Hop til indhold
L9000

EVA - Aalborg

Recommended Posts

autobahn skrev, den 24.8.2020 at 16:13:

Ja, jeg har besøgt hende to gange, omkring maj i år.

Ej, hvor fedt....det var også bare det vi alle ville høre....:D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
kingdane68 skrev, for 12 timer siden:

Ej, hvor fedt....det var også bare det vi alle ville høre....:D:D:D

Måske det var skrevet med et glimt i øjet med henvisning til den meget ordknappe anmeldelse TS lavede forleden af en GP. 
 

Men rent gætværk fra min side, dog ikke helt utænkeligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, den 26.8.2020 at 10:44:

Måske det var skrevet med et glimt i øjet med henvisning til den meget ordknappe anmeldelse TS lavede forleden af en GP. 
 

Men rent gætværk fra min side, dog ikke helt utænkeligt :)

Hvilket jo så stadig ikke gør noget godt, for nogen af os andre. Men fint at du har moret dig så :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som sagt, jeg besøgte hende to gange i maj, nogle af mine første besøg hos piger efter Corona pause - og der var stadig få aktive piger i byen (Eva var her allerede inden og under hele Coronaforløbet fra februar). Der var også en veninde samme sted jeg besøgte en enkelt gang. 
Hendes billeder er reelle, og højde/vægt/alder sikkert også. (hun er, som man også kan se på fotos, meget "chubby" som man siger på engelsk). Hun er venlig, der er kys, kram osv. allerede fra ankomst, og hun leverer hvad hun skriver (det er nok ikke kulturudvekslingsdelen som har læserens interesse - men hun taler OK engelsk, også til almindelig konversation). 
Et kuriosum: Hun accepterer COB, men bryder sig ikke om det, ansigtsudtrykket op til var noget anspændt og hun fortalte at hun ikke bryder sig om lugten af sæd på kroppen. 

Det hele var meget reelt begge gange. Men der er siden kommet andre piger tilbage, som er mere inden for hvad jeg personligt tænder på (og det var der også under hele coronaforløbet, jeg overså det bare helt dengang).

Redigeret af autobahn

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/285806

Besøgte Eva for 2 uger siden, en lørdag omkring middagstid. Lød sød allerede i telefonen.

Det var absolut hende som er på billederne, der også åbnede døren.Iført flot lingeri og høje hæle, sødt smil.

Vi gik ind på hendes hyggelige værelse, hvor der var dæmpet baggrundsmusik. Den økonomiske del blev klaret.

Hun gik straks igang, med at tage "lille" mand under behandling med hendes dejlige mund.

Derefter gik det med 69 og hvad der ellers kan gøres. Tiden løb hurtigt..

Hun er en rigtig  sød pige, kan absolut anbefales..

Hun får et stort 10 tal herfra...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blev nødt til at undersøge sagen. 45 minutter i dag til 800 kr.. Eva er den sødeste GFE oplevelse. Alle billeder er retvisende. Kysser meget og gerne.  Har de dejligste ØKO-bryster, som gerne må kæles for.  Super blowjob. Nærværende og med blikkontakt hele vejen igennem. Hyggesnak efterfølgende mens hun legede med "lillemand". TAK for dem dejligste GFE-oplevelse ever .

Eva er er DK endnu i knap 2 uger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der noget jeg er gået glip af eller har jeg set forkert på billederne?

Var ude og besøge hende i aften. Det var da en lidt tungere og ældre udgave jeg så. En rigtig Øst Europæiske dame

Stak pengene i lommen igen og kørte hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...