Hop til indhold

Recommended Posts

Inden min ferie sluttede nåede jeg lige forbi dette sted i Grenaa
https://annoncelight.dk/showad/296849

Man skal ringe, prøve en sms men der fik jeg intet svar, men kom igennem med det samme da jeg ringede, og fik fat i Mutter som snakker dansk
stedet ligger i slutningen af en gågade men skilte i vinduet, så ikke det meste diskrete sted, men ligner en almenlig Thai massage.

Fik på afstand set en anden kunde komme ud af døren jeg skulle ind af, og da jeg ringe på var det mutter der lukkede på, en noget ældre model og tænkte hurtigt at det ikke passede med billederne, så tanken om at gå dykkede op i mit hovede.
hun lukkede mig ind og jeg fik øje på en briks ude i det første rum, som har et stort vindue lige ud til gå gade, hvor der bare var gardiner omkring som afdækning, igen fik jeg tanken om at gå.
men hun førte mig videre hen til et rum med dør hvor der kom en pige ud med gamle lagner og en anden var i gang med at ligge nye på. (positivt at se der kommer nyt på)
blev vist hel ind i rummet, og plads i en lændestol, mens de ordne de sidste. og det kunne nu se på hende der var i gang med at ligge nyt på, var hende på billederne med tatovering.
Og der forsvandt de dårlig fornemmelse og lysten til at gå.

Da de var færdig gik mutter ud af rummet, lukkede døren, og pigen kom over til mig og hilste på, og sagde undskyld for ventetiden, (som nok max var 2 min)
vi fik aftalt en time med FP (som indeholde, massage, B2B, superfransk, sex, og afslutning i mund, hvor hun spytter ud) med en pris på 1300kr

Massagen: Det er enlig lidt svært at sige, for hvad der er hårdt for mig er måske blød for andre og omvendt, men fra mit synspunkt/fornemmelse, var det ikke af den hårde slags og mere over i det bløde, afslappende og sensuelle, der var dov lige da hun brugte sine underarme hvor der kom lidt tryk på men stadig kun med medium tryk.

B2B: Jeg er stor fan af B2B og hun har nogle rigtig dejlige, og hvad jeg tro, naturlig store bryster der passer godt til B2B, var rigtig positiv over hvor lang tid hun brugte, og det var ikke bare at køre patterne fra røven og op i nakke og færdig, nej nej med stille og roligt bevægelser, gled hun op og ned, mens det kun lige var hendes brystvorter jeg kunne mærke, og stille og roligt øge hun presset, en fantastisk følelse, så ud på den ende side, og så den anden, der var ikke den del af min krop det ikke havde fået rørt de dejlige bryster.

Superfransk: Ganske godt, virkede ikke mekaniske eller som det bare skulle overstås, men der var heller ikke lige en teknik som gør at man tag der til for at få BJ, hun sat da kondom på med munde det plus skal hun da ha.

Sex:  Det var også godt, dejlige stram fisse mens hun red mig, god røv der er lækker at se og banke imod i doggy, og de bryster det gynger bare så lækkert, i faktisk alle stillinger.

Afslutning blev i munden hvilket overraskede mig lidt da jeg ikke troede det var en del af pakken, da det sjælet er det, men skal da ikke klage for hun fik mig tømt godt.


Alt i alt, var det pengene værd,
Ja det var det.
og kommer igen hvis jeg for mulighed for det.


det skal lige nævnes at mens jeg lå og fik massage, hørte jeg en anden kunde komme ind og snakke med mutter, han skulle så være i "Gardin" rummet, hvilket han takkede nej til og ville komme senere.
Så hvis man vil forbi, så spørg om rummet er ledigt. ellers kommer man til at ligge hvor alle går forbi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...