Hop til indhold
Guest Mega11

ten eller rose vejle

Recommended Posts

Guest Mega11

hvis man nu skal vælge og det kan man jo heldigvis, hvem er så den bedste .

Ten eller Rose ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Der er ikke et engyldigt svar det kommer an på dine præferencer. Jeg ville vælge Rose ene og alene af den grund Ten kan finde på at aflyse når du er lige foran døren. Men de er begge frække. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde bestilt en time med Ten, og havde kørt - som mit navn antyder - helt fra Esbjerg udelukkende pga. hendes gode anmeldelser. Havde aftalt en time med 2 x FP for 1500 kr. Efter først gang, så gider hun ikke mere, og giver mig 500 kr. retur. Argumentet: Det var sent (21.30). Jo tak, men hun havde jo netop aftalt en time, og kendte derfor tiden også. Havde det hele på SMS. Gjorde også opmærksom på, at halv tid burde betyde halv regning så, men det gad hun ikke høre på. Så Ten stjal lige 1000 kr. for en halv time - noget jeg ellers aldrig ville sige ja til, og slet ikke køre så langt efter.

Så jeg vil ikke besøge Ten igen - det er hun ganske enkelt for ustabil og uærlig til.

PS: De 30 minutter jeg fik var ganske ok uden at være vildt specielle. Havde jeg fået 1 time som aftalt var jeg nok kommet tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mega11

Ten er helt klart det bedste valg - fuck hun er dejlig - tror sku hun kan li mig -seriøs indlevelse :) 

Rose er fucking god sex men måske lidt for meget " nu er det dig der er her "  og så videre  og så vil hun gerne knalde uden kondom !!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mega11 skrev, for 9 minutter siden:

Ten er helt klart det bedste valg - fuck hun er dejlig - tror sku hun kan li mig -seriøs indlevelse :) 

Rose er fucking god sex men måske lidt for meget " nu er det dig der er her "  og så videre  og så vil hun gerne knalde uden kondom !!!!!

Hvis du har napset de to på en dag. Så sover du godt.  
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Mega11 skrev, Lige nu:

Kan man i virkeligheden score nogen af dem ???

Det kan man sikkert godt hvis man gør sig umage og kan acceptere de kommer trætte og gennemkneppet hjem fra arbejde og ikke har lyst til mere sex den dag :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mega11 skrev, for 17 minutter siden:

Kan man i virkeligheden score nogen af 

lurik skrev, for 17 minutter siden:

Det kan man sikkert godt hvis man gør sig umage og kan acceptere de kommer trætte og gennemkneppet hjem fra arbejde og ikke har lyst til mere sex den dag :-) 

Eller har 50000 i overskud om md , så de er fri for at arbejde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...