Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg lige besøgt Rose i Vejle igen, havde aftalt 45 min fullpakke til 800 så en ok pris. Blev som sædvanligt modtaget med et stort smil og vist ind i massage rummet. Fik betalt og lagde mig tilrette på briksen, vi havde aftalt lidt massage til at starte med, det gik dog kun få minutter før jeg ikke kunne holde hænderne i ro så vi kvittede massagen og startede  på det sjove. Skønt med en dejlig lækker nøgen krop der bare glider rundt på ens krop mens man bare må røre og smage på det der lige kommer i mundhøjde, fik vendt Rose om i en 69 med økoblow og efter lidt tid måtte jeg stoppe hendes skønne blow for ikke at komme, fik hende om på ryggen og slikkede hende til orgasme hvor hele hendes krop rystede af velvære, på med kondomet og kneppede hende så både bagfra og i missionær og da jeg kunne mærke at tiden var inde hev jeg kondomet af og kom i hendes mund, hun suttede videre til jeg ikke havde mere at levere. Derefter aftørring og afsluttende massage og 50 min senere stod jeg tilfreds på gaden igen. Kommer helt sikkert igen da denne skønne kvinde bare leverer varen og tilmed er hun køn og dejlig at være sammen med.

kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Boyman skrev, for 29 minutter siden:

Godt indlæg, har du et link:)

 

Prøv at skrive Rose i søgefeltet både på EG og AL ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 1 time siden:

Så fik jeg lige besøgt Rose i Vejle igen, havde aftalt 45 min fullpakke til 800 så en ok pris. Blev som sædvanligt modtaget med et stort smil og vist ind i massage rummet. Fik betalt og lagde mig tilrette på briksen, vi havde aftalt lidt massage til at starte med, det gik dog kun få minutter før jeg ikke kunne holde hænderne i ro så vi kvittede massagen og startede  på det sjove. Skønt med en dejlig lækker nøgen krop der bare glider rundt på ens krop mens man bare må røre og smage på det der lige kommer i mundhøjde, fik vendt Rose om i en 69 med økoblow og efter lidt tid måtte jeg stoppe hendes skønne blow for ikke at komme, fik hende om på ryggen og slikkede hende til orgasme hvor hele hendes krop rystede af velvære, på med kondomet og kneppede hende så både bagfra og i missionær og da jeg kunne mærke at tiden var inde hev jeg kondomet af og kom i hendes mund, hun suttede videre til jeg ikke havde mere at levere. Derefter aftørring og afsluttende massage og 50 min senere stod jeg tilfreds på gaden igen. Kommer helt sikkert igen da denne skønne kvinde bare leverer varen og tilmed er hun køn og dejlig at være sammen med.

kim

Jeg har altid fået massage efterfølgende med Rose ;) 

Hun er fuldstændigt umulig ikke at “hoppe på” med det samme. 
 

er det samme lokaliteter som tidligere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Statham skrev, for 35 minutter siden:

Jeg har altid fået massage efterfølgende med Rose ;) 

Hun er fuldstændigt umulig ikke at “hoppe på” med det samme. 
 

er det samme lokaliteter som tidligere?

Det kunne være rart at vide hvilken Rose i taler om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, for 1 time siden:

Jeg har altid fået massage efterfølgende med Rose ;) 

Hun er fuldstændigt umulig ikke at “hoppe på” med det samme. 
 

er det samme lokaliteter som tidligere?

Ja men hun er der kun i 3 dage mere så tager hun tilbage til Århus 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Kim 0240 skrev, for 3 timer siden:

Ja men hun er der kun i 3 dage mere så tager hun tilbage til Århus 

Er hun Thai

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massoeren skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen af jer som har prøvet det anale med hende ? Tilbyder hun det uden forbehold ?

Sidst hun var i Vejle var det uden forbehold - og uden ekstra tillæg, men jeg så at i hendes Århus annoncer kostede det 200 kr ekstra.

Der står dog ikke noget om det i hendes nuværende Vejle-annonce (og jeg har ikke været ved hende i denne omgang)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massoeren skrev, for 9 timer siden:

Er der nogen af jer som har prøvet det anale med hende ? Tilbyder hun det uden forbehold ?

Nu har jeg besøgt Rose 3 gange og hvergang har jeg ønsket anal. Hun tager den mega godt og jeg kunne kneppe hende godt og grundig i bund + hurtigt. Ingen problem. Og så det lyder pisse frækt, når hun ber mig om at komme hende i munden og hun bare sluger hver en dråbe. 

Men jeg kender ikke til om hun har nogle forbehold for størrelse, da jeg har en nok meget almindelig størrelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...