Hop til indhold

Mendy og Melissa i Herning

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle som kender noget til eller har besøgt Mendy og Melissa, som nu er i Herning. Begge piger er fra Serbien. Er det for godt til at være sandt?

Skrevet
  • Author

Det har jeg ikke styr på at gøre endnu men er fundet på Annoncelight under Midtjylland. Måske kan en anden hjælpe med link

Skrevet
  • Author

Tak til Benjamin. Slet ingen som har prøvet pigerne

Skrevet
Bum skrev, den 21.8.2020 at 00:43:

Det har jeg ikke styr på at gøre endnu men er fundet på Annoncelight under Midtjylland. Måske kan en anden hjælpe med link

image.png.22f8f13c0006ccca5d323843d44ea22d.png

Skrevet
Pite skrev, for 1 time siden:

image.png.22f8f13c0006ccca5d323843d44ea22d.png

Marker teksten i  adresse baren i toppen du skriver web adresser i ( Sæt  muse markøren lige foran teksten hold venstre  knap nede på musen og træk markøren hen over teksten, kopier den ( Tryk på Ctrl + C ) Indsæt den i tekst feltet hvor du skriver anmeldelsen ( Ctrl + V ) og tryk på space baren ( Det er den lange knap på tastaturet ) 

Redigeret af Goliath2.0

Skrevet

Det lover ikke godt: Havde en aftale med Melissa i Vejle i går, men da jeg fem minutter før ankomst bekræfter at jeg er på vej, så aflyser hun vores aftale. 100 spildte kilometer, og jeg havde ingen plan B. 

Hvis nogen kan bekræfte, at det ER hende på billederne, så vil jeg gerne give hende en chance. Men ellers er udvalget stort i øjeblikket - især hvis man alligevel skal køre efter det..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.