Hop til indhold

Årets bademode til mænd......

Featured Replies

Skrevet

Det kan blive et ømt syn på de danske starnde i år :o :shock:

Skrevet

Min skal være pink. :lol:

Skrevet

Den må jeg vist prøve at sælge i den lokale svømmehal - jeg er så træt af at se alle de, især muslimske mænd og unge knejte, som står og vasker sig iført badeshorts, fordi de ikke må/vil vise pikken frem. Selv når de går ind i de seperate brusekabiner med låger for, tager de ikke tøjet af.

Sidst har de sat et skilt op med at det ikke er tilladt med underbukser under badetøjet :evil:

Skrevet

ser de ikke lidt små ud :?: og kan man ikke få dem i xxxl og i såfald hvor kan de købes :D :D

Skrevet

Jeg vil bare sige det ganske kort.

Kooooors. Sjældent har jeg set noget så usexet. Spar pengene og brug en sok drenge :lol:

Skrevet

Og lad mig tilføje... det der.. det er ikke bademode. Det er prævention. For ingen kvinde ved sine fulde fem ville nærme sig en mand iført sådan en sok. :mrgreen: :lol:

Skrevet

Og lad mig tilføje... det der.. det er ikke bademode. Det er prævention. For ingen kvinde ved sine fulde fem ville nærme sig en mand iført sådan en sok. :mrgreen::lol:

mener du det :lol: :lol:

Skrevet
  • Author

Kooooors. Sjældent har jeg set noget så usexet. Spar pengene og brug en sok drenge :lol:

Du kan måske bedre lide den gode gamle elefant ;) :lol:

Skrevet
  • Author

eller den moderne udgave af elefanten :mrgreen::D :lol:

Skrevet

eller den moderne udgave af elefanten :mrgreen::D:lol:

Btb. Ja det er lige før elefanterne er mere sexet.... :lol: specielt de sidste... (ummmmm)

Forresten. Nu debatterer vi jo ofte swingerklubberne på chatten. Og har lagt mærke til at flere steder er der i indført nøgendage... et i mine øjne totalt usexet og dumt tiltag i en svingerklub. For det første fordi der ikke er noget mere lækkert end at se på piger og fyre der vimser rundt i forskelligt lingeri for det andet fordi gæsterne på nøgendage får udleveret et håndklæde til at sætte den bare røv på i lædermøblerne.... det betyder så bare også at folk på totalt usexet vis går nøgne rundt med hver deres håndklæde over armen i bedste tjener bolt stil. Øvvvvvvv. Så hellere en pik sok frem for en røvklud..... :lol:

Skrevet

Så hellere en pik sok frem for en røvklud....

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Det er som at vælge mellem pest eller kolera!

Næ,må vi få lidt søde blonder - uden g-streng der kravler op i hul 2. Æhh, altså ikke blonder til mændene :ugeek:

Skrevet

Den må jeg vist prøve at sælge i den lokale svømmehal - jeg er så træt af at se alle de, især muslimske mænd og unge knejte, som står og vasker sig iført badeshorts, fordi de ikke må/vil vise pikken frem. Selv når de går ind i de seperate brusekabiner med låger for, tager de ikke tøjet af.

Sidst har de sat et skilt op med at det ikke er tilladt med underbukser under badetøjet :evil:

Så må bademesteren træde i karakter og bortvise dem. "skik følge eller land fly"

Skrevet

Så må bademesteren træde i karakter og bortvise dem. "skik følge eller land fly"

Det er sgu ikke så nemt at snakke med ham om det - han er selv tyrker og er ligeglad med om de også sidder over i boblebadet :evil:

Skrevet

Det er sgu ikke så nemt at snakke med ham om det - han er selv tyrker og er ligeglad med om de også sidder over i boblebadet :evil:

Så har bademesteren vel en dansk chef ;)

Skrevet

For det første fordi der ikke er noget mere lækkert end at se på piger og fyre der vimser rundt i forskelligt lingeri

Synes du det er lækkert at se fyre i lingeri?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.