Hop til indhold
Syden

bluemoonpiger.dk - Sønderborgvej 15

Recommended Posts

Så fik jeg endelig lejlighed til at komme forbi.....billederne af de mørke piger med store bryster har trukket i mig gennem noget tid ;)

Det var Caroline som var på der i dag.

http://bluemoonpiger.dk/Piger/Caroline.htm

Hun er en rigtig sød og venlig pige og vi snakkede lidt om mulighederne da jeg kom. Hun viste menukortet hvor 1/2 time kostede 1500,- men hun sagde at de kørte tilbud med 750,-

Jeg fortalte at have set noget til 500,- i EB og hun bekræftede at det var fransk, spansk og dansk....TAK den tager jeg :D

Efter en dejlig indledning hvor der var god tid til kys og leg med de store bryster (som er hjulpet lidt, men stadig dejlig bløde) blev der monteret gummi.

Hun satte sig ovenpå og begyndte at ride, hvilket var ok, men set bedre.

Jeg vendte hende om, så hun ligger med benene i luften og så får hun den helt store tur :P

Da vi er færdige og lige har ligget og snakket lidt hopper jeg i tøjet og kører glad og tilfreds derfra og kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var da godt at du have læst priserne før du ankom.

Det er ikke et sted jeg vil komme når man forsøger at snyder med priserne :lol:

Det siger lidt om stedet 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da godt at du have læst priserne før du ankom.

Det er ikke et sted jeg vil komme når man forsøger at snyder med priserne :lol:

Det siger lidt om stedet 8-)

Ja, det er typisk steder med mørke piger, at de fører 2 priser - en i EB og en indenfor, hvor nogle mænd, når de først har kørt langt og sat tid af til det, måske ikke ligesom "Syden" har ligesåstor krejlermentalitet som pigerne.

Selv ville jeg være gået igen, for skal man først til at påpege at priserne er opskruede i forhold til det annoncerede - så er stemningen ligesom ødelagt og der skal også nok komme en kommentar senere, når f.eks ikke rigtig vil sutte, om at man bare kunne betale noget mere for at få fuld valuta for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det står da ellers også på deres hjemmeside. Så det er da sikkert ikke fordi de ik vil sælge pakken. Men de er jo købmænd som alle andre og vil prøve at sælge mindst mulig til flest mulige penge. Og han fik da tilbudet om 30 min til 750. De 500 er nok kun 20 min.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jo altid diskuteres om man skal køre igen.....men pigen var dejlig og prisen blev ok.

Jeg ved ikke hvor lang tid man får for 500,- hun sagde bare at det var fransk, spansk og dansk. For mig var det ca. 30 minutter.

Min oplevelse var klart over gennemsnittet og i forhold til Flensborg som jeg plejer, fik jeg meget mere value for money :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, det er typisk steder med mørke piger, at de fører 2 priser - en i EB og en indenfor, hvor nogle mænd, når de først har kørt langt og sat tid af til det, måske ikke ligesom "Syden" har ligesåstor krejlermentalitet som pigerne.

Selv ville jeg være gået igen, for skal man først til at påpege at priserne er opskruede i forhold til det annoncerede - så er stemningen ligesom ødelagt og der skal også nok komme en kommentar senere, når f.eks ikke rigtig vil sutte, om at man bare kunne betale noget mere for at få fuld valuta for pengene.

Det er fuldstændig korrekt 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet kan ikke anbefales overhovedet. Pigernes billeder er fake, bare prøv at google dem. Det er næsten altid den samme gamle trætte neger der er på stedet. Intet ved hende er naturligt og de 28år hun siger hun er, var hun også for 20 år siden da jeg knaldede hende i Odense. Total useriøst 

 

Redigeret af joret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...