Hop til indhold
Guest 1603

Monalisa god massage

Recommended Posts

Guest 1603

Var forbi Monalisa forleden dag, fik en fantastisk god og hård omgang massage, af en sød pige, kommer helt sikkert igen. www.monalisamassage.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft kig på stedet, specielt Liza. Nogen som ved, om hun giver tantra og HJ? Jeg kunne godt tvivle, da annonceringen er renset for de let genkendelige antydninger...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
GamleGris skrev, for 21 minutter siden:

Har haft kig på stedet, specielt Liza. Nogen som ved, om hun giver tantra og HJ? Jeg kunne godt tvivle, da annonceringen er renset for de let genkendelige antydninger...

Mon ikke..
På deres officielle side er der nævnt Tanta som nok er Tantra stavet forkert, 1 time til 500,- kr og så er der Body Oil Tantra massage til 900,- kr for 1 time....
Så er det da også betalt :-)
http://www.monalisamassage.dk/price.html
 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøger Mona Lisa fra tid til anden ... Liza giver en super massage ... og den kan blive super-hård, hvis man beder om det. Og hendes HJ er i topklasse. Hun ved det ikke selv ... eller også underspiller hun bevidst. Jeg tror lidt det sidste. FP er ikke på programmet. De andre på stedet leverer også godt massage, men Liza er den charmerende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må jo indrømme at jeg har været stamkunde hos Liza et par år nu. Hun er min faste redningsplanke hver gang jeg har problemer med ryggen. IMO giver hun en af de bedste sportsmassager i København. Hendes hænder er magiske og så kan hun et eller andet med fødderne når hun går på mig som jeg ikke har oplevet andre steder. Av! hvor er det godt. Den første gang jeg besøgte hende kom jeg for en blød massage og et HJ. Så begyndte hun at lokalisere mine problemer og jeg tænkte: "F*** HJ, jeg tager en rigtig massage denne gang" :D

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...