Hop til indhold

Recommended Posts

Odense5250 skrev, den 23/8/2020 at 20:53:

Hej Svende,

 

Nogen der har erfaringer med Annie her?

https://annoncelight.dk/showad/302380

Hejsa

Har først set denne efterlysning lige nu. 

Vil bare sige....hold dig laaaaangt væk!.....dette vil jeg på det kraftigste anbefale. Har selv haft et møde med hende og hun var simpelthen det vi på mine kanter kalder for, BIMS I LÅGET! .....eller på stoffer....Jeg fik hende på besøg og vi havde aftalt 1 time til 1500 og det er nok det mest ubehagelige jeg har oplevet med en købepige.

Hun gik forvildet og paranoidt rundt i mit hus og virkede simpelthen skør og ude af balance......jeg tog igen de 1500 kr jeg netop havde givet hende og sagde, at nu skulle hun simpelthen forlade mit hjem. Hun havde sikkert håbet på at kunne gå med pengene uden nogen former for ydelser, meeeen den gik sgu ikke her.

Det var meget ubehageligt og grænseoverskridende.....STAY AWAY FROM ANNIE!...puha ...glemmer det sgu ikke lige foreløbigt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongen73
GIANT COCK skrev, den 20.12.2020 at 17:56:

Hejsa

Har først set denne efterlysning lige nu. 

Vil bare sige....hold dig laaaaangt væk!.....dette vil jeg på det kraftigste anbefale. Har selv haft et møde med hende og hun var simpelthen det vi på mine kanter kalder for, BIMS I LÅGET! .....eller på stoffer....Jeg fik hende på besøg og vi havde aftalt 1 time til 1500 og det er nok det mest ubehagelige jeg har oplevet med en købepige.

Hun gik forvildet og paranoidt rundt i mit hus og virkede simpelthen skør og ude af balance......jeg tog igen de 1500 kr jeg netop havde givet hende og sagde, at nu skulle hun simpelthen forlade mit hjem. Hun havde sikkert håbet på at kunne gå med pengene uden nogen former for ydelser, meeeen den gik sgu ikke her.

Det var meget ubehageligt og grænseoverskridende.....STAY AWAY FROM ANNIE!...puha ...glemmer det sgu ikke lige foreløbigt.

 

udover at hun er underlig ,  er hun så ellers lækker nok ??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kongen73 skrev, for 32 minutter siden:

udover at hun er underlig ,  er hun så ellers lækker nok ??? 

Jaahh...jooohhh....hun er vel en ganske almindelig thaipige på 35 år vil jeg skyde hende til...slank og ellers ok pæn, men bestemt ikke wauw! ...ældre end det hun skriver, vil jeg tro. Det var i den grad en absurd og intimiderende oplevelse.....jeg vil råde dig til at holde dig langt væk. Vil bare skåne andre for dette.....ved sgu ikke, hvad hun ellers kan finde på når hun først er blevet lukket ind...en tikkende bombe!:evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongen73
GIANT COCK skrev, for 7 minutter siden:

Jaahh...jooohhh....hun er vel en ganske almindelig thaipige på 35 år vil jeg skyde hende til...slank og ellers ok pæn, men bestemt ikke wauw! ...ældre end det hun skriver, vil jeg tro. Det var i den grad en absurd og intimiderende oplevelse.....jeg vil råde dig til at holde dig langt væk. Vil bare skåne andre for dette.....ved sgu ikke, hvad hun ellers kan finde på når hun først er blevet lukket ind...en tikkende bombe!:evil:

hahaha lyder ellers spændende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, præcis....det var sgu lige lidt for spændende......var sgu bange for om hun ville råbe og skrige, så hele kvarteret kunne høre dette skøre fruentimmer. BARE UD AF MIN BIKS:::CAPISH!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kongen73
GIANT COCK skrev, for 2 timer siden:

Ja, præcis....det var sgu lige lidt for spændende......var sgu bange for om hun ville råbe og skrige, så hele kvarteret kunne høre dette skøre fruentimmer. BARE UD AF MIN BIKS:::CAPISH!!

kommer hun i bil eller taxi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...