Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Guy

Jeg var forbi siri igår (igen)....ja ender sku med at jeg må fortælle lillemor at der ikke er penge til sommerferien fordi pappa har været på tur....nå men jeg fik massage af den lækre mini, men fik at vide at der også var en der hed Honey.

Jeg synes bestemt at jeg har set hende før. Da jeg gik forbi den store brune sofa før rummet bagerste butikken sad en pige med langt hår og brun hud, og jeg har set hende før både i Hørsholm og andre steder, men har aldrig fået massage af hende. De sagde at hun hed Honey, men jeg ved ikke om det specifikt er hende du leder efter?

Det er nok det tættest jeg kan komme til at hjælpe dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak, det kunne godt lyde som hende.

Mini tror jeg ikke jeg kender.

Kan hun også give god thai massage og en god happy ending?

Guy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er godt, men er altid tilbageholdende med at anbefale som sådan. Har lært gennem årerne med utallige besøg i diverse Thai klinikker at det er meget meget forskelligt hvordan man oplever tingene, og det er meget afhængigt af forskellige faktorer......men men men hvis du er i området, ja så kan du altid prøve det, også håber jeg naturligvis at vi deler holdningen.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Guy - glemte lige at spørge dig, og det er sikker ikke det rigtige forum at gøre det i, men jeg har set at der er kommet et nyt sted på Hørsholm Hovedgade med adgang lige ud til hovedgaden. Jeg er ikke sikker på at jeg har lyst til at kaste mig ud i det, da på ingen måder er diskret, meeeeen hvis du har prøvet det og mener at det skal prøves, så må jeg naturligvis lige genoverveje :-).....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Mekko,

Der er vel ikke et bedre forum at spørge i :D

Men der har jeg ikke været og din beskrivelse af beliggenheden, lokker ikke ligefrem :D

Nu gik alt jo galt, så jeg nåede ikke forbi. men vil da prøve Mini, hvis nu ikke det er dén Honey.

Tak for hjælpen

Guy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så lykkedes det at få tid.. desværre var honey væk igen, men hun havde været tilbage.

Hun dukker vist nok op igen i løbet af måneden.

Så det blev faktisk Mini. Hun er jo sindsyg nok lækker, men det er ikke thai massagen man skal besøge hende for, den var lidt tam, men trods alt, dejlig afslappende oplevelse. Til gengæld giver en rigtig lækker happy ending :D

Nogen der ved om hun tilbyder andet end haaandjooob?

Guy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Guy

Jeg er glad for at jeg ikke fik lokket dig afsted til noget dårligt. Jeg er ret sikker på at hun ikke tilbyder mere, da jeg jo trods alt besøger stedet ofte og erfaringsmæssigt ved at når tillid m.v. er etableret åbnes der nogen døre....men ikke her.......Og jeg skal være ærlig at sige at jeg hvis jeg havde været heldig så havde jeg nok ikke delt det med andre, da det jo ofte er ganske tilfældigt om man er "the lucky one" ;-)....

Men det er ok - kommer der gerne for massagen. omgivelserne, det varme bad m.v. - så er jeg dækket. Jeg har prøvet det der med at ture fra sted til sted, det er jeg blevet træt af, så holder fast på de små "perler" selvom der ikke er yderligere muligheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...