Hop til indhold

Gangbang Vejle 2/9

Featured Replies

Skrevet

Detundre mig ikke med ac-beløb. Jeg har sammen med mine faste partnere flere gange oplevet af mænd tilmelder sig frække events og når så dagen kommer, så er der syge børn, biler der går istykker, pludselige uopsættelige arbejdsopgaver jeg fantasien for afbud er mange. Ligesom der findes muligheder for at kunne lave en anmeldelse af GP-erne her på eroguide kunne de tvære fedt hvis GP-erne og partnere også kunne skrive en lille notits i det offentlige rum, således mekanikerne, barnepigerne, arbejdsgiverne kunne finde jobs og vikarer;-) Ja aconto er noget pis, men jo flere useriøse mænd jo mere af den slags vil dukke op, God vind til alle

Skrevet
AalborgLook skrev, for 5 minutter siden:

Forudbetaling til en man ikke kender er absolut no go for mig. 

Enig! Risikoen for at blive snydt er ganske enkelt for stor. 

Skrevet

Jeg har kigget på GB-annoncen samt de 2 pigers annoncer, og de 2 piger refererer i deres annoncer til at de deltager i det pågældende GB.

Jeg mener derfor, at det er et seriøst GB-arrangement.

Om jeg ville betale depositum afhænger naturligvis også af beløbets størrelse.

Skrevet

Annoncen er slettet. :huh:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.