Hop til indhold
Bum

Mendy og Melissa i Herning

Recommended Posts

Er der nogle som kender noget til eller har besøgt Mendy og Melissa, som nu er i Herning. Begge piger er fra Serbien. Er det for godt til at være sandt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg ikke styr på at gøre endnu men er fundet på Annoncelight under Midtjylland. Måske kan en anden hjælpe med link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bum skrev, den 21.8.2020 at 00:43:

Det har jeg ikke styr på at gøre endnu men er fundet på Annoncelight under Midtjylland. Måske kan en anden hjælpe med link

image.png.22f8f13c0006ccca5d323843d44ea22d.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 1 time siden:

image.png.22f8f13c0006ccca5d323843d44ea22d.png

Marker teksten i  adresse baren i toppen du skriver web adresser i ( Sæt  muse markøren lige foran teksten hold venstre  knap nede på musen og træk markøren hen over teksten, kopier den ( Tryk på Ctrl + C ) Indsæt den i tekst feltet hvor du skriver anmeldelsen ( Ctrl + V ) og tryk på space baren ( Det er den lange knap på tastaturet ) 

Redigeret af Goliath2.0

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lover ikke godt: Havde en aftale med Melissa i Vejle i går, men da jeg fem minutter før ankomst bekræfter at jeg er på vej, så aflyser hun vores aftale. 100 spildte kilometer, og jeg havde ingen plan B. 

Hvis nogen kan bekræfte, at det ER hende på billederne, så vil jeg gerne give hende en chance. Men ellers er udvalget stort i øjeblikket - især hvis man alligevel skal køre efter det..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...