Hop til indhold
Nordmannen

Hei på dere :)

Recommended Posts

Håper dere skjønner at jeg skiver på norsk... Skal en tur nedover til Flensburg i forbindelse med bilverkstedsbesøk :D faktisk... Og lurer på om det finnes noe brukbar strippebar eller lignende... Når jeg først er der nede, så er det jo heller ikke feil med litt "happy ending", så alle tips taes imot med takk.. :) Skal etter Flensburg er unnagjort, videre til Kiel og planlegger å være der i helgen før jeg tar båten nordover til kjedelige Norge.. ;)

Så alle adresser, inkl webadresser, og personlige anbefalinger taes imot med takk... Og når jeg først skriver her, så hadde det vært greit med en viss oversikt over priser og tjenester :-)

Tenker som sagt på begge deler, og også plasser der jeg bare kan slappe av og nyte striptease osv... :)

Håper på gode og konstruktive tilbakemeldinger...

Mvh

P.S. får man ta litt bilder av seansen, eller er det vanskelig? Jada, i love dirty pics ;) Klart uten at hun kan gjenkjennes... :)

Nordmannen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håper dere skjønner at jeg skiver på norsk... Skal en tur nedover til Flensburg i forbindelse med bilverkstedsbesøk :D faktisk... Og lurer på om det finnes noe brukbar strippebar eller lignende... Når jeg først er der nede, så er det jo heller ikke feil med litt "happy ending", så alle tips taes imot med takk.. :) Skal etter Flensburg er unnagjort, videre til Kiel og planlegger å være der i helgen før jeg tar båten nordover til kjedelige Norge.. ;)

Så alle adresser, inkl webadresser, og personlige anbefalinger taes imot med takk... Og når jeg først skriver her, så hadde det vært greit med en viss oversikt over priser og tjenester :-)

Tenker som sagt på begge deler, og også plasser der jeg bare kan slappe av og nyte striptease osv... :)

Håper på gode og konstruktive tilbakemeldinger...

Mvh

P.S. får man ta litt bilder av seansen, eller er det vanskelig? Jada, i love dirty pics ;) Klart uten at hun kan gjenkjennes... :)

Nordmannen

Prøv lige at søge i div. indlæg med links under Tyskland - gå til forsiden/hjem eller find den gemte "Hop til" knap her nederst til højre :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk svar til en stakkars nordmann som ikke frekventerer dette området ellers.... Takker :P

Håber du laver en beretning om dine oplevelser :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...