Hop til indhold

Århus Siam

Featured Replies

Skrevet

Siam Thai massage

Jyllands Alle 8

8000 Aarhus C

50 27 01 90

Har jo sat mig for at få afprøvet de forskellige thai steder i byen. Ved godt det ikke er nogen videnskabelig undersøgelse. Oplevelsen afhænger i høj grad af den pige der masserer, og pigerne cirkulerer meget pt.

Ville prøve Beautifull Spirit på Jens Baggesensvej. Ringede dagen i forvejen for at høre om jeg kunne få tid kl 10. Jo, jo. Ankommer til en lukket dør. Ringer til pigen, som efter lang tid tager telefonen. Hun lyder som om hun er fuld, har været det, eller er m e g e t søvnig. Hun kan ikke rigtigt sige hvornår hun åbner. Sjovt nok annoncerer hun i Århus Onsdag avisen, med åbningstider?? Det må siges at være spild af penge. Nå men Mali ligger lige om hjørnet. Ringer til Ann, som jo er ret lækker. Hun er desværre optaget. Bestemmer mig så for at ordne nogle ærinder, og så måske vende tilbage. På vejen hen til Mali kommer jeg forbi Siam, og døren står åben.

Prøver at stikke hovedet indenfor. Hej velkommen, kom ind, kom ind. Stooor smilende dame, og et lille fikst nips. Jeg går ind og håber på at nipset skal masserer.

Hun går også med ind i rummet og lægger nye håndklæder frem osv. Da jeg ligger på madrassen, kommer den store, men smilende dame, ind. Hm, ok kan jo også bare få massage only. Havde sat næsen op efter lidt sjaw. Hun masserer godt, og har de varmeste hænder der nogensinde har strøget over min jomfruelige krop.

Jeg bliver vendt om og hun fortsætter massagen. Små diskrete berøringer, og stadig god massage. SÅ kommer det unge nips ind, og overtager massagen. Hun beklager hun først kommer nu, men der var en hun skulle tale med først. Jeg siger lettet ok. Hun taler godt dansk, og vi får vendt massage situationen i byen. Også hun klager lidt over for få kunder. Det er hende der ejer stedet. Hun tilbyder et håndjob. Det gider jeg ikke og spørger om bum-bum. Det kan hun også. 1000 for hele timen incl alt.

Hun går ud og vasker sig, og kommer ind. Jeg piller tøjet af hende. Praktisk pige, intet undertøj. Hun er rigtig sød og dejlig at kæle, kysse med. Lækker fast slank, ikke mager, krop, sød lille thai mås og dejlige bryster. Der er ingen tegn på at hun bare skal have overstået seancen. Jeg bliver kælet og kysset overalt, og når lige at stoppe hende før hun slikker uden kondom. På med det, og et kanon godt blow. Må stoppe hende, meget mod min vilje. Det var lige ved at slutte der.

Det gjorde det ikke, og jeg får en god lang ridetur, hvor jeg kan nå overalt på hende. Hun er yderst velskabt, og kan godt lide at blive kælet blidt for. Hun har også kondition til at ride længe, og sidde og roterer medens vi sidder bryst mod bryst og dybdesnaver.

Bad bagefter, hvor hun lige gik med ind og vaskede sig ( den) igen. Det fik vi lidt sjov ud af, kunne ikke lade være med at hjælpe :D . Hun smuttede ud inden jeg kom i tanke om at spørge om hun ville med i bad.

Dygtig og sød pige, som jeg desværre ikke fik navnet på. Det er det der med for lidt blod til begge hoveder.

Lokalerne er lidt slidte, badet er fint og pigen anbefalelses værdig. Der er senge i forlokalet og 2 madrasser adskilt med gardin, i baglokalet. Det var der jeg var, og der var ikke andre.

Det er i mine øjne et minus med det gardin. Jeg gider ikke ligge i retstilling med en sød pige ovenpå, og en stønnende kønsfælle 20 cm fra mig.

Jeg kunne godt finde på at komme igen tidligt på dagen hvor der ikke er travlt. Men jeg skal jo videre rundt på min opdagelses rejse.

Måske får Beatifull Spirit en chance mere.

Skrevet

Tak for en fyldestgørende anmeldelse. Jeg får lyst til at besøge stedet.

Jeg glæder mig til at høre mere om dine næste besøg rundt i byen.

