Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Følger lige med her :) Er lidt tyndt med gode steder på LF, så man kan jo håbe på noget godt her.

Skrevet

Synes det så indbydende ud, så jeg besøgte dem i dag.

Billederne snyder så det driver. Stedet ligger i en mindre by med naboer og masser af trafik meget tæt på. Så det er absolut ikke diskret.... især ikke

når man ikke ved hvor man skal gå ind og står der og banker på forskellige døre. Jeg valgte at smutte igen, men da jeg bakkede ud, så lukkede en ældre Thai

endelig op.... så jeg valgte at give det en chance.  Der er et værre rod, på grund af ombygning inden døre og massage rummet er ikke det på billederne..... og det er pigen

absolut heller ikke.  Det viste sig at det var den ældre kvinde 50-60 år som skulle betjene mig...og ikke den sprøde 30 årige som på billedet. Hun var ikke der i dag, sagde hun.

Jeg blev lidt sur, idet jeg havde skrevet med dem nogle gange i dag ang. tidspunkt, så hun kunne godt have orienteret mig..... Jeg valgt selvfølgelig at smutte igen.

Så trængende var jeg altså heller ikke.

Skrevet

Godt nok et meget pink værelse 

Skrevet
Lynet2019 skrev, for 8 minutter siden:

Godt nok et meget pink værelse 

Idet mindste matcher hendes sko :D
Man er jo næsten taknemmelig for at det ikke er det værelse der er der i virkeligheden

Skrevet

Alle burde reagere som @nykmand. Når vi oplever, at de vil tage røven på os, så er det klogeste at forlade stedet. Desværre er vi for flinke  og bare ligger os op på briksen til lidt oliesjask og en finger i bagenden til overpris  :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.