Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde den store fornøjelse af at nyde en stund i selskab med thailandske Mint i dag. OG HVILKEN FORNØJELSE!! Den kvinde er simpelthen det sødeste og smukkeste væsen jeg længe har mødt. For tiden holder hun til i smukke omgivelser nær Vissenbjerg på Fyn. Meget idylliske omgivelser i et stråtækt bondehus ude på landet, med højt til himlen og langt til naboen. 
Mint åbnede døren iført en satin top og nederdel der med det samme afslørede hendes fantastiske former. Jeg blev budt indenfor med et sødt smil, et kram og et forsigtigt kys. Hun er meget åben og veltalende på engelsk, hvilket hurtigt skabte en perfekt stemning. Vi blev enige om hvad vi ville få tiden til at gå med, og stille og roligt klædte vi hinanden af med masser af berøringer og kys. Hun satte sig på knæ og betjente min bedste ven på den mest fantastiske måde, indtil jeg var nødt til at stoppe hende. Over i sengen hvor det hele bare blev mere og mere fantastisk. Resten kan i nok gætte jer til. 
Jeg vil anbefale Mint på det kraftigste! Jeg ved ihvertfald at jeg skal besøge hende igen hurtigst muligt. 
SMUK SMUK https://annoncelight.dk/showad/300694

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynManden skrev, for 1 time siden:

Det burde den nok. Men nu var det jo ikke kun massage

Thai er thai uanset om det er ren massage eller fuld pakke, som du fik 

Jeg har bedt en moderator flytte dit indlæg til thai

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er allerede oprettet en tråd i denne måned med flere negative anmeldelser af Mint.

Men det kan jo ikke udelukkes, at hun har læst med herinde, og rettet op på servicen, og er så heldig, at en kunde bliver så begejstret, at kunden straks opretter en profil herinde og skriver en positiv anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt  Mint lige efter hun var ankommet til Vissenbjerg.  Enig med FynManden, hun er næsten som han beskriver.

 

Men men...   Smuk arrr vil jeg ikke mene.  26 år arrr,  man skal nok lægge 10 - 15 år til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John61 skrev, den 22.8.2020 at 21:50:

Der er allerede oprettet en tråd i denne måned med flere negative anmeldelser af Mint.

Men det kan jo ikke udelukkes, at hun har læst med herinde, og rettet op på servicen, og er så heldig, at en kunde bliver så begejstret, at kunden straks opretter en profil herinde og skriver en positiv anmeldelse.

Jeg giver heller ikke en skid for den "anmeldelse"!

"Højt til himlen og langt til naboen....Og resten kan i sikkert gætte jer til". Så bliver det ikke mere uopfindsomt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende for nogle dage siden, og kan sige at det er en af de bedste, hvis ikke den bedste, købeoplevelse jeg har haft. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...