Hop til indhold

Dejligt gensyn med NIna

Featured Replies

Skrevet

Jeg var blevet brændt af tidligere i dag og da jeg havde et ærinde på frb her til eftermiddag to jeg chancen og ringede til Nina og spurgte om hun havde tid, giv mig 20 min, så er jeg klar sagde hun.

Gensynsglæden var stor da hun huskede mig fra 2 år siden på Amager og blev mødt at et dejligt genert smil, var tydeligt at mærke at kemien var der med det samme.

Efter at hun havde taget tøjet af og vimsede rundt med sin smukke nøgne pettie krop fik jeg allerede jern på, var lidt pinligt da vi lige skulle ud og vaske vores hænder sammen.

Nina startede med hendes blide øko fransk og tror hun nød det mens jeg lå og nussede hende på ballerne imens, for hun blev ved i over 10 min, men lod hende bare blive ved da jeg nød hendes store indlevelse og små stønnen, så var det tid til på med gummiet og Nina sætter sig ovenpå mig og ridder mig blid, men rigtig dejligt, men efter 7-8 min er jeg ved at komme ( tiden på de 15 min er allerede overskrevet ) og til sidst eksplodere jeg oppe i hende, men Nina fortsættet sin riden nu meget hurtigere og med masser lyd på, opdager så at hun skævler og ryster, fik jeg hende virkelig til at komme også. tror det faktisk, så det var en rigtig dejlig oplevelse for de 400 kr .

Nina er her kun få dage endnu .

Tror jeg tar en tur mere inden hun rejser ;-)

Skrevet

@MalerKbhK er det rigtig hvad andre har skrevet at hun er meget stram? Og tror du hun vil kunne klare en over gennemsnittet pik. Samt kan man kneppe igennem? På forhånd tak

Redigeret af RentSlik

Skrevet

Aahh... Alt det for 400 kr.?? 

Det lyder meget billig for den oplevelse, som du skriver... 

Skrevet
klodshans1972 skrev, for 4 minutter siden:

Aahh... Alt det for 400 kr.?? 

Det lyder meget billig for den oplevelse, som du skriver... 

ja 400 for 15 min, tror vi gik 5-7 min over tiden.

Skrevet
RentSlik skrev, for 14 minutter siden:

@MalerKbhK er det rigtig hvad andre har skrevet at hun er meget stram? Og tror du hun vil kunne klare en over gennemsnittet pik. Samt kan man kneppe igennem? På forhånd tak

min pik er over gennemsnit, dvs 17-18 cm, Nina tar den ikke i bund, da hun er snæver, så søger du en pige du vil banke i bund og igennem, er Nina ikke den rette.

Skrevet

Hun ser fanedema lækker ud og med gode priser.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.