Cogb 196 Skrevet 23. August, 2020 Hej Brødre jeg har set at en del piger reklamerer med Full party eller Full service jeg har prøvet at skrive til et par stykker og spurgt hvad det dækker, men ikke fået noget svar. så jeg håber der er nogle brødre der kan gøre mig lidt klogere. god dag til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 23. August, 2020 De fleste udenlandske der reklamerer med party er fordi de godt kan lide at tage stoffer.. Eller de gør det i hvertfald gerne med gæster.. Jeg ved ikke om det samme gælder det danske segment men det skulle undre mig hvis det ikke var det samme.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cogb 196 Skrevet 23. August, 2020 JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: De fleste udenlandske der reklamerer med party er fordi de godt kan lide at tage stoffer.. Eller de gør det i hvertfald gerne med gæster.. Jeg ved ikke om det samme gælder det danske segment men det skulle undre mig hvis det ikke var det samme.. Hej Jennifer. det var så bestemt ikke det svar jeg håbede på. Stoffer hører ikke hjemme i min verden. havde måske håbet på at det dækkede over anal, megafransk, sex uden kondom ol. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 23. August, 2020 Full Service dækker normalt over at du kan have sex i stort set alle dets (blide) afskygninger, og kommer som regel ifb med massage eller "guided tours" i lande hvor prostitution er ulovligt og massage og "byrundvisninger" ikke er...... Så ved du at du kan få sex hvis du booker en massage til dit hotel eller en "tour guide" eller hvad du nu booker. Party: dækker normalt over rusmidler, alkohol, vin, øl. White party: stoffer. Grunden til at du ikke får svar, er nok, at det er udenlandske piger, der ikke nødvendigvis kender dansk lovgivning, og derfor ikke har tænkt sig at være særligt specifikke på skrift. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cogb 196 Skrevet 23. August, 2020 Tak for dit svar. tror jeg holder mig til full service ,) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 23. August, 2020 Cogb skrev, for 32 minutter siden: Tak for dit svar. tror jeg holder mig til full service ,) Det ville jeg også gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elkær 95 Skrevet 23. August, 2020 Jeg har oplevet at full service dækker over en pakke hvor alle deres ekstra service er inkluderet. Derfor kan man ikke sige præcis hvad full service er da det kommer an på hvad den enkelte pige tilbyder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 23. August, 2020 (edited) Cogb skrev, for 9 timer siden: Hej Brødre jeg har set at en del piger reklamerer med Full party eller Full service jeg har prøvet at skrive til et par stykker og spurgt hvad det dækker, men ikke fået noget svar. så jeg håber der er nogle brødre der kan gøre mig lidt klogere. god dag til alle Det betyder forskellige ting for forskellige GP'er, man kan ikke generalisere. Det @JenniferRomantica skriver er forkert. Nogle gange betyder "party girl" at Hun er okay med stoffer, White party betyder som regel kokain. Men full party kan dække over mange ting, men i hvert fald er pointen at det er mere end missionær. Det samme gælder full service. For latinaer er det typisk bare "sex" (men de skriver netop ofte "full party", så det er også forkert hvad @tvr skriver) for nogle østeuropæere er det sex uden gummi og for mange betyder det bare "forskellige former for sex". I ingen af tilfældene kan man gå ud fra anal er muligt, selvom nogen ønsker at signalere det. Mao: Spørg og regn ikke med noget. Redigeret 23. August, 2020 af Advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 23. August, 2020 Advarsel skrev, for 2 timer siden: Det samme gælder full service. For latinaer er det typisk bare "sex" (men de skriver netop ofte "full party", så det er også forkert hvad @tvr skriver) for nogle østeuropæere er det sex uden gummi og for mange betyder det bare "forskellige former for sex". Så kan du jo lige fortælle mig, hvad det er der er forkert i det jeg skriver. Altså efter din mening, som intet tyder på er helt rigtig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg