Hop til indhold
LarsB

Ploysai Aarhus N

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/302050

Havde et ærinde i Aarhus N og har ved flere lejligheder støt på Ploysai også under andre navne, hun har været her længe og når jeg stort set kun kommer i PD, burde jeg vel være faldet i for længe siden,. Men Cherry der så er på klinik lige nu, Sandy er besøgt i denne uge og Yaya smuttet til Hammerum, tjaa så faldt jeg for det gode tilbud 30min all inclusive til kr. 700, det billigste Thai GP jeg nogen siden har fået, så skepsis var der nok af.. 

Smuttede ind forbi Ploysai på vej hjem, super fin lejlighed og ok sex med én lille smilende GP, fik lov til at give en hård omgang massage (det kan næsten ikke blive hårdt nok), havde selv lige fået en omgang god grøn, hvilket hun kunne lugte. Dejligt at få lov til at undersøge hende en god halv time og med mulighed for pirring undervejs, rollerne blev hurtig omfordelt. Vidste jeg på et tidspunkt skulle sige "turn around", også var vi igang, slikkede hende til orgasme på under 5 min, enten godt skuespil eller min nydelse til fælles glæde, men så hendes tur, rigtig godt økoblow, det eneste hun mestre bedre end både Cherry, Sandy og tag bare Yaya med i den ligning, elegant videre i cowgirl, hvor hun fik kalorius helt op, ved at gnide fisse mod hele skaftet (petit) og monteret kondom, vupti så var vi igang. God indlevelse og super smukt syn, så længe hun holder munden lukket (utrolig dårlige tænder), små hårdt pumpede silikone babser med dejlige vorter, der vel strittede den time jeg fik. Til hendes ros skal siges jeg stort det ikke var i stemning til mere Thai fisse i den her uge, men kom lækkert i mål, var nød til at smide hende på ryggen ellers var det hele overstået inden vi rigtig var kommet igang, hendes blow sad stadig i kalorius, så fik afsluttet i den gode missionær, hvor hun var helt med igen og sluttede med hendes ben på bagvæggen. Bad og ud af døren lidt efter 1 time. 

Hun har ikke så meget af de 3, men har aldrig fået så meget Thai for så lidt, havde bestilt 30 min til hendes tilbudspris på kr. 700. 

Fik 1 times selskab, den 1/2 var på hendes massage, som jeg nød at give og afslutende bad. 

Stedet rimelig diskret og en 9, behagelig stor seng, dæmpet musik på 70 tommer tv for enden af sengen, god lugt og super bade faciliteter. 

Ploysai 7, tænderne er turn off,  lidt for hårdt pumpede babser, men resten, smilende, smuk, slank, stram. 

Sex 9, hendes økoblow trækker op

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
LarsB skrev, for 35 minutter siden:

Smuttede ind forbi Ploysai

Du ved godt at vi mænd kun har 52450 skud i bøssen, ikke? Jeg synes du løsner lidt rigeligt mange dette år. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Du ved godt at vi mænd kun har 52450 skud i bøssen, ikke? Jeg synes du løsner lidt rigeligt mange dette år. 

Nu tager jeg jo ikke selv ladegreb, så de tæller vel ikke med ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 10 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/302050

Havde et ærinde i Aarhus N og har ved flere lejligheder støt på Ploysai også under andre navne, hun har været her længe og når jeg stort set kun kommer i PD, burde jeg vel være faldet i for længe siden,. Men Cherry der så er på klinik lige nu, Sandy er besøgt i denne uge og Yaya smuttet til Hammerum, tjaa så faldt jeg for det gode tilbud 30min all inclusive til kr. 700, det billigste Thai GP jeg nogen siden har fået, så skepsis var der nok af.. 

Smuttede ind forbi Ploysai på vej hjem, super fin lejlighed og ok sex med én lille smilende GP, fik lov til at give en hård omgang massage (det kan næsten ikke blive hårdt nok), havde selv lige fået en omgang god grøn, hvilket hun kunne lugte. Dejligt at få lov til at undersøge hende en god halv time og med mulighed for pirring undervejs, rollerne blev hurtig omfordelt. Vidste jeg på et tidspunkt skulle sige "turn around", også var vi igang, slikkede hende til orgasme på under 5 min, enten godt skuespil eller min nydelse til fælles glæde, men så hendes tur, rigtig godt økoblow, det eneste hun mestre bedre end både Cherry, Sandy og tag bare Yaya med i den ligning, elegant videre i cowgirl, hvor hun fik kalorius helt op, ved at gnide fisse mod hele skaftet (petit) og monteret kondom, vupti så var vi igang. God indlevelse og super smukt syn, så længe hun holder munden lukket (utrolig dårlige tænder), små hårdt pumpede silikone babser med dejlige vorter, der vel strittede den time jeg fik. Til hendes ros skal siges jeg stort det ikke var i stemning til mere Thai fisse i den her uge, men kom lækkert i mål, var nød til at smide hende på ryggen ellers var det hele overstået inden vi rigtig var kommet igang, hendes blow sad stadig i kalorius, så fik afsluttet i den gode missionær, hvor hun var helt med igen og sluttede med hendes ben på bagvæggen. Bad og ud af døren lidt efter 1 time. 

