Hop til indhold

Recommended Posts

Synes det så indbydende ud, så jeg besøgte dem i dag.

Billederne snyder så det driver. Stedet ligger i en mindre by med naboer og masser af trafik meget tæt på. Så det er absolut ikke diskret.... især ikke

når man ikke ved hvor man skal gå ind og står der og banker på forskellige døre. Jeg valgte at smutte igen, men da jeg bakkede ud, så lukkede en ældre Thai

endelig op.... så jeg valgte at give det en chance.  Der er et værre rod, på grund af ombygning inden døre og massage rummet er ikke det på billederne..... og det er pigen

absolut heller ikke.  Det viste sig at det var den ældre kvinde 50-60 år som skulle betjene mig...og ikke den sprøde 30 årige som på billedet. Hun var ikke der i dag, sagde hun.

Jeg blev lidt sur, idet jeg havde skrevet med dem nogle gange i dag ang. tidspunkt, så hun kunne godt have orienteret mig..... Jeg valgt selvfølgelig at smutte igen.

Så trængende var jeg altså heller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Lynet2019 skrev, for 8 minutter siden:

Godt nok et meget pink værelse 

Idet mindste matcher hendes sko :D
Man er jo næsten taknemmelig for at det ikke er det værelse der er der i virkeligheden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kejser Claudius

Alle burde reagere som @nykmand. Når vi oplever, at de vil tage røven på os, så er det klogeste at forlade stedet. Desværre er vi for flinke  og bare ligger os op på briksen til lidt oliesjask og en finger i bagenden til overpris  :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...