Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte stedet en morgen i sidste uge. Jeg var interesseret i en hård massage, og pigen der åbnede for mig mente godt hun kunne klare det. Midt i 30'erne og ikke særligt smilende. Briksen var fin, men rummet alt for koldt.

Men hun begyndte meget tavst at massere og gjorde det rigtig godt, tilpas hårdt efter min smag. Jeg sagde "ah" en masse gange, også for at give hende et signal om at det var dejligt. Efter at have rost hende flere gange, lettede stemningen og til sidst begyndte hun at smile og der kom enkelte diskrete strejf. Massagen fortsatte efter vending og lidt flere strejf. Resultatet udeblev da heller ikke, og da den var tilpas strunk spurgte hun om han også skulle masseres. Der var udelukkende tale om HJ, som kostede 300 ekstra.

Det blev udført udmærket og endda med lidt smil. Derefter færdiggjorde hun massagen på arme, ansigt og hoved, og det var rigtig godt.

En god professionel massage og et udmærket HJ.

Stor sandsynlighed for gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Tak for det - er lidt en hund efter de der steder hvor man kan få en ordentlig gang massage og ikke bare en gang olie-sjask.

øhee adresse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...