Skrevet

God anmeldelse. Takker for det

hmm skulle måske prøves. Var afsted idag men valget faldt på ann og det var efter jeg havde læst din anmeldelse. Hun er en dejlig pige.

Valgte jeg rigtigt :?::?:

Skrevet

God anmeldelse. Takker for det

hmm skulle måske prøves. Var afsted idag men valget faldt på ann og det var efter jeg havde læst din anmeldelse. Hun er en dejlig pige.

Valgte jeg rigtigt :?::?:

Jeg synes de er lige dejlige. Ann har større barm, men Siam pigens er mere ungpige agtige og lidt mindre. Nej jeg kan ikke vælge og sige hvem der er bedst. Så du må hjælpe med at tage beslutningen :lol:

Skrevet

Jeg synes de er lige dejlige. Ann har større barm, men Siam pigens er mere ungpige agtige og lidt mindre. Nej jeg kan ikke vælge og sige hvem der er bedst. Så du må hjælpe med at tage beslutningen :lol:

Hm har overhovedet ikke fortrudt mit sidste besøg i torsdags hos ann. Det er bare blevet bedre hver gang. Men nu holder hun jo en lang pause. Så mon ikke jeg finder på noget andet, :D

Skrevet

Er hun der hver dag? Hos siam altså.

Det vil jeg tro hun er, idet hun ejer stedet. Hun fortalte at de ikke havde for meget at lave - lige som mange andre steder, og så plejer ejerne at tage alle vagterne for at tjene til huslejen. Den er forresten ret pebret i indre by har jeg fundet ud af. 5-7000 for de der lidt slidte kælder lokaler de fleste bor i. Det er over 1000kr/m2 pr år. Det kan man få meget fine kontorlokaler for. Nå det har intet med denne streng at gøre, men alligevel tankevækkende.

Skrevet

Hm har overhovedet ikke fortrudt mit sidste besøg i torsdags hos ann. Det er bare blevet bedre hver gang. Men nu holder hun jo en lang pause. Så mon ikke jeg finder på noget andet, :D

Jo du finder på andet. F.eks. kommer der jo helt naturligt en ny pige hos Mali når Ann rejser den 10. Det må være din pligt at teste der, så prøver jeg Beatifull Spirit igen, og ser om hun er vågen :D

Skrevet

Det må være din pligt at teste der, så prøver jeg Beatifull Spirit igen, og ser om hun er vågen :D

Det er jo en hel kampagne, du er ude på. Måske du kunne blive Organdonorens højre hånd i Århus? :lol: :lol:
Skrevet

Det er jo en hel kampagne, du er ude på. Måske du kunne blive Organdonorens højre hånd i Århus? :lol::lol:

Med det antal besøg OD har, er der vist ikke brug for en højre hånd :mrgreen:

Skrevet

Store eller nipset der er ejeren? Kunne godt tænke mig at besøge sidstnævnte, men vil ikke rende ind i en gang massage-only :mrgreen:

Skrevet

Store eller nipset der er ejeren? Kunne godt tænke mig at besøge sidstnævnte, men vil ikke rende ind i en gang massage-only :mrgreen:

Det er nipset der er ejer :D

Hun er ikke anorektisk mager, men sødt polstret de rigtige steder. Så´en almindelig slank.

Skrevet

Fornemt.

Hvordan står det til med bad på hhv. siam og beatiful spirit? (har nogen endnu besøgt sidstnævnte?)

vh AF

Skrevet

Fornemt.

Hvordan står det til med bad på hhv. siam og beatiful spirit? (har nogen endnu besøgt sidstnævnte?)

vh AF

Fra min anmeldelse af Siam

√Bad bagefter, hvor hun lige gik med ind og vaskede sig ( den) igen. Det fik vi lidt sjov ud af, kunne ikke lade være med at hjælpe . Hun smuttede ud inden jeg kom i tanke om at spørge om hun ville med i bad. /quote]
Skrevet

Kontaktede beatiful spirit i tordags ved elleve tiden der var ikke åbnet endnu. Pigen spurgte om jeg ikke kunne komme til augustenborggade istedet. Virker lidt rodet efter hvad jeg har set og hørt. Valgte ann istedet for :D

Skrevet

Kontaktede beatiful spirit i tordags ved elleve tiden der var ikke åbnet endnu. Pigen spurgte om jeg ikke kunne komme til augustenborggade istedet. Virker lidt rodet efter hvad jeg har set og hørt. Valgte ann istedet for :D

Hmm, lidt samme oplevelse jeg havde. Det lyder for uorganiseret til jeg gider bruge mere tid på det. Tak for oplysningen.

