Hop til indhold
BTB

Årets bademode til mænd......

Recommended Posts

Den må jeg vist prøve at sælge i den lokale svømmehal - jeg er så træt af at se alle de, især muslimske mænd og unge knejte, som står og vasker sig iført badeshorts, fordi de ikke må/vil vise pikken frem. Selv når de går ind i de seperate brusekabiner med låger for, tager de ikke tøjet af.

Sidst har de sat et skilt op med at det ikke er tilladt med underbukser under badetøjet :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg

ser de ikke lidt små ud :?: og kan man ikke få dem i xxxl og i såfald hvor kan de købes :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg vil bare sige det ganske kort.

Kooooors. Sjældent har jeg set noget så usexet. Spar pengene og brug en sok drenge :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og lad mig tilføje... det der.. det er ikke bademode. Det er prævention. For ingen kvinde ved sine fulde fem ville nærme sig en mand iført sådan en sok. :mrgreen: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og lad mig tilføje... det der.. det er ikke bademode. Det er prævention. For ingen kvinde ved sine fulde fem ville nærme sig en mand iført sådan en sok. :mrgreen::lol:

mener du det :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kooooors. Sjældent har jeg set noget så usexet. Spar pengene og brug en sok drenge :lol:

Du kan måske bedre lide den gode gamle elefant ;) :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

eller den moderne udgave af elefanten :mrgreen::D:lol:

Btb. Ja det er lige før elefanterne er mere sexet.... :lol: specielt de sidste... (ummmmm)

Forresten. Nu debatterer vi jo ofte swingerklubberne på chatten. Og har lagt mærke til at flere steder er der i indført nøgendage... et i mine øjne totalt usexet og dumt tiltag i en svingerklub. For det første fordi der ikke er noget mere lækkert end at se på piger og fyre der vimser rundt i forskelligt lingeri for det andet fordi gæsterne på nøgendage får udleveret et håndklæde til at sætte den bare røv på i lædermøblerne.... det betyder så bare også at folk på totalt usexet vis går nøgne rundt med hver deres håndklæde over armen i bedste tjener bolt stil. Øvvvvvvv. Så hellere en pik sok frem for en røvklud..... :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Så hellere en pik sok frem for en røvklud....

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Det er som at vælge mellem pest eller kolera!

Næ,må vi få lidt søde blonder - uden g-streng der kravler op i hul 2. Æhh, altså ikke blonder til mændene :ugeek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den må jeg vist prøve at sælge i den lokale svømmehal - jeg er så træt af at se alle de, især muslimske mænd og unge knejte, som står og vasker sig iført badeshorts, fordi de ikke må/vil vise pikken frem. Selv når de går ind i de seperate brusekabiner med låger for, tager de ikke tøjet af.

Sidst har de sat et skilt op med at det ikke er tilladt med underbukser under badetøjet :evil:

Så må bademesteren træde i karakter og bortvise dem. "skik følge eller land fly"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så må bademesteren træde i karakter og bortvise dem. "skik følge eller land fly"

Det er sgu ikke så nemt at snakke med ham om det - han er selv tyrker og er ligeglad med om de også sidder over i boblebadet :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sgu ikke så nemt at snakke med ham om det - han er selv tyrker og er ligeglad med om de også sidder over i boblebadet :evil:

Så har bademesteren vel en dansk chef ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

For det første fordi der ikke er noget mere lækkert end at se på piger og fyre der vimser rundt i forskelligt lingeri

Synes du det er lækkert at se fyre i lingeri?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...