Hop til indhold

Recommended Posts

Hej jeg søger et godt alternativ til Sugardaters.dk jeg syntes siden er blevet utrolig ringe, der er kommet alt for mange fake profiler og alt alt for mange babes der kun vil skrive og sælge billeder og videoer. Det har i min verden intet med sugardating at gøre, er det mig der er helt galt på den ?.

ydere mere syntes jeg at mængeten af sugar for en aftale er stukket helt af på det sidst, aftaler og møder der for corona kunne klares for 1500-2000 findes åbenbart ikke mere det hedder 5000 og op 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheBig skrev, for 1 time siden:

Hej jeg søger et godt alternativ til Sugardaters.dk jeg syntes siden er blevet utrolig ringe, der er kommet alt for mange fake profiler og alt alt for mange babes der kun vil skrive og sælge billeder og videoer. Det har i min verden intet med sugardating at gøre, er det mig der er helt galt på den ?.

ydere mere syntes jeg at mængeten af sugar for en aftale er stukket helt af på det sidst, aftaler og møder der for corona kunne klares for 1500-2000 findes åbenbart ikke mere det hedder 5000 og op 

enig    har lige skrevet med nogle stykker. en ville have 2500 kr for 30 min en anden 1500 kr for et møde på cafe,dem skulle vi så have 4 af,også spa ophold  ,og derefter kunne sex måske komme på tale,og ja babes der sælger billeder,  det er helt kørt af sporet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skrevet om dette før, hvad med Instagram? 

Jeg kikker efter konto, hvor pigerne er letpåklædte, lidt udfordrende klædt. Synes selv det er meget bedre end sugardaters.dk, tilmed også gratis. Efter lidt chat, tilbyder jeg dem som regel fra 1000 til 2000 kr./timen, afhængig af den service, de vil yde.

De piger (jeg kender) som har/har haft en profil på SD, er også begyndt at bruge annoncelight. Nok pga. SD er så useriøs, som I skriver. Så kan være annoncelight får et come back! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest

prisen er gået lidt op, men jeg har også råd i øjeblikket, og fremover. så kigger ikke så meget efter de sædvanlige 1500, men de fleste tilbud er 2000. har lige mødt to til 3000
den ene var helt usædvanlig svær at lave aftale med, så jeg sagde ja da det endelig lykkes, den anden fik jeg til købt alt uden derfor lidt over de 2500 hun selv tilbød. men to til 2 til 3 timer med snak og helt super sex, er vel ok til den pris
nu må der forhandles om lidt rabat til næste gang
der har altid været piger som ville have 5000, det er vil ikke mødes prisen har jeg altid tænkt
har en gang givet , til en pige som angiveligt var min ekskluvise oplevelse , 4000 da hun manglede det sidste til et indskud i en lejlighed. Men fik den mest charmerende lækre aktive pige til 2 gange sex, uden. i to timer i soveværelset )
men har ofte med mine faste givet 1200 til 1500 og nogle gange sidst på måneden måske 500 til en hurtigt, når de maglede mad og smøger den 27 )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter1000 skrev, for 11 timer siden:

Instagram?

Jeg har også fået lidt forbindelser den vej, men syntes det indtil videre er med de rent professionelle. Skal vi ikke prøve at udveksle lidt erfaringer fra Instagram?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 57 minutter siden:

Jeg har også fået lidt forbindelser den vej, men syntes det indtil videre er med de rent professionelle. Skal vi ikke prøve at udveksle lidt erfaringer fra Instagram?

Kunne egentlig være meget rart at høre lidt erfaringer med Instagram! Har netop tilmeldt mig, efter at have læst denne tråd, men jeg synes ikke det er til at finde hverken hoved eller hale i! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 7 timer siden:

Kunne egentlig være meget rart at høre lidt erfaringer med Instagram! Har netop tilmeldt mig, efter at have læst denne tråd, men jeg synes ikke det er til at finde hverken hoved eller hale i! 

det er heller ikke helt nemt. Er selv i en læringsprocess

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad hulen søger man på  på Instagram, for at finde de sb som vitterligt er sb’er og ikke kun er nogen som vil sælge billeder?!

Sidstnævnte har åbenbart stor succes med at finde mig, hvordan de så end bærer sig ad med det?!?:blink:

Redigeret af Snadremanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
junglebøffen skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen der har erfaring med todayters

Egentlig ikke. Men der er påfaldende mange profiler fra ens hjemby, som har været online i dag, eller de seneste dage, i forhold til sugardaters! Væsentlig flere! Det virker dér allerede lidt suspekt. Har kun spottet én fra min hjemby, som også er på sugardaters. Men der er profiler på todayters, som også findes på sugardaters, men også en hel del som ikke gør!

Måske tøsebørnene har skiftet platform?

Redigeret af Snadremanden
Rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kbhvest
junglebøffen skrev, for 9 timer siden:

Er der nogen der har erfaring med todayters

ja spild af tid og penge nul rigtige profiler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mærkeligt med todayters. Jeg har nu to gange oprettet en profil derinde. Samme brugernavn, samme e-mail. Efterfølgende kan jeg godt logge ind igen, men efter nogle timer kan jeg ikke. Ugyldig brugernavn/adgangskode. Prøver man at nulstille adgangskoden, er min e-mailadresse ukendt. Ikke just befordrende for et evt. betalende medlemskab, hvis man efterfølgende forsvinder ud i glemslen igen! :blink:
Man får heller ikke nogen bekræftelsesmail ved tilmelding, hvilket også virker meget mærkeligt ...

Redigeret af Snadremanden
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 17 timer siden:

Mærkeligt med todayters. Jeg har nu to gange oprettet en profil derinde. Samme brugernavn, samme e-mail. Efterfølgende kan jeg godt logge ind igen, men efter nogle timer kan jeg ikke. Ugyldig brugernavn/adgangskode. Prøver man at nulstille adgangskoden, er min e-mailadresse ukendt. Ikke just befordrende for et evt. betalende medlemskab, hvis man efterfølgende forsvinder ud i glemslen igen! :blink:
Man får heller ikke nogen bekræftelsesmail ved tilmelding, hvilket også virker meget mærkeligt ...

Jeg tror ikke det site bliver vedligeholdtbirker som det er opgivet af ejeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, 1 time siden:

Jeg tror ikke det site bliver vedligeholdtbirker som det er opgivet af ejeren

Ved heller ikke om domænet er solgt videre, men den oprindelige ejer gik vidst nok også konkurs med sine bagerforretninger, som så tog todayters med i faldet ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...