Nordmannen 0 Skrevet 3. Maj, 2013 Håper dere skjønner at jeg skiver på norsk... Skal en tur nedover til Flensburg i forbindelse med bilverkstedsbesøk faktisk... Og lurer på om det finnes noe brukbar strippebar eller lignende... Når jeg først er der nede, så er det jo heller ikke feil med litt "happy ending", så alle tips taes imot med takk.. Skal etter Flensburg er unnagjort, videre til Kiel og planlegger å være der i helgen før jeg tar båten nordover til kjedelige Norge.. Så alle adresser, inkl webadresser, og personlige anbefalinger taes imot med takk... Og når jeg først skriver her, så hadde det vært greit med en viss oversikt over priser og tjenester Tenker som sagt på begge deler, og også plasser der jeg bare kan slappe av og nyte striptease osv... Håper på gode og konstruktive tilbakemeldinger... Mvh P.S. får man ta litt bilder av seansen, eller er det vanskelig? Jada, i love dirty pics Klart uten at hun kan gjenkjennes... Nordmannen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 3. Maj, 2013 Håper dere skjønner at jeg skiver på norsk... Skal en tur nedover til Flensburg i forbindelse med bilverkstedsbesøk faktisk... Og lurer på om det finnes noe brukbar strippebar eller lignende... Når jeg først er der nede, så er det jo heller ikke feil med litt "happy ending", så alle tips taes imot med takk.. Skal etter Flensburg er unnagjort, videre til Kiel og planlegger å være der i helgen før jeg tar båten nordover til kjedelige Norge.. Så alle adresser, inkl webadresser, og personlige anbefalinger taes imot med takk... Og når jeg først skriver her, så hadde det vært greit med en viss oversikt over priser og tjenester Tenker som sagt på begge deler, og også plasser der jeg bare kan slappe av og nyte striptease osv... Håper på gode og konstruktive tilbakemeldinger... Mvh P.S. får man ta litt bilder av seansen, eller er det vanskelig? Jada, i love dirty pics Klart uten at hun kan gjenkjennes... Nordmannen Prøv lige at søge i div. indlæg med links under Tyskland - gå til forsiden/hjem eller find den gemte "Hop til" knap her nederst til højre :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordmannen 0 Skrevet 15. Maj, 2013 Fantastisk svar til en stakkars nordmann som ikke frekventerer dette området ellers.... Takker :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 15. Maj, 2013 Fantastisk svar til en stakkars nordmann som ikke frekventerer dette området ellers.... Takker Håber du laver en beretning om dine oplevelser :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg