BTB 48 Skrevet 2. Maj, 2013 Det kan blive et ømt syn på de danske starnde i år :shock: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 2. Maj, 2013 Min skal være pink. :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 2. Maj, 2013 Den må jeg vist prøve at sælge i den lokale svømmehal - jeg er så træt af at se alle de, især muslimske mænd og unge knejte, som står og vasker sig iført badeshorts, fordi de ikke må/vil vise pikken frem. Selv når de går ind i de seperate brusekabiner med låger for, tager de ikke tøjet af. Sidst har de sat et skilt op med at det ikke er tilladt med underbukser under badetøjet :evil: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 2. Maj, 2013 ser de ikke lidt små ud og kan man ikke få dem i xxxl og i såfald hvor kan de købes :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2013 Jeg vil bare sige det ganske kort. Kooooors. Sjældent har jeg set noget så usexet. Spar pengene og brug en sok drenge :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2013 Og lad mig tilføje... det der.. det er ikke bademode. Det er prævention. For ingen kvinde ved sine fulde fem ville nærme sig en mand iført sådan en sok. :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 2. Maj, 2013 Og lad mig tilføje... det der.. det er ikke bademode. Det er prævention. For ingen kvinde ved sine fulde fem ville nærme sig en mand iført sådan en sok. mener du det :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BTB 48 Skrevet 2. Maj, 2013 Kooooors. Sjældent har jeg set noget så usexet. Spar pengene og brug en sok drenge Du kan måske bedre lide den gode gamle elefant :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BTB 48 Skrevet 2. Maj, 2013 eller den moderne udgave af elefanten :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Maj, 2013 eller den moderne udgave af elefanten Btb. Ja det er lige før elefanterne er mere sexet.... specielt de sidste... (ummmmm) Forresten. Nu debatterer vi jo ofte swingerklubberne på chatten. Og har lagt mærke til at flere steder er der i indført nøgendage... et i mine øjne totalt usexet og dumt tiltag i en svingerklub. For det første fordi der ikke er noget mere lækkert end at se på piger og fyre der vimser rundt i forskelligt lingeri for det andet fordi gæsterne på nøgendage får udleveret et håndklæde til at sætte den bare røv på i lædermøblerne.... det betyder så bare også at folk på totalt usexet vis går nøgne rundt med hver deres håndklæde over armen i bedste tjener bolt stil. Øvvvvvvv. Så hellere en pik sok frem for en røvklud..... :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Maj, 2013 Så hellere en pik sok frem for en røvklud.... Det er som at vælge mellem pest eller kolera! Næ,må vi få lidt søde blonder - uden g-streng der kravler op i hul 2. Æhh, altså ikke blonder til mændene :ugeek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 3. Maj, 2013 Den må jeg vist prøve at sælge i den lokale svømmehal - jeg er så træt af at se alle de, især muslimske mænd og unge knejte, som står og vasker sig iført badeshorts, fordi de ikke må/vil vise pikken frem. Selv når de går ind i de seperate brusekabiner med låger for, tager de ikke tøjet af. Sidst har de sat et skilt op med at det ikke er tilladt med underbukser under badetøjet Så må bademesteren træde i karakter og bortvise dem. "skik følge eller land fly" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 3. Maj, 2013 Så må bademesteren træde i karakter og bortvise dem. "skik følge eller land fly" Det er sgu ikke så nemt at snakke med ham om det - han er selv tyrker og er ligeglad med om de også sidder over i boblebadet :evil: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 5. Maj, 2013 Det er sgu ikke så nemt at snakke med ham om det - han er selv tyrker og er ligeglad med om de også sidder over i boblebadet Så har bademesteren vel en dansk chef ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 459 Skrevet 5. Maj, 2013 For det første fordi der ikke er noget mere lækkert end at se på piger og fyre der vimser rundt i forskelligt lingeri Synes du det er lækkert at se fyre i lingeri? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg