Guest Aidiney Skrevet 23. August, 2020 Besøgte kisha i Aalborg idag. Sexy Kisha Det er også dem, som holder til ude på Aggersundvej, så vidt jeg ved. I dag havde de åbenbart lånt en lejlighed på Peder Skrams Gade. Pigen jeg mødte er for det første SLET IKKE i nærheden af at være dem på billederne. (Americaner overvægtig) For det andet siger hun ja, til en superfransk ydelse, som hun trækker i land på ved besøget. Her mener hun at det bør koste 1500,- selv om hun har sagt ja til 800,- (hvilket i øvrigt er meget standart). Da jeg ikke vil betale ekstra for ydelsen, da jeg allerede føler mig snydt, bliver hun småfornærmet, og fortsætter resten af seansen med at rive lidt i pivert, og spørge om jeg er ok.. Da dette har stået på i en 10 min, beder jeg hende om at stoppe og dribler ud derfra. Uden tvivl den værste oplevelse, og de værste 800,- brugt herfra. HVIS JEG KAN GIVE 1 GODT RÅD, ER DET HOLD JER VÆK! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 23. August, 2020 Aldrig en god ide, at møde en mørk pige i Aalborg. Jeg har aldrig nogensinde oplevet, at billederne stemmeroverens med virkeligheden og jeg har aldrig mødt en mørk pige i Aalborg, som har ydet en bare nogenlunde service. Mørke piger ser frække ud synes jeg, men lært af erfaring går jeg langt uden om dem, der annoncerer på annonceligt m.v. i Aalborg, da de ganske enkelt er pivringe og kun tænker på at tage dine penge og så er de ellers fuldstændig ligeglade med alt andet. Det er sørgerligt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aidiney Skrevet 23. August, 2020 I mit tilfælde blev det lært på den hårde/slappe måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 23. August, 2020 Og nu hedder hun så Isabella Det er så useriøst, som det kan blive. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14127 Skrevet 23. August, 2020 Aidiney skrev, for 1 time siden: I mit tilfælde blev det lært på den hårde/slappe måde "Give more money and have better sex" er de mørke pigers valgsprog for at presse citronen - og det gælder vist hele landet - så jeg har af bitter erfaring også lært at gå langt uden om dem, medmindre de har fået nogen gode og troværdige anbefalinger af en eller flere brødre med lange records 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trust-me 104 Skrevet 23. August, 2020 Naaaeee der er nu en mørk pige jeg kan anbefale, men i skal til Randers, men hun er så billig at det kan svare sig, bare husk på ikke at begynde at spørge og snakke en helt masse, kommer hun først igang med at snakke er hun ikke til at stoppe igen he he he og det er ikke engang løgn... men hun er sgu en frækkert efter min mening, og fine priser. https://annoncelight.dk/showad/294785 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 23. August, 2020 Trust-me skrev, 1 time siden: Naaaeee der er nu en mørk pige jeg kan anbefale, men i skal til Randers, men hun er så billig at det kan svare sig, bare husk på ikke at begynde at spørge og snakke en helt masse, kommer hun først igang med at snakke er hun ikke til at stoppe igen he he he og det er ikke engang løgn... men hun er sgu en frækkert efter min mening, og fine priser. https://annoncelight.dk/showad/294785 Sidst jeg var hos hende, gav hun mig penge tilbage fordi jeg var færdig før tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 359 Skrevet 24. August, 2020 The Dark Knight skrev, for 8 timer siden: Aldrig en god ide, at møde en mørk pige i Aalborg. Jeg har aldrig nogensinde oplevet, at billederne stemmeroverens med virkeligheden og jeg har aldrig mødt en mørk pige i Aalborg, som har ydet en bare nogenlunde service. Mørke piger ser frække ud synes jeg, men lært af erfaring går jeg langt uden om dem, der annoncerer på annonceligt m.v. i Aalborg, da de ganske enkelt er pivringe og kun tænker på at tage dine penge og så er de ellers fuldstændig ligeglade med alt andet. Det er sørgerligt! det er desværre ikke i aalborg men generelt mørke pige har os selv lært at gå uden om dem dårlig service billeder der ikke passer osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 24. August, 2020 Steenborg skrev, for 9 timer siden: Sidst jeg var hos hende, gav hun mig penge tilbage fordi jeg var færdig før tid. Vent, vent ... du siger du modtog fuld tilfredshed OG penge tilbage ? Black Candy burde have dronningens fortjenstmedalje som rollemodel ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 24. August, 2020 autobahn skrev, for 15 timer siden: Vent, vent ... du siger du modtog fuld tilfredshed OG penge tilbage ? Black Candy burde have dronningens fortjenstmedalje som rollemodel ! Jeg havde bestilt 1 time for 800 kr, da jeg for det meste er lidt langsom i optrækket. Kesa hævdede frejdigt at jeg ikke ville holde til hendes behandling så længe. Hun fik ret. Da jeg bagefter stak hende de 800 kr, gav hun mig 200 kr retur og bad mig gemme dem til næste gang. Det er ægte kundepleje. Undskyld afsporingen, men påstandene om at alle mørke piger snyder holder ikke. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 25. August, 2020 Steenborg skrev, for 6 timer siden: Undskyld afsporingen, men påstandene om at alle mørke piger snyder holder ikke. Nej, men det er et fint udgangspunkt at have, så man er opmærksom og mentalt har forberedt sig på at vende om i døren. Men man kan vel blive positiv overrasket. alligevel. Dejligt du har haft en god oplevelse med en mørk pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 903 Skrevet 25. August, 2020 Min erfaring er, at det med mørke piger (fra Afrika) og deres ringe service gælder over hele Europa. Det tog mig laaaang tid at lære, og hold op hvor er jeg faldet i mange gange, for jeg kan virkelig godt lide de mærke godter. Men det virker som om de fra Amsterdam over Milano til Trondheim har gået på samme snydeskole, hvor de lærer at klemme benene sammen, snydeanal, håndtricks, pengefiskeri og en helt almen uforskammethed, hvis man antyder at de ikke leverer varen. Tiffany (flere steder i Kbh-området) er ligeså sort men ganske enkelt stik modsat i hendes tilgang, så hende kan jeg varmt anbefale, hvis man helt har mistet troen på de sorte piger. Den originale Kisha fra Aarhus kan jeg også godt lide, selvom hun er lidt mere svingende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg