Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeps hvis det er Jernbanegade frisk fra sidste mandag.

Kom ind fra gaden. I opgangen hang der på døren et billede af en dårlig betaler. Dette hang der også år tilbage. 
Det var en moden thai med fletninger der masserede Ok. Hun tilbød hj men dette var Jeg ikke lige til. og andet havde jeg ikke lyst til med hende. Bevares hun var sød og snakkesalig. 
Der jobber 3 kvinder i klinikken og det foregår med forhæng mellem brikse. Jeg var dog alene  
kommer ikke igen. 
8000

Redigeret af 8000

Skrevet
8000 skrev, for 3 timer siden:

Jeps hvis det er Jernbanegade frisk fra sidste mandag.

Kom ind fra gaden. I opgangen hang der på døren et billede af en dårlig betaler. Dette hang der også år tilbage. 
Det var en moden thai med fletninger der masserede Ok. Hun tilbød hj men dette var Jeg ikke lige til. og andet havde jeg ikke lyst til med hende. Bevares hun var sød og snakkesalig. 
Der jobber 3 kvinder i klinikken og det foregår med forhæng mellem brikse. Jeg var dog alene  
kommer ikke igen. 
8000

Der er flere massagerum, men det er rigtig at et af dem har et forhæng der kan trækkes for, hvis der er brug for det, men det har jeg nu aldrig været udsat for. Var det Suree selv der masserede?Synes hun giver en fantastisk god massage, hvor hun både kravler og går rundt på ryggen:)

Skrevet
Den Svenske Kok skrev, for 5 timer siden:

Nogen som har været hos suree fornyligt? Og hvordan er der dernede nu?

Jeg har været der nogle gange i løbet af foråret og sommeren:)Har fået massage af både Suree selv, men også en anden moden thai May tror jeg hun hedder. Den tredie pige der er der kender jeg ikke noget til. Jeg foretrækker helt klart Suree, da hun giver en meget god, grundig og hård massage:)

Skrevet

Suree er hun ikke stoppet for flere år siden? 

Skrevet
Bamsefyr skrev, 1 time siden:

Suree er hun ikke stoppet for flere år siden? 

Altså første gang jeg var hos hende spurgte jeg hvad hun hed, og der var svaret Suree;-) hun sagde hun var sidst i fyrrerne;)hvordan passer det?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.