Hun har ikke så meget af de 3, men har aldrig fået så meget Thai for så lidt, havde bestilt 30 min til hendes tilbudspris på kr. 700. 

Fik 1 times selskab, den 1/2 var på hendes massage, som jeg nød at give og afslutende bad. 

Stedet rimelig diskret og en 9, behagelig stor seng, dæmpet musik på 70 tommer tv for enden af sengen, god lugt og super bade faciliteter. 

Ploysai 7, tænderne er turn off,  lidt for hårdt pumpede babser, men resten, smilende, smuk, slank, stram. 

Sex 9, hendes økoblow trækker op

 

 

 

tænderne er et turn off ?

"dårlige " som i beskidte og dårlig ånde. ?

eller hva mener du. ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de mange gode anmeldelser Lars. Du siger at hendes tænder er dårlige, er det som i sorte og misfarvede, eller bare kastet ind med en greb? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes ikke tænderne skal være det der afgør jeres besøg eller være fokus. Så længe at munden bruges som Ploysai gjorde, ødelagde det som beskrevet ikke oplevelsen, hendes blow var af den bedre slags og ingen behov eller opfordring til kys undervejs. 

Misfarvede, en krone eller 2, men i min alder er det meget normalt :mellow:

Blev som skrevet positiv overrasket over lokation og hendes tilgang, smuk krop, smilende, glad, prøvede at være genert, men hun styrede hvor det var nødvendig og ingen tidtagning... 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må have skrevet til hende på et godt tidspunkt Lars. Jeg har forsøgt at få kontakt i to dage nu, uden held. Både SMS og tlf. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trol skrev, for 6 timer siden:

Du må have skrevet til hende på et godt tidspunkt Lars. Jeg har forsøgt at få kontakt i to dage nu, uden held. Både SMS og tlf. 

Nu flytter Cherry snart ind, så burde der være én aktiv GP mere på adressen... 

Men giv Sandy er kald eller SMS, så får du da fjernet den værste liderlighed :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har altid levet efter devisen at man ikke skal være bange for at prøve noget nyt:rolleyes: såååe

Men Sandy er altid et godt valg, sød og dejlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I fredags lykkedes det mig så at få en aftale med Ploysai. Jeg bestilte hendes super tilbud FP 30 min. 700 kr. På adressen blev jeg mødt af en smuk og smilende lille pige i super gode lokaler. Jeg tog et hurtigt bad og fik en lille snak med hende før jeg lagde mig på sengen. Jeg spurgte hende hvorfor hun var så langt tid om at svare på SMS og tlf. Hun fortalte at hun havde nedprioritere fysiske kunder og brugte det meste af hendes tid på cam kunder. De alm. Kunder var der alligevel ikke mange af pga. Corona. Så langt så godt, jeg fik lagt mig på maven og hun begyndte nøgen at gnide mig på ryggen med hænder og bryster. Meget flotte bryster og jeg blev hurtigt pirret. Det gik heller ikke længe før jeg blev bedt om at vende mig om på ryggen. Hun begyndte på blow og efter et par minutter fik hun sat kondomet på og satte sig op på calorius. Jeg nød synet af den smukke udsigt og lagde ikke mærke til nogen dårlige tænder. Om det er fordi jeg er nærsynet eller det faktum at hun har bøjle på ved jeg ikke. Tilbage til akten. Hun virkede ikke helt glad for situationen og jeg havde faktisk ikke andet end lige fået hovedet indenfor før hun hoppede af igen og sagde at det gjorde ondt. Jeg spurgte hende om jeg måtte slikke hende lidt, men det sagde hun nej til. Vi kælede lidt og prøvede så i missionæren, men det gjorde også ondt. Hun sagde at hun ikke var i træning, men jeg tænker at det måske er eftervirkninger efter LarsB:D Jeg plejer at være meget forsigtig med mit værktøj på de petitte Thai piger og det synes jeg også at jeg var denne gang. Jeg kan ikke tænde på en pige som ikke bryder sig om det jeg gør, så det blev desværre ikke til mere end et dårligt forsøg på blow og et lige så dårligt forsøg på hj. Flot og sød pige men jeg gik desværre lidt skuffet derfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trol skrev, for 4 timer siden:

Hun sagde at hun ikke var i træning, men jeg tænker at det måske er eftervirkninger efter LarsB:D

Ja hvis jeg var sidste fysiske kunde, er hun i den grad ude af træning :shock:, men da glad for min størrelse ikke giver kvaler for de små GPer

Del dette indlæg


Link til indlæg

"60 min. Kr 1.000 FP, BJ without, massage og shower together - birthday price" 

Havde et ærinde i Aarhus N og skrev lige til Ploysai om hun var ledig, så kom ovenstående svar tilbage. 

Vi fik rundet alt som tidligere og afslutning under bruseren, godt 1 time senere sad jeg glad i bilen. 

Redigeret af LarsB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Booblover skrev, for 16 minutter siden:

Nogen der ved, om Ploysai er der endnu eller evt. andetsteds eller under andet navn? (Annoncen er slettet).

Pft.

Hun har desværre været tavs på beskeder og AL de sidste 3 uger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...