eksempel.

Lyder lidt for fantastisk og intet som helst er ikke helt fantastisk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer
Lasselarseb skrev, den 25.8.2020 at 07:38:

Alt for meget fandango. Jeg udtrækker udelukkende de faktuelle for det kan jeg bruge til noget. Det subjektive har jeg lært at filtrere fra af den simple grund at ikke en eneste af mine besøg har svaret til beskrivelserne og mine forventninger. Derfor prøver jeg at holde mig til fakta.

Den med parfume skyder du helt ved siden af. Besøger ikke nogen dame for at dufte af hendes parfume når jeg kommer hjem. Det er uprofessionelt og står der noget om parfume i anmeldelsen så er det et absolut NEJ til besøg fra min side. Jeg ved at en del andre har det på samme måde og professionelle piger skriver ofte i deres annoncer at de ikke bruger parfume. 

Hvis pigen har en dårlig dag får man så pengene tilbage da servicen er dårligere end vanligt? Nej vel. Så ingen undskyldninger for dårlig service.

Både negative og positive anmeldelser kan være falske og manipulerende. Det har andre anmeldelsessteder gevaldige problemer - tænk amazon, yelp, trustpilot og andre hvor man kan købe sig til anmeldelser.

Derfor trækker jeg det faktuelle ud så vidt muligt og vurderer om det er et besøg værd. Det fanger også dem med få indlæg (mindre end 10) der laver "fantastiske anmeldelser"

Lasselarsb; Orv-ja det havde jeg helt overset; Både negative og positive anmeldelser kan være falske og manipulerende.

Der kan være økonomiske vindende grunde til at lave en negativ og manipuleret anmeldelse imod en god gp eller et godt sted.

Hvordan spotter man at her er en stor sandsynlighed for det

Har selv følgende:

1. En advarsel som i sin enkelhed går ud på at kunders anonymitet kan være kompromitteret. (Kamera eller anden registrering)

2.   Intet om det seksuelle (Det holder jeg for mig selv) 

3.  Ganske nyoprettet profil

4.  Manglende hygiejne fra gp's side

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 9 timer siden:

Lasselarsb; Orv-ja det havde jeg helt overset; Både negative og positive anmeldelser kan være falske og manipulerende.

Der kan være økonomiske vindende grunde til at lave en negativ og manipuleret anmeldelse imod en god gp eller et godt sted.

Hvordan spotter man at her er en stor sandsynlighed for det

Har selv følgende:

1. En advarsel som i sin enkelhed går ud på at kunders anonymitet kan være kompromitteret. (Kamera eller anden registrering)

2.   Intet om det seksuelle (Det holder jeg for mig selv) 

3.  Ganske nyoprettet profil

4.  Manglende hygiejne fra gp's side

Min pointe er egentlig - også på baggrund af egne erfaringer - at anmeldelser kan man ikke rigtig stole på  da det blot er en persons oplevelse/opfattelse. Om det er med vilje man skriver noget negativt eller ej er sådan set ligebmeget. Derfor mit fokus på det faktuelle - som jo ikke skal  opfattes helt stringent . Der kan jo være noget i en anmeldelse som gør at man helt ulogisk får lyst til at besøge  vedkommende.

De punkter du nævner er vel klassikere når det drejer sig om anmeldelser. Skal man tro på påstandene kræver det nok flere uafhængigt og over tid har rapporteret det samme. Under alle omstændigheder skal mindst en håndfuld anmeldelse om den samme tygges igennem før det bliver brugbart.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Man kan ikke stole 100% på dem da de er subjektive. Derfor kommer man ikke uden om sit personlige nyforkromede og velsmurte sandsynlighedværktøj :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...