Kan godt forstå dit alternative valg.

Skrevet

Ann = hedemannsgade?

Nej det er ikke hedemannsgade men mali thai på helge rohdes vej men skynd dig da hun skal hjem den 10 maj. Men til info lokalerne er slet ikke samme standard som Hedemannsgade ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Er der et navn på ejeren så man kan bestille tid hos hende. var forbi i dag men tror altså det var medhjælperen.

• 2 months later...
Skrevet

Så var jeg der igen.

Efter en dejlig massage i Tranbjerg, som dog udelukkende var massage, følte jeg at der skulle justeres på indholdet af kropsvædsker.

Siam ligger på vejen fra Trandbjerg og ind mod centrum - det er der gågajen ligger - så det blev et naturligt stop.

Kl var lidt over 11 og der var to piger på stedet. Hende der åbnede var lidt buttet, men så på den anden side fræk ud. Hm, hm. Jeg ville lige låne toilettet og vaske hænder og dims, så jeg var lidt lækker for pigen. På vej til toilettet kommer man igennem køkken/sminkerum. Der stod Mai, som jeg har haft en tur med før. Sagde hej og et lille knus. Det var så hende der kom ind i rummet til mig. Kunne ellers godt have tænkt mig at lege med hende der lukkede op, men hun havde gang i vasketøjet :D

Fint nok, sidste gang med Mai var rigtig god. Det var det også denne gang. Lidt udmærket massage, og så lidt alternativ massage. Pæn pige med lækker mås og flotte bryster. Tror de har været ved mekanikkeren, men flotte og dejlige at røre.

Mai er noget prof. så den helt store indlevelse skal man ikke regne med, men hun lader ikke en i stikken undervejs. Hun er fuldt udlært i slikkeri.

Næste gang bruger jeg nok pengene hos min favorit i Hedemannsgade, eller går i endnu en "Catfight" ved Chaba på Kiers Plads.

Skrevet

Glemte helt at nævne at Mai har investeret i to brede brikse, istedet for de to "klamme" madrasser i det bageste rum. Det er en stor forbedring, men personligt synes jeg de er lidt for bløde når der skal ruskes igennem.

Briksene står tæt, og der er stadig gardiner mellem. Rykker man ud på kanten af briksen, kan man snildt give fyren på den anden side af gardinet en hånd ekstra :mrgreen: Man kunne også gramse lidt på den pige han bliver betjent af - hmmm! Der var nu ikke andre en Mai og jeg i rummet den dag.

Skrevet

Glemte helt at nævne at Mai har investeret i to brede brikse, istedet for de to "klamme" madrasser i det bageste rum. Det er en stor forbedring, men personligt synes jeg de er lidt for bløde når der skal ruskes igennem.

Briksene står tæt, og der er stadig gardiner mellem. Rykker man ud på kanten af briksen, kan man snildt give fyren på den anden side af gardinet en hånd ekstra :mrgreen: Man kunne også gramse lidt på den pige han bliver betjent af - hmmm! Der var nu ikke andre en Mai og jeg i rummet den dag.

Ja, de ville nok få flere kunder, hvis de "byggede" en trævæg, så der var 2 rum - bl.a. mig som kunde; men det er slut ... :):):) Så findes der et par enkelte bedre steder i Århus & Omegn ...

• 3 weeks later...
Skrevet

Nå, ja! I må heler prøve "Aroma Thaimassage" på Hjørner Vestre Ringgade 172. Paludan Møllers Vej

Du kan vælge mellem Dam, Pii eller App. De er lige gode!!!

Skrevet

Nå, ja! I må heler prøve "Aroma Thaimassage" på Hjørner Vestre Ringgade 172. Paludan Møllers Vej

Du kan vælge mellem Dam, Pii eller App. De er lige gode!!!

Er der ikke også en der hedder baar.? Har også prøvet mamma hvad hedder hun ?

Skrevet

Er der ikke også en der hedder baar.? Har også prøvet mamma hvad hedder hun ?

Sara ! Måske